Tweede Minibike.nl Bike in aanbouw

Alleen voor zelfbouw bikes - Only for custom made bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
killerbeast
forum gebruiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: wo 10 dec 2003, 16:54
Locatie: Heinkenszand

Bericht door killerbeast »

geef je 1 tip als er lagers bij zitten kan je beter effe andere halen want bij mij zijn die sendai lagers al een beetje kapot ik haalde ze uit mijn velg en draaide hem rond maar hij tikte al. dus ben effe naar de lager boer geweest en heb nu SKF 6000 lagers en die zijn beter.

kost wel voor 4 lagers net 25 euro maar dan heb je wel goede lagers waar je op kunt vertrouwen

mzzl eric
daans
forum gebruiker
Berichten: 1975
Lid geworden op: ma 25 nov 2002, 23:24
Contacteer:

Bericht door daans »

shoarmaschotel schreef:wat krijg je nou bij die velgen? lagers? assen? remdelen moet je zelf erbij snaaien neem ik aan, maar welke passen op die velgen? ben ook eens aan het kijken naar een setje 6,5 inchers voor niet al te veel :D
We hebben alles compleet gekocht, dus lagers en assen hebben we ook. Volgens mij zitten die niet standaard bij de wielen (de assen iig niet).

Daans
blanco220

Bericht door blanco220 »

Wat ik op de tekening zie is dat een adapter? want ik zit met dezelfde velgen als julie maar ik wil ze op een zelfbouw plaatsen en de vraag is als ze goed zijn, als ze perfect passen? En u proma pijp heb je ze rechtstreeks omgelast gekocht? En hoe valt deze mee? kan zelf ook niet lassen daarmee.
groetjes en veel succes :wink:
daans
forum gebruiker
Berichten: 1975
Lid geworden op: ma 25 nov 2002, 23:24
Contacteer:

Bericht door daans »

blanco220 schreef:Wat ik op de tekening zie is dat een adapter? want ik zit met dezelfde velgen als julie maar ik wil ze op een zelfbouw plaatsen en de vraag is als ze goed zijn, als ze perfect passen? En u proma pijp heb je ze rechtstreeks omgelast gekocht? En hoe valt deze mee? kan zelf ook niet lassen daarmee.
groetjes en veel succes :wink:
Dat is een adapter voor het tandwiel ... Maar wij maken ook een zelfbouw, dus bij jou zou het ook moeten werken ...

Over de uitlaat kunnen we nog niets zeggen, jeroen zit namelijk nog te wachten op de overige onderdelen ... We hebben ehm iig omgelast gekocht. Kost 100 euro. Moet je wel even rekening houden of die zo omgelast wel op jou frame past ...

Groeten,

Daans
Gebruikersavatar
Markie
forum gebruiker
Berichten: 1858
Lid geworden op: za 21 jun 2003, 17:56
Locatie: Kats-Curacao

Bericht door Markie »

uhm... uhm...

ga nu niet te ver he jongens....
Er zijn echt wel mensen te vinden die een uitlaatje willen verlassen?

100,-? :? das 50 voor het lassen, dat doet een erkend las bedrijf wel voor de helft van de prijs!

aj aj aj
Tja als het echt niet anders kan....
Beter 10 minibike's dan 1 gare computer.....
blanco220

Bericht door blanco220 »

Ja ik vind dat ook heel veel :? Ik ga mijn pijp laten lassen door mijn neef die doet dat wel.
groetjes
blanco220

Bericht door blanco220 »

zeer mooi allemaal!
Nog een vraagje die aangepaste achtervelg past die in een achterbrug van 16 cm.
groetjes en veel succes
Gebruikersavatar
Jeroen
forum gebruiker
Berichten: 426
Lid geworden op: vr 29 nov 2002, 20:45
Locatie: Ede NL
Contacteer:

Bericht door Jeroen »

De achtervork van ons HZ frame heeft als tussenruimte 144 mm.
en het velgje is niet veel breder dan 120 mm, moet dus passen lijkt me.
Groeten,

Jeroen.

[url]http://www.minibike.nl[/url]
blanco220

Bericht door blanco220 »

ok merci meer moest ik niet weten.
groetjes en nog veel succes
Plaats reactie