UITGEBR TEST CHINESE BIKE WATERGEKOELD * NU 50 cc * 10,8 Pk

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
Justin
forum gebruiker
Berichten: 1987
Lid geworden op: zo 25 dec 2005, 17:50
Locatie: Langeraar

Bericht door Justin »

De enige chinees die goedgekeurd is voor wedstrijden is een polini 911 rep. (met race licentie dingetje erbij)
of een Sendai Tai-Chi met de nodigge aanpassingen!

Reken maar dat je voor onder de 500.- zeker geen wedstrijdbike hebt!
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
Gebruikersavatar
Eyenox
forum gebruiker
Berichten: 198
Lid geworden op: zo 04 jun 2006, 19:09

Bericht door Eyenox »

Dus ik kan deze wel gaan inruilen als het nog lukt? Ik bedoel de minibike in deze topic lijkt exact hetzelfde ook de remschijven kijk maar.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik weet dat hij zo scheef als een weet niet wat is :P .

Afbeelding

Kan ik op geen manier mee doen aan racen ook niet als ik hem aanpas? Die zelfbouw dingen kan je daaraan mee doen of zijn er amateur wedstrijden, ik bedoel niet iedereen kan toch zo'n blata veroorloven?
Laatst gewijzigd door Eyenox op ma 03 jul 2006, 10:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
royal
forum gebruiker
Berichten: 906
Lid geworden op: di 19 jul 2005, 16:01
Locatie: Bladel

Bericht door royal »

Hij is wel super mooi!
Ik zou hem lekker houden.
Wedstrijden doen kost zo ongelofelijk veel! Daar is de aanschafprijs niks bij. En dan zit je nog met een 911 replica waar van alles aan gedaan moet worden om de rest bij te houden. (als dat mag in die klasse)
Gebruikersavatar
Eyenox
forum gebruiker
Berichten: 198
Lid geworden op: zo 04 jun 2006, 19:09

Bericht door Eyenox »

Maar zijn er niet van die dagen waar je gewoon kan gaan racen met een aantal of zijn er van die amateur meetings ofzo. Ik wil graag ook iets gaafs doen en niet alleen rondjes rijden in mijn eentje of met z'n tweeën. En is het de moeite waard om anders zo'n uitlaat te halen of is dat echt alleen als je wilt racen?
Gebruikersavatar
mini-biker15
forum gebruiker
Berichten: 910
Lid geworden op: zo 03 jul 2005, 09:15
Locatie: nieuwendijk

Bericht door mini-biker15 »

Eyenox schreef:Maar zijn er niet van die dagen waar je gewoon kan gaan racen met een aantal of zijn er van die amateur meetings ofzo. Ik wil graag ook iets gaafs doen en niet alleen rondjes rijden in mijn eentje of met z'n tweeën. En is het de moeite waard om anders zo'n uitlaat te halen of is dat echt alleen als je wilt racen?
Kartbaan he :wink:

Je hebt geloof ik wel open dagen(met de "echte" races) maar dan moet je nog een goedgekeurde bike hebben
wilt weer een minibike :P
Gebruikersavatar
Eyenox
forum gebruiker
Berichten: 198
Lid geworden op: zo 04 jun 2006, 19:09

Bericht door Eyenox »

Ik kan hem dus nog wel even omruilen voor zo'n nanuchaku ofzo. Ik neem aan dat die wel goedgekeurd is of wordt omdat dat de opvolger is van de tai chi? Ik kan hem denk ik nog wel inruilen omdat ik er nog niet mee heb gereden en hem zo heb gekocht.
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

Eyenox schreef:Ik kan hem dus nog wel even omruilen voor zo'n nanuchaku ofzo. Ik neem aan dat die wel goedgekeurd is of wordt omdat dat de opvolger is van de tai chi? Ik kan hem denk ik nog wel inruilen omdat ik er nog niet mee heb gereden en hem zo heb gekocht.
mm ik lees net dat je dus nog neit op de baan rijd, lekker deze bike houden en snel even in de AGENDA sectie kijken van dit forum :wink:

alvast veel plezier :wink:
Gebruikersavatar
Eyenox
forum gebruiker
Berichten: 198
Lid geworden op: zo 04 jun 2006, 19:09

Bericht door Eyenox »

Ik heb even een nieuwe topic aangemaakt zodat deze van dit vrij blijft anders gaan we helemaal offtopic.
Gast

Bericht door Gast »

een vraagje voor hank
die fotos op pagina 1 boven in ..
is dat een sendai Nunchaku? ( het zal vast wel ergens staan :P )

zonee welke is het dan?
speedydevil

Bericht door speedydevil »

Nee dat is een blata b1 rep.
Gebruikersavatar
thomas1991
forum gebruiker
Berichten: 3814
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 18:18
Locatie: Tilburg

Bericht door thomas1991 »

speedydevil schreef:Nee dat is een blata b1 rep.
Maar de b1 rep, en de nunchuka zijn helemaal hetzelfe (behalve de anfwerking) dus alles uit dit topic is ook uit te voeren op de nunchuka (of hoe je dat schrijft) :oops:
Thomas - 75#
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
Gast

Bericht door Gast »

klopt, maar sendai beweert dit ..

39.9 cc, 2 takt watergekoelde motor
Compleet nieuw ontworpen motorblok, zonder hitte problemen
Veel grotere radiator dan goedkopere modellen
Gast

Bericht door Gast »

dit zijn gewoon blata b1's en sendai hun blokken komen ook uit china hoor. Over die radiator: bij de goedkopere modellen krijg je het oude model van de b1 en dit is zo'n koperen radiator. De nieuwere modellen hebben een alu radiator, en die sendai heeft dat ook. Dus of je nu een b1 koopt of zo'n sendai is precies het zelfde
Gebruikersavatar
royal
forum gebruiker
Berichten: 906
Lid geworden op: di 19 jul 2005, 16:01
Locatie: Bladel

Bericht door royal »

Dan heb ik nog een leuke:

Ik heb een B1 replica met alle rommel er op zoals beschreven in dit topic, ca. 10 pk dus. En ik heb een tai chi staan. Een tai chi mag met aanpassingen wel mee doen aan het NK. Er is zelfs iemand die er mee rijdt/reed bij modified met een compleet ander blok er onder.
Als ik mijn watergekoeld blok met uitlaat enzo onder het tai chi frame zet zou ik in principe ook mee mogen doen aan het NK. MAAR wie ziet dat het een Sendai is? Staat toch niet op het frame ofzo. Een en al bullshit.. moet je het aartslelijke sendai stickertje op je tankzitje laten zitten ofzo (of er een kopen en er op plakken).

Niet dat ik NK ga rijden ofzo..
Gebruikersavatar
Eyenox
forum gebruiker
Berichten: 198
Lid geworden op: zo 04 jun 2006, 19:09

Bericht door Eyenox »

Ja het is eigenlijk onzin zoals je al verteld, dat een aangepaste sendai wel mag mee doen en een aangepaste watergekoelde chinese minibike niet. Geld dit trouwens ook als je het frame opnieuw laat lassen, of mag je dan wel meedoen.
Gesloten