kappen verdiept in het frame ?

Problemen met het maken van je eigen minibike ? Of tips en trucks (bouwtekeningen), post ze hier.

English: Post your technical questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

kappen verdiept in het frame ?

Bericht door Gast »

ik had een vraagje want ik wou al mijn uiltaat gaan maken maar heb mijn kappen nog niet binnen dus nu wil ik graag weten of de kappen nog verdiept zitten dan de hoogte van het frame en dan bekeken naar het zitje zie pic van mijn frame : http://members.lycos.nl/jobse86/Mini%20 ... ing/frame/
Gast

Bericht door Gast »

Mijn kappen en tank zit boven op het frame. kneem aan dat dat bij de meeste zo is. bekijk anders ff de plaatjes van zelfbouw mini,s

Jouw frame ziet er goed uit :lol:
Gebruikersavatar
Koen
forum gebruiker
Berichten: 1232
Lid geworden op: di 10 dec 2002, 08:54
Contacteer:

Bericht door Koen »

Wanneer begin je aan de cursus lassen? Heb je foto's even bekeken :-)
Gebruikersavatar
rkpdude
forum gebruiker
Berichten: 962
Lid geworden op: vr 23 mei 2003, 21:56
Locatie: Noord Holland
Contacteer:

Bericht door rkpdude »

Wanneer begin je aan de cursus lassen? Heb je foto's even bekeken
Ik wou het niet zeggen. Maar ik moet er ook bij vermelden dat het lassen met zo'n hobby dingetje niet meevalt.....
Gebruikersavatar
Koen
forum gebruiker
Berichten: 1232
Lid geworden op: di 10 dec 2002, 08:54
Contacteer:

Bericht door Koen »

Dat lasapparaat is geen hobby dingetjes volgens mij, kijk maar eens goed op foto's.. Ergens links onderin.. Hobby lasapparaten (ferm e.d.) hebben geen afneembare slang.. Heb de mijne met TIG in elkaar last..
Gast

Bericht door Gast »

ik ga geen las kursus nemen omdat ik het al goed kan vind ik zefl

en idd is een prof lasaparaat een mig mag
Gast

Bericht door Gast »

heb mijn kappen binnen :lol: aleen gvd pas het niet :evil: :evil: :evil: :evil: dus heb waar het zitje op komt er afgeslepen

maar nu moet ik wat anders gaan verzinnen

ik heb ook wel eens gezien dat iemand het met van die eizeren plaaten dee wie heeft heir een tekeing van ?

of heeft iemand nog andere iedees ?

mijn frame is binnen werks 14 en buiten werks 18 en die kap is 14binnen werks dus ja
Gebruikersavatar
Wim
forum gebruiker
Berichten: 1043
Lid geworden op: za 04 jan 2003, 11:57
Locatie: Hengelo ov
Contacteer:

Re: kappen verdiept in het frame ?

Bericht door Wim »

Op zich niet, je hebt alleen de balhoofdbuis errug hoog zitten, bovenkant buis en frame horen praktisch op dezelde hoogte te zitten!

De groente
Gast

Bericht door Gast »

Ik snap ook al niet waarom je een frame in elkaar gaat lassen als je geen kappen heb ??? toch logisch dat het dan niet helemaal past ...

vind het lassen trouwens niet zo waardeloos als ze hierboven zeiden hoor, heb het weleens slechter gezien van een leek ..
Gast

Bericht door Gast »

idd ja was stom maar ja


en ja idd vind ik ook vooral als je nooit les of wat dan ook heb gehad en nog maar 16 ben vind ik het niet verkeert zelfs super mooi
Gesloten