mini bike spuiten

Problemen met het maken van je eigen minibike ? Of tips en trucks (bouwtekeningen), post ze hier.

English: Post your technical questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

mini bike spuiten

Bericht door Gast »

ik wil graag weten hoe jully jully frame spuiten

zetten jully het eerst in de meny of meteen gewoon met een grontverf of zo ?
Gast

spuiten??

Bericht door Gast »

hoe perfect wil je hem hebben je kunt hem ook laten poedercoten (of hoe je dat ook typt) ik heb hem met de kwast in de hamerite gedaan. en als je zelf wilt spuiten gewoon goed schuren vetvrij maken grondverf en dan 2 of 3 keer afspuiten en daarna eventueel nog 1 of 2 keer blanke lak

het is maar wat je wil hoe mooi hoe duur of hoe duurzaam (kwaliteit lak hema of motip) :D
Gast

Bericht door Gast »

moet wel mooi worden maar niet perfekt dus ga ik het dan maar met motip verf doen
Gast

Bericht door Gast »

Ik zou eerst eens navraag doen bij een bedrijf wat poedercoat. Mogelijk dat de prijs erg meevalt. Vergeet niet dat een paar spuitbussen ook wel een aardige cent kosten. Daarbij haal je met zelf spuiten niet de kwaliteit die je met poedercoaten krijgt.

Mijn frampje wordt in ieder geval gepoedercoat :lol:
Gebruikersavatar
rkpdude
forum gebruiker
Berichten: 962
Lid geworden op: vr 23 mei 2003, 21:56
Locatie: Noord Holland
Contacteer:

Bericht door rkpdude »

Poedercoaten is opzich vrij prijzig. Het moet ook nog gestraald worden als je het goed wil laten doen. Het goedkoopste is als wanneer je niet zo kieskeurig bent met de kleur, want dan kunnen ze je frame met een andere serie menemen. Als jeje eigen kleur wilt kiezen moet namelijk de hele lijn omgezet worden (schoonmaken) en daar betaal je natuurlijk ook voor.....
Gast

Bericht door Gast »

die man die hem voor mij gaat maken heeft kei veel spuitbussen staan dus en die gebruiken we ook die man zorgt overal voor .hahah beter he :lol: maar ik ga me frame zwart spuiten. :P en dan maar kijken hoe hij der uit ziet
Gast

Bericht door Gast »

ik heb alles op mijn werk gedaan(vrachtwagenschade) eerst strallen dan grond lakke dan licht schure met 400 en dan dan aflakke zwart kost mij niks volgende word blauw metalic
Gesloten