Mini Bike Jobse *Update* 19-06

Alleen voor zelfbouw bikes - Only for custom made bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

derbi master

Bericht door derbi master »

zat zelf aan alu blokje te denken, aleen is dat niet zo makelijk vast te borgen of zo.

tja tis te proberen e :wink:
Gast

Bericht door Gast »

lijk me zeker werken, aangezien je het gat groter als 6mm boort dus dan neem ik aan dat de devcon resten weg zijn, omdat je die in het gat hebt gestopt toch?? en dus niet buiten de draadspoed(zo heet dat toch??) is gekomen!!
Gast

Bericht door Gast »

lijk me zeker werken, aangezien je het gat groter als 6mm boort dus dan neem ik aan dat de devcon resten weg zijn, omdat je die in het gat hebt gestopt toch?? en dus niet buiten de draadspoed(zo heet dat toch??) is gekomen!!
dit was voor dit bedoelt
On topic

maar dus dat zou wel gaan werken denken jully (vrees er voor omdat je dan ast waren weer de druk op de devcon uit oefen).
het gaat ook zooo snel hier :?
derbi master

Bericht door derbi master »

nou kijk ook al boor je het gat 6mm dan komt het nog niet in het carter alu dus blijft int het devcon zitten.
(snap je?)

mischien is het beter als ik het devcon weg haal en op de plek waar getapt moet worden blokjes alu op het carter laat lassen.
derbi master

Bericht door derbi master »

nou ik laat voorlopig me watergekoelde ff voor wat ie is (vanwege tijd gebrek)

ga nu dus eerst me Gil 75 tune (en niet te wijnig :D) en dan het blok weer op bouwen.

en daarna me airsal 70 blok bouwen en dan zien wel wel waneer we dan belanden :wink:

en iemand nog leuke-stoere kleur combo's ? voor me bike 8)
Gebruikersavatar
Markie
forum gebruiker
Berichten: 1858
Lid geworden op: za 21 jun 2003, 17:56
Locatie: Kats-Curacao

Bericht door Markie »

ga nu dus eerst me Gil 75 tune (en niet te wijnig ) en dan het blok weer op bouwen.
heheh I cya 2 oktober? Yzendijke? Of ik kom es een keer langs op me Rs.... Stofzuigerpower!!!
Beter 10 minibike's dan 1 gare computer.....
Gast

Bericht door Gast »

van die ice-zilver kleur met van dat ice-blauw erdoorheen erg mooihttp://www.mywallpapers.org/movies/2_fa ... us-021.jpg
derbi master

Bericht door derbi master »

@ markie

nou denk dat ik dat nie ga halle :cry: want ben nu ook bezig met me rijbewijs en werk hele dagen van half 8 tot half 5 en savonds nog lessen vaak en dan nog wat theorie leren enz enz dus zal der om strijden.

en om hoe laat begind dat en tot hoe laat kan je dan inschijven ? :roll:

@ kidjuh

ja idd zo iets zou nie verkeert staan nee :P is der meby iemand die dat voor me kan fotosoepen (zelf geen tijd voor)
racertje

Bericht door racertje »

misschien stomme vraag hoor, maar met dat oplassen, dichtmaken, draad tappen enz..is gewoon een nieuw carterhelftje niet veel goedkoper?
groetjes rolph
derbi master

Bericht door derbi master »

ik denk dat je et nie eel gevolcht eb ;)

ik heb me blok opmoeten vullen om dat ik een watergekoelde cil der op ga zetten en dan kwamen de draat einden en spoelpoorten buiten het alu van het carter te liggen. dus dat zou niet werken

en nu trek ik me schoefdraat uit me Devcon. :(
derbi master

Bericht door derbi master »

nou me blokje met waterkoeling en devcon ziet der niet zo lekker uit helaas dus ik denk dat ik dat projekt moet gaan staken

zit nu te tenken om een ander blok te pakken (uit de vooraat;))
en dan de carters gewoon op te laten lassen en bij me membraan ook late lassen, want eb et nu wel gezien met dat devcon.

en dan zit ik nog te twijfelen of ik een ander krukas der in doe met een goeie slag en dan pas laat draaien.

en ja een scooterblok aanpassen is ook een leuke opsie maar dan gaat het niet meer op me frampie passen :( dus dat is denk nie een opsie

en wat zou nou meer vermogen geven een puch blok met watergekoelde cil of een scooter blok zonder vario zooi en met pasgemaakte koppeling ? 8)
Gast

Bericht door Gast »

een aangepast scooter blok he want de aandrijving doet alleen de nm vergroten maar niet het aantal pk's dus je kunt een minibike bouwen met 22 pk als je $$ hebt
derbi master

Bericht door derbi master »

jeroen17 schreef:een aangepast scooter blok he want de aandrijving doet alleen de nm vergroten maar niet het aantal pk's dus je kunt een minibike bouwen met 22 pk als je $$ hebt

nee dat gaat nie e de vario en koppeling gan der af en komt een ander koppeling op

dus je ebt geen vario meer
Gebruikersavatar
Markie
forum gebruiker
Berichten: 1858
Lid geworden op: za 21 jun 2003, 17:56
Locatie: Kats-Curacao

Bericht door Markie »

ik ben hier dus ook al een tijdje mee bezig geweest!
Er zijn vele voorgegaan die me dat hebben uitgelegd: Xander, Bram etc etc Maar snape doe ik het nog nie :oops:
Beter 10 minibike's dan 1 gare computer.....
derbi master

Bericht door derbi master »

Markie schreef:ik ben hier dus ook al een tijdje mee bezig geweest!
Er zijn vele voorgegaan die me dat hebben uitgelegd: Xander, Bram etc etc Maar snape doe ik het nog nie :oops:

vertel me et ma :P

maar zonder vario kan je niet het vermogen hallen wat je met haalt.

weet iemand nog in regio walcheren een Pig blokje :) dan benk mischien wel van plan om wat te gaan proberen (lang durig projekt vanwege tijd gebrek)
Plaats reactie