hz adaptor probleem

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gast

hz adaptor probleem

Bericht door Gast »

ik heb een probleem wie heeft nog meer een adaptor bij hz bromshop besteld ik heb uhm gister gekregen zou uhm vandaag passen maar kwam tot conclusie dat ie niet paste nu heb ik de tekening van RKPdude gebruikt en bewerkt om te laten zien wat er allemaal anders is heeft of had iemand van jullie dit probleem ook zoja hoe heb je dit opgelost :cry:

Mvg, Lucky-X
http://groups.msn.com/_Secure/0SgAdA7UW ... 7608171998
stefano

Bericht door stefano »

Heb je niet de verkeerde gekregen??
heb ik ook al eens gehad maar dan weken de maten veel meer af
Gebruikersavatar
John_W
forum gebruiker
Berichten: 713
Lid geworden op: wo 07 jan 2004, 23:09
Locatie: Oldenzaal
Contacteer:

Bericht door John_W »

Ik heb geen idee waar de adapter bij jou niet past. Ik heb zelf ook een adapter van HZ en de pasvorm was erg slecht. De passing met de naaf klopte voor geen meter. Heb hier een schuine kant in geschuurd en met vet de ring op de naaf geperst. Schrik niet, had hier 4,5 ton voor nodig om de ring zonder spleet op de naaf te krijgen.

Loslopen zal zelfs zonder de bouten niet plaatsvinden denk ik :)
Gast

Bericht door Gast »

ik heb denk niet de verkeerde gekregen het past allemaal net niet :? zijn er niet meer mensen met dit probleem :?
Gast

Bericht door Gast »

niemand meer met dit probleem :cry: ?
Gebruikersavatar
rkpdude
forum gebruiker
Berichten: 962
Lid geworden op: vr 23 mei 2003, 21:56
Locatie: Noord Holland
Contacteer:

Bericht door rkpdude »

We kunnen hier natuurlijk lang of kort over duscussieren, maar zoals ik het zie zijn er maar 2 oplossingen.

1: terug sturen naar hz
2: adaptor aanpassen zodat het wel past

Ikzelf zou voor optie 2 gaan en de adaptor aanpassen zodat het wel past. Nu zul je wel gaan roepen dat je geen draaibank tot je beschikking hebt, anders had je de adaptor zelf wel gemaakt, dus pas het 1 en ander aan met gereedschap wat je wel tot je beschikking hebt.
Gast

Bericht door Gast »

maar zou je de diameter van het tandwiel niet een beetje groter kunnen maken bij een metaal bedrijf en de binnenste rand er uit frezen van de adaptor
Plaats reactie