B1 replica tuning

Problemen met het maken van je eigen minibike ? Of tips en trucks (bouwtekeningen), post ze hier.

English: Post your technical questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

je zei in je eerste bericht de kop afvlakken maar als je pakking 1,5 mm is zou ik eerst een dunnere pakking zoeken want je kop afvlakken kun je altijd nog doen (eraf is eraf en fout is fout) ik zou het motortje gewoon lekker laten lopen en goed afstellen (squis enzo goedzetten) en dan pas gaan frezen en vijlen enzo.
greets jeroen
Gast

nieuwsgierig

Bericht door Gast »

wat ga je doen??!!!
nu moet ik het weten 18pk!!!
wil ik ook wil ik ook wil ik ook!!!
18pk met een B1 replica dat word lache :wink: :D wat denk je er aan kwijt te zijn of maak je alles zelf?
Kom op Mikey :wink: die tip's moet ik ook hebben!!!
Bouke

Bericht door Bouke »

#mikey# schreef:
vind het trouwens wel vreemd dat ik met me simpele v-racertje beetje getuned toch lekker mee kan komen op een indoor baan de meeste zelfbouwers kwamen me nie voorbij in de bochten reed ik zo naar ze toe ?????
Wat ik vreemd vind is dat ik met me zelf zelfbouwsel
ook gewoon mee kan komen
Ik heb geen ... racer op me af zien komen,alleen zien roken!


Sorry voor dit stukje off topic
#mikey#

Bericht door #mikey# »

ha ha ha wat een leuke grap er mag geen reclame gemaakt worden maar owh zooooooooooooooooo leuk als er wat te zijken is over deze ..... racers he???
beetje jammer hoor
maar daar word niks van gezegt natuurlijk erg jammer dat in jullie ogen alleen de (zelfbouw) "geweldige" machines zijn

ik kreeg meteen een aantal mailtjes dat ik geen reclame mocht maken toen ik hier net kwam omdat mensen op dit forum zig er aan ergerde nou bij deze ERGER ik me mateloos aan deze mensen die denken dat ze alles zijn op hun zelfbouw dingetje LAAT LEKKER IEDEREEN IN ZE WAARDE DAAR HEB JE VEEL MEER AAN :evil:
daans
forum gebruiker
Berichten: 1975
Lid geworden op: ma 25 nov 2002, 23:24
Contacteer:

Bericht door daans »

#mikey# schreef:ha ha ha wat een leuke grap er mag geen reclame gemaakt worden maar owh zooooooooooooooooo leuk als er wat te zijken is over deze ..... racers he???
beetje jammer hoor
maar daar word niks van gezegt natuurlijk erg jammer dat in jullie ogen alleen de (zelfbouw) "geweldige" machines zijn

ik kreeg meteen een aantal mailtjes dat ik geen reclame mocht maken toen ik hier net kwam omdat mensen op dit forum zig er aan ergerde nou bij deze ERGER ik me mateloos aan deze mensen die denken dat ze alles zijn op hun zelfbouw dingetje LAAT LEKKER IEDEREEN IN ZE WAARDE DAAR HEB JE VEEL MEER AAN :evil:
Ehm laat ik hier even op inhaken.

Ten eerste heb je gelijk, het is niet leuk dat mensen je bike afzeiken. Maar hou er wel rekening mee dat dit forum van oorsprong een zelfbouwforum is, je zult hier dus veel zelfbouwers tegen komen.

Uit gebruikers ervaringen en afgelopen weekend in Huizen (geloof ik) is gebleken dat een aantal bikes niet presteerden (overkoken enzo), toevallig zijn dit die import dingen (of niet toevallig).

Daarnaast zitten er nog een aantal persoonlijke redenen achter met ervaring met de eigenaar van het bedrijf dat we niet meer noemen op het forum. Die gedraagt zich namelijk net zo kinderachtig.

Maar om een heel lang verhaal kort te houden :) ...

:!: Mensen hou het gezellig, niet iedereen beleefd de minibike sport op dezelfde manier. :!:

Groeten,

Daans

-- Bij deze de afdwaling gesloten, alleen on-topic berichten worden nog getoond --
Gesloten