koppeling

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

stefano

Bericht door stefano »

Thankxxx Ik probeer het van het weekend wel laters
stefano

Bericht door stefano »

hoi ik nu de andere koppeling er in gezet,en hij trekt al beter,maar ik heb als het goed is zaterdag mn nieuwe carburateur 19mm :twisted:,dus waarschijnlijk kan ik hem weer bij gaan stellen.


Maar goed nog bedankt voor de info

Stefan.

P.S. de foto van mn 5spaaks wielen word em eerst niet want ik kan mn cdrom van mn foto installeer geval niet vinden :(

laters
stefano

Bericht door stefano »

Afbeelding


Nou dit is 'm dan let niet op het roest op het frame want ik moet hem nog schuren,spuiten.maar eerst moet er nog wat aan gelast worden

hier nog 1 van de hele bikeAfbeeldingIk zeg het nu alvast,het voorspatbord zit nogal gaar,komt dat ie nog niet vast zit.


Stefan
Gast

Bericht door Gast »

heej waar heb jij die velgen vandaan ?
greets jeroen
racertje

Bericht door racertje »

heey,
hoe hard wie je gaan rijden met je minibike? :shock:
neem aan dat je dan op buitenaabn gaat rijden want zal wel rond de 80 lopen denk ik zo als ik hem ff met mijne vergelijk..
kan je niet beter gaan voor trekkracht en hem lichter vertanden zodat ik ook beter optrekt bij lage snelheid??
groetjes rolph
stefano

Bericht door stefano »

racertje schreef:heey,
hoe hard wie je gaan rijden met je minibike? :shock:
neem aan dat je dan op buitenaabn gaat rijden want zal wel rond de 80 lopen denk ik zo als ik hem ff met mijne vergelijk..
kan je niet beter gaan voor trekkracht en hem lichter vertanden zodat ik ook beter optrekt bij lage snelheid??
groetjes rolph
Ik rij nu altijd op een industie terrein,en daar heb je aleen maar ruime(voor minibike)bochten,je hoeft alleen maar 1 keer van nul km/h op te trekken,de bochten neem je allemaal met minimaal 40km/h dan is de koppeling (die van mij dan)al aangegrepen en accelereerd ie vet goed
zaterdag nog beter met de 19 carburateur
Plaats reactie