UITGEBR TEST CHINESE BIKE WATERGEKOELD * NU 50 cc * 10,8 Pk

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

Eyenox schreef:Ja het is eigenlijk onzin zoals je al verteld, dat een aangepaste sendai wel mag mee doen en een aangepaste watergekoelde chinese minibike niet. Geld dit trouwens ook als je het frame opnieuw laat lassen, of mag je dan wel meedoen.
Is geen onzin, wand als het goed is is die tai chi van beter kwaltijd..
Hebben we het niet over het blok ofzo maar gewoon over frame, remmen etc
edgarro

Bericht door edgarro »

de winter schreef:
Eyenox schreef:Ja het is eigenlijk onzin zoals je al verteld, dat een aangepaste sendai wel mag mee doen en een aangepaste watergekoelde chinese minibike niet. Geld dit trouwens ook als je het frame opnieuw laat lassen, of mag je dan wel meedoen.
Is geen onzin, wand als het goed is is die tai chi van beter kwaltijd..
Hebben we het niet over het blok ofzo maar gewoon over frame, remmen etc
mee eens
Gebruikersavatar
steef1
forum gebruiker
Berichten: 1526
Lid geworden op: di 26 jul 2005, 20:39
Locatie: Maastricht. pole position

Bericht door steef1 »

Ik heb welliswaar (nog) geen b1 rep maar ik denk dat ik er toch eentje ga halen en met deze info moet alles lukken. Super mooi gedaan allemaal met die b1rep! =D>
YZ250F
Gebruikersavatar
*HANK*
forum gebruiker
Berichten: 1375
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 21:14
Locatie: LEKKERKERK

Bericht door *HANK* »

Hallo

Hier zijn we weer, namelijk we hebben nu een blokje met een ''50cc'' kit in de schuur staan om op te bouwen.
We hebben de cilinder bekeken en het ziet er wel leuk uit, maar het blijft een cilinder uit china en die in europa is op geboord naar "50cc".
Gezien ze eerst een zuiger hebben gezocht en toen de boring gemaakt, en met de standaart krukas kom je dus lang niet aan de 50 cc maar aan +/_ 45 cc.

Ook hebben ze de standaart kop groter gemaakt met als gevolg dat er een heel smal randje overblijft tussen verbrandings kamer en o ring, het is vrij duidelijk dat dit gaat lekken en dus de koppakking eruit blaast.

Wel gaan we kijken voor een andere krukas (Bizeta) met een langere slag, dit om aan de 50 cc te komen, deze kruassen zijn er maar dan moet het nog uitkomen met de poort tyming.

Ook gaan we kijken of het met de huidige ABT uitlaat wil lopen, of en andere voor de 50 cc ontwikkelen.


Dus als je een 50 cc kit koopt zijn niet alle problemen opgelost, want ze zouden nog wel eens groter kunnen zijn als met de 40 cc.

Maar zoals van ons gewent komen we ook hier weer met oplossingen :wink:

Zodra we weer meer weten vermelden we het hier.
Gr HK Racing.

NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
Navy Green
forum gebruiker
Berichten: 620
Lid geworden op: za 27 mei 2006, 23:31
Locatie: Bunde

Bericht door Navy Green »

dit ga ik weer volgen :lol:
Gebruikersavatar
Justin
forum gebruiker
Berichten: 1987
Lid geworden op: zo 25 dec 2005, 17:50
Locatie: Langeraar

Bericht door Justin »

Inderdaad weer wat om te volgen! Toppie Hank!

Wat verwacht u zelf als uitkomst (qua Pk's)
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
karsten
forum gebruiker
Berichten: 293
Lid geworden op: za 22 jul 2006, 12:26
Locatie: zoetermeer

Bericht door karsten »

*HANK* schreef:Hallo

Hier zijn we weer, namelijk we hebben nu een blokje met een ''50cc'' kit in de schuur staan om op te bouwen.
We hebben de cilinder bekeken en het ziet er wel leuk uit, maar het blijft een cilinder uit china en die in europa is op geboord naar "50cc".
Gezien ze eerst een zuiger hebben gezocht en toen de boring gemaakt, en met de standaart krukas kom je dus lang niet aan de 50 cc maar aan +/_ 45 cc.

Ook hebben ze de standaart kop groter gemaakt met als gevolg dat er een heel smal randje overblijft tussen verbrandings kamer en o ring, het is vrij duidelijk dat dit gaat lekken en dus de koppakking eruit blaast.

Wel gaan we kijken voor een andere krukas (Bizeta) met een langere slag, dit om aan de 50 cc te komen, deze kruassen zijn er maar dan moet het nog uitkomen met de poort tyming.

Ook gaan we kijken of het met de huidige ABT uitlaat wil lopen, of en andere voor de 50 cc ontwikkelen.


Dus als je een 50 cc kit koopt zijn niet alle problemen opgelost, want ze zouden nog wel eens groter kunnen zijn als met de 40 cc.

Maar zoals van ons gewent komen we ook hier weer met oplossingen :wink:

Zodra we weer meer weten vermelden we het hier.
HANK heb ik het geluk dat het mijn blokje is :D:D ik hoop het, ik hoop het!! zeg dat het zo is..... :D geld moet tot zekere hoogte niet echt een probleem zijn. laat het me ff weten aub. want anders kom ik mijn 20 mm dellorto carb + twin air luchtfilter en carbon membraam ook ff brengen om het gelijk goed te doen zeg maar :D :D

groetjes karsten

ps hoe staat het met me frame?? :D
EINDELIJK IS IE AF!! CHECK:
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=15139
TaiChi16
forum gebruiker
Berichten: 1201
Lid geworden op: di 14 mar 2006, 18:11

Bericht door TaiChi16 »

karsten maat, JOU BIKE GAAT OOK EGT EEN TOPPERTJE WORDE :P :P
tjeeeeeeeeeeeeeeezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :D :shock: :shock:

veel suc6 !! 8)
schroefje

Bericht door schroefje »

De ontwikkelingen en huize ABT gaan gewoon door :twisted:

suc6 mannen!!!
Gebruikersavatar
Eyenox
forum gebruiker
Berichten: 198
Lid geworden op: zo 04 jun 2006, 19:09

Bericht door Eyenox »

Heel vet Hank, ga zo door. Ben benieuwd hoeveel pk eruit komt straks.
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=11953
Panic Machine

Bericht door Panic Machine »

Ben wel benieuwd wat er dit keer allemaal gaat gebeuren.....
Hahah...... Ik blijf het in iedergeval volgen........

Greetz Erik
Christafari

Bericht door Christafari »

Ha, als het die van Karsten is ben ik ook wel erg benieuwd. Moet toch gaan kijken wat ik moet kopen om m stront te rijden :lol: Supertopic, keep up the good work! =D>
Gebruikersavatar
*HANK*
forum gebruiker
Berichten: 1375
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 21:14
Locatie: LEKKERKERK

Bericht door *HANK* »

karsten schreef:
*HANK* schreef:Hallo

Hier zijn we weer, namelijk we hebben nu een blokje met een ''50cc'' kit in de schuur staan om op te bouwen.
We hebben de cilinder bekeken en het ziet er wel leuk uit, maar het blijft een cilinder uit china en die in europa is op geboord naar "50cc".
Gezien ze eerst een zuiger hebben gezocht en toen de boring gemaakt, en met de standaart krukas kom je dus lang niet aan de 50 cc maar aan +/_ 45 cc.

Ook hebben ze de standaart kop groter gemaakt met als gevolg dat er een heel smal randje overblijft tussen verbrandings kamer en o ring, het is vrij duidelijk dat dit gaat lekken en dus de koppakking eruit blaast.

Wel gaan we kijken voor een andere krukas (Bizeta) met een langere slag, dit om aan de 50 cc te komen, deze kruassen zijn er maar dan moet het nog uitkomen met de poort tyming.

Ook gaan we kijken of het met de huidige ABT uitlaat wil lopen, of en andere voor de 50 cc ontwikkelen.


Dus als je een 50 cc kit koopt zijn niet alle problemen opgelost, want ze zouden nog wel eens groter kunnen zijn als met de 40 cc.

Maar zoals van ons gewent komen we ook hier weer met oplossingen :wink:

Zodra we weer meer weten vermelden we het hier.
HANK heb ik het geluk dat het mijn blokje is :D:D ik hoop het, ik hoop het!! zeg dat het zo is..... :D geld moet tot zekere hoogte niet echt een probleem zijn. laat het me ff weten aub. want anders kom ik mijn 20 mm dellorto carb + twin air luchtfilter en carbon membraam ook ff brengen om het gelijk goed te doen zeg maar :D :D

groetjes karsten

ps hoe staat het met me frame?? :D
Ja het is jou blokje :wink: .

Het frame ben ik nog niet aan begonnen, maar het komt goed.

Maar ik neem nog kontakt met je op.
Gr HK Racing.

NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
TaiChi16
forum gebruiker
Berichten: 1201
Lid geworden op: di 14 mar 2006, 18:11

Bericht door TaiChi16 »

:D
vmaxservice

Bericht door vmaxservice »

waar is mijn blokje dan???? :wink: :wink:

grtz,

iwan
Gesloten