en de tankzit word morgen ook gespoten
Zelfbouw monster,FOTO'S VAN WAT IK ER VOOR TERUG HEB GEKREGE
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
stevie-tai chi
- doede46
- forum gebruiker
o ja?stevie-tai chi schreef:er komt morge nog 1 laag overheen en dan blanke lak..en de tankzit word morgen ook gespoten
MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
- doede46
- forum gebruiker
onzin..op de foto lijkt het mischien niet mooi..maar in het echt ziet het er prachtig uit!..Marvin15 schreef:Die spatbordjes hebben toch wel een hele erge sinasappelhuid. Beter had je primer gebruikt.doede46 schreef:Vanmiddag de spuitverf gekocht..er werd mij aanbevolen(lelyracing) om iig voor mijn frame een goed merk spuitverf te kopen..dat heb ik dus gedaan..
heb een bus oranje spray van 12,95(!) gekocht en nog een bus zwarte spray(hooglans van 6,95 met 25 % extra![]()
kon niet wachten dus heb me voorspatbordje alvast ff gespoten..is in 2 uur uitgehard staat op de bus..dus dat zal wel zo zijn..maak straks wel ff een fototje van het spatbord in de nieuwe paint..![]()
weer genoeg geluld voor nu![]()
EDIT: hier zijn de fototjes..
[img]foto[/img]
[img]foto[/img]
[img]foto[/img]
sorry voor de slechte foto's kon er geen goed licht op krijgen.. je ziet de glans dus ook niet heel goed..![]()
morgen dus foto's van de gerepareerde en gespoten tankzit..
EDIT: again..hoezo komt m'n toppic niet boven aan te staan ?![]()
MvG DoeDe
Je moet er zobizo nog 1 of 2 lagen zwart overheen spuiten, en een dikke laag blanke lak, wil je dit nog netjes maken.
en trouwens..dit zijn al 3/4 lagen, dus lijkt me genoeg
MvG DoeDe
- doede46
- forum gebruiker
dat ontken ik ook zeker nietUntiej Mini Racing schreef:Maar..
Niks geeft een mooier resultaat dan een mooie laag blanke lak![]()
Daar kan je zeker niet omheen....
mischien dat ik eerdaags ff voor weinig een bus blanke lak koop, geeft zeker een mooier resultaat..
wat ik alleen wilde zeggen is, dat het niet noodzakelijk is omdat het er nu ook super strak uit ziet..kijk zondag maar
MvG DoeDe
- Richard D
- forum gebruiker
- Contacteer:
beetje schraal gespoten als ik het zo zie, voor de eerste laag geeft het niet maar de 2e en evt. de 3e laag mag je best wat voller spuiten zodat de lak meer gaat vloeien, zo krijg je meer glans op je spuitwerk.doede46 schreef:dat ontken ik ook zeker nietUntiej Mini Racing schreef:Maar..
Niks geeft een mooier resultaat dan een mooie laag blanke lak![]()
Daar kan je zeker niet omheen....![]()
mischien dat ik eerdaags ff voor weinig een bus blanke lak koop, geeft zeker een mooier resultaat..![]()
wat ik alleen wilde zeggen is, dat het niet noodzakelijk is omdat het er nu ook super strak uit ziet..kijk zondag maar![]()
MvG DoeDe
als je goed gespoten hebt is het oppervlak spiegelglad en krijg je onderstaand resultaat
(niet om je af te zeiken maar puur als tip van een ervaren spuiter)
[img][img]http://img468.imageshack.us/img468/8740/dscf00080ge.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door Richard D op za 13 mei 2006, 09:49, 1 keer totaal gewijzigd.
[url=http://imageshack.us][img]http://img209.imageshack.us/img209/5329/forumonderschriftpz6.jpg[/img][/url]
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
Ik zal er op letten morgen 
Ik kom wel ff langs om te trainen.. nu de motor nog even aan t klaarmaken.
Maar... blanke lak moet je eiglijk wel spuiten als de verf nog beetje vers is he.... krijg je het mooiste resultaat..
Bezuinigen op de lak moet je sowieso niet doen
Tot morgen
Ik kom wel ff langs om te trainen.. nu de motor nog even aan t klaarmaken.
Maar... blanke lak moet je eiglijk wel spuiten als de verf nog beetje vers is he.... krijg je het mooiste resultaat..
Bezuinigen op de lak moet je sowieso niet doen
Tot morgen
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
- doede46
- forum gebruiker
vandaag tankzit gespoten, helemaal niet aan gedacht om tussendoor foto's te maken, dus dan maar foto's van het resultaat..
blijkt tog geen mooie kleur oranje te zijn..en kan de bus ook niet ruilen, dus dan tog maar gewoon gespoten, desnoods als het geheel me echt niet aanstaat dan maar overnieuw..maar voorlopig ziet het er tog mooi genoeg uit.
foto's zijn in het donker gemaakt dus niet super foto's..

dat waren de foto's voor vandaag, volgende week denk ik foto's van het gespoten frame..
MvG DoeDe
blijkt tog geen mooie kleur oranje te zijn..en kan de bus ook niet ruilen, dus dan tog maar gewoon gespoten, desnoods als het geheel me echt niet aanstaat dan maar overnieuw..maar voorlopig ziet het er tog mooi genoeg uit.
foto's zijn in het donker gemaakt dus niet super foto's..

dat waren de foto's voor vandaag, volgende week denk ik foto's van het gespoten frame..
MvG DoeDe
- Richard D
- forum gebruiker
- Contacteer:
je had voor het oranje eerst een witte ondergrond moeten spuiten, dan komt de kleur er wel goed uit
[url=http://imageshack.us][img]http://img209.imageshack.us/img209/5329/forumonderschriftpz6.jpg[/img][/url]
- doede46
- forum gebruiker
zou je wel zeggen ja, maar zo is de kleur in het echt ook..zélfs op wit..Richard D schreef:je had voor het oranje eerst een witte ondergrond moeten spuiten, dan komt de kleur er wel goed uit
ach jah..ik zie het allemaal wel..
iig morgen lekker knallen en dan zien we wel weer..
MvG DoeDe
-
stevie-tai chi
ziet er netjes uit wat richard zegt klopt wel maar ik heb dezelfde bus oranje en wel witte grondlaag gebruikt...hij word wat meer oranje maar het gewenste resultaat heb je nog niet
doede...heel netjes hoor en je frame gaat er zeker uitspringen als hij oranje is suc6 morgen en niet vallen he
spreek je
doede...heel netjes hoor en je frame gaat er zeker uitspringen als hij oranje is suc6 morgen en niet vallen he
spreek je