uitlaat

Problemen met het maken van je eigen minibike ? Of tips en trucks (bouwtekeningen), post ze hier.

English: Post your technical questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

sjorsjech
forum gebruiker
Berichten: 140
Lid geworden op: ma 25 aug 2003, 21:09

uitlaat

Bericht door sjorsjech »

is een leovince ZX ook een beetje snel???Of is een tecnigas beter? :?:
wevie666

Bericht door wevie666 »

op welke cilinder? op welk blok? met welke carburateur?
#mikey#

Bericht door #mikey# »

waarom laten jullie geen uitlaat bouwen ???een beetje knappe uitlaat kost toch ook snel 150 euries
en voor 170 heb je een hand gemaakt pas gemaakt onder jou bike met de beste resultaten
derbi master

Bericht door derbi master »

#mikey# schreef:waarom laten jullie geen uitlaat bouwen ???een beetje knappe uitlaat kost toch ook snel 150 euries
en voor 170 heb je een hand gemaakt pas gemaakt onder jou bike met de beste resultaten

170 :? eb andere verhallen gehoort.
en bij wie ist dan en doet hij zelf de berekeningen dan ook ?
#mikey#

Bericht door #mikey# »

het is ook nooit goed he hahaah nou ik heb net een nieuwe binnen gekregen ziet er erg netjes uit ga hem vanavond proberen dan zullen jullie het horen
derbi master

Bericht door derbi master »

#mikey# schreef:het is ook nooit goed he hahaah nou ik heb net een nieuwe binnen gekregen ziet er erg netjes uit ga hem vanavond proberen dan zullen jullie het horen
en bij wie is da :P kank meby ok eens lanks gaan ;)
#mikey#

Bericht door #mikey# »

hey de pijp er onder geschroeft paste perfect en schrok er hoe die liep in het begin erg 4takkeb boven in en kwam nie verder dan 10100 toeren na ff warm draaien en ff stukje rijden trok ie als een beer echt heel goed voor een chineze bike en op het bokje 15000 toeren en ben maar gestopt durfde nie verder me bike liep 13000 op het bokje

dus zekerrrrrrrrrrr vete pijp

euhhh waar die vandaan komt ????? mag ik dat wel zeggen ? maak ik weer reklame toch
Gebruikersavatar
Koen
forum gebruiker
Berichten: 1232
Lid geworden op: di 10 dec 2002, 08:54
Contacteer:

Bericht door Koen »

Je weet denk ik donders goed waarom je de vorige keer bent ge-banned van het forum. Mocht dit niet zo zijn, dan wil ik nog wel het een en ander citeren..

Je hebt nu blijkbaar een goede uitlaat van een of andere fabrikant, je mag rustig vertellen door wie die gemaakt is.. Andere willen hem misschien dan ook wel daar bestellen.
#mikey#

Bericht door #mikey# »

dan zullen ze hem bij mij moeten bestellen koen!!!!! IK maak die uitlaten na enig bloed zweet en tranen heb ik de goede formules eindelijk en zie hier het rezultaat mag er wezen

maar nu maak ik natuurlijk wel weer reclame?????
Gebruikersavatar
Rossifumi
forum gebruiker
Berichten: 1076
Lid geworden op: di 20 apr 2004, 19:22
Locatie: Ijsselstein (UT)

Bericht door Rossifumi »

Hmm,
dit word wel heel erg krampachtig, niet zo opgewonden doen zeg :?!!
:shock:
Gebruikersavatar
Koen
forum gebruiker
Berichten: 1232
Lid geworden op: di 10 dec 2002, 08:54
Contacteer:

Bericht door Koen »

Als ik je vorige topics lees dan doet het overkomen dat je ze inkoopt..

"ik heb net een nieuwe binnen gekregen" ?

Bij deze, weten ze dus waar je ze kunt krijgen :-)
Gebruikersavatar
Rossifumi
forum gebruiker
Berichten: 1076
Lid geworden op: di 20 apr 2004, 19:22
Locatie: Ijsselstein (UT)

Bericht door Rossifumi »

:o
Da's alleen voor de oplettende lezer :wink:
#mikey#

Bericht door #mikey# »

ja nog al logische he dat ik dat zeg als ik meteen zeg dat ik ze maak krijg ik meteen weer over me heen dat ik of geen reclame mag maken , of dat het niet deugt omdat ik toch maar op een chine bike rijd , of wat dan ook

en koen was jij ook niet degene die meteen zij toen ik zij dat ik ook koppelings veren heb voor de chineze bikes die NIET kapot gaan: VAN WELKE FIRMA BEN JE DAN WEL ??????

maar je mag met alle plezier ff komen kijken hoor bij de firma die waarschijnlijk iedereen al kent om dat ie meerdere malen door het slijk gehaald is op dit forum

ik vraag me echt af waar je heen wilt koen ? ik krijg sterk de indruk dat dit forum alleen maar voor de geweldige zelfbouwers is

enne die chineze bagger is natuurlijk niks he ?

maar goed mensen komt ie aan de uitlaten en de koppelings veren komen vandaan bij : WWW.EVTNIJKERK.NL

enne nu niet zeggen dat ik weerrrrrrrrr reclame maak !!!!!!! :evil:
Gebruikersavatar
Koen
forum gebruiker
Berichten: 1232
Lid geworden op: di 10 dec 2002, 08:54
Contacteer:

Bericht door Koen »

Ik denk niet dat deze discussie hier op het forum thuis hoort. Je kent ons standpunt, dit hebben we meerder keren aangegeven in diverse emails.

Ik heb geprobeert contact te zoeken met de niet-te-noemen onderneming, maar na zijn uitbarsting over de lekkende waterkoelers, heb ik geen poging meer ondernomen.

Mocht je wel vinden dat deze discussies hier op het forum thuis horen, dan openen we een speciaal topic daarvoor in de juiste rubriek. Daarin plaatsen we dan direct de emails van de desbetreffende onderneming, en onze reacties daarop.

Misschien interresant leesvoer voor de gebruikers...

Bij deze is de discussie over dit onderwerp in dit topic gesloten.
Laatst gewijzigd door Koen op di 02 nov 2004, 17:28, 3 keer totaal gewijzigd.
#mikey#

Bericht door #mikey# »

koen ik denk dat je mij en peter van veen van v-com door elkaar haald ik heb niks te verbergen over de prive berichten die ik jullie en jullie mij gestuurd hebben daar is niks mis mee

je zet me hier een beetje in een kwaad daglicht terwijl ik me van geen kwaad bewust ben ik weet nie beter of mag geen reclame maken dus doe ik dat ook niet

maar open maar een toppic hoor ben wel benieuwd hoe dat tekeer gaat lijkt me erg leuk om daar me ei kwijd te kunnen

en ben apsolut niet geprikkeld of wat dan ook maar recht is recht en krom is krom al wil dat hier nog wel eens verschillen.
Gesloten