Eindelijk Gevonden................

Fabrieks bikes (BEHALVE chinese bikes) - Factory bikes (except chinese bikes)

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
Markie
forum gebruiker
Berichten: 1858
Lid geworden op: za 21 jun 2003, 17:56
Locatie: Kats-Curacao

Bericht door Markie »

Ik heb daar altijd zo'n moeite mee! Ik weet dat je nieuw zo'n 1200,- moet neertellen :?

Maar 2e/3e hands ik denk: ik durf het gewoon niet te zeggen ik vind zowiezo 800 a 700 euro's behoorlijk duur voor een 2e handse. Maar de prijs is dan al gehalveerd, maar dat is met zoveel dingen. Kijk maar eens naar de dagwaarde van je auto! en wat ie nieuw gekost heeft
Beter 10 minibike's dan 1 gare computer.....
Gebruikersavatar
rossi-nr.1
forum gebruiker
Berichten: 2483
Lid geworden op: di 07 okt 2003, 11:58
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door rossi-nr.1 »

ZZRFREAK schreef:
wevie666 schreef:ik ben eigelijk benieuwd wat zo`n mini nog waard is..
Op een vraag, een vraag :arrow: :arrow: :arrow:

Wat zou deze minibike voor jullie waard zijn en er dan van uitgaande dat de bike afgezien van poetswerk verder in prima staat is.

Beter nog, blokje gereviseerd, nieuwe koppeling en remblokken.

Bandje's oke.

Kuipdelen heel en in prima staat.

Doos met extra materialen erbij, waaronder drie reserve koppelingen compleet en special tools voor de/montage van diverse delen en verder nog wat klein spul.

Ik ben zeer benieuwd wat zo iets nou volgens jullie waard is............. :-k
dan denk ik dat je er niet echt teveel voor betaald heb.
je weet niet hoeveel draaiuren of km's het blokje(cilinder enz.) al gelopen heeft?

als je hem voor 800 heb gekocht zou dat niet verkeerd zijn.
zelf zou ik maximaal zo'n 850 ervoor betalen.
aangezien je voor 850 een HELE gekke zelfbouw kan maken:)

verder mooie bike.

hoop hem nog is in de kleuren van zijn grote broer te zien;)
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)

EEN NIEUWE SITE!!!

http://raceteamvangeel.nl/
wevie666

Bericht door wevie666 »

ik vind 800 nog veel om alleen bij huis mee te rijden.. maar dat is mijn mening
Gast

Bericht door Gast »

Oke,

Ik zal het gehele verhaal plaatsen.

Een van onze leden van de ZZRclub, doet al vele jaren mee aan echte races op mini bike's.

Deze persoon , is de grondlegger van de ontstane mini bike gekte en weet er echt heel veel vanaf.

Uiteraard heeft genoemde meer dan een mini bike's en was speciaal voor mijn bereid om een van de bike's te verkopen.

Afgezien dat de bike enig poetswerk behoefd, is de bike verder in uitmuntende staat van technisch onderhoud.

Voorts is de bike voorzien van diverse snelle materialen en loopt zeer snel.

Ik ga er, zoals aangegeven eerst maar en beetje mee spelen en voor de fun gebruiken, maar daar zal toch verandering in gaan komen...........

Ik ben zeker van plan om meetings te gaan bezoeken en dan te gaan racen.

Uiteraard zijn er binnen onze club diverse leden met een mini bike en gaan ook binnenkort een dag organiseren en dan uiteraard vanuit het oogpunt " Minibike " .

Mogelijk kunnen we met deze minibike club iets regelen voor een meeting.........................................................

Voor wat betreft de prijs, oke daar wil ik ook duidelijkheid over geven......deze is inderdaad 800 euro echter met alle extra materialen zoals aangegeven.

Gezien het feit dat ik zelf zeer handig ben met polijsten en repareren van dit soort bike en daarbij ook nog over een motorbrug beschik, denk ik zelf geen verkeerde aanschaf.

Voorts heb ik uiteraard alle steun voor wat betreft het onderhouden en het rijden op de minibike.

Voorts zoals ik al eerder aangaf is de aanschaf van zo'n " Japans " ding waardeloos en deze kosten ook rond de 500 euro.

Ik heb deze nog steeds thuis staan, echter gaat deze week weer retour...............................ik neem aan dat jullie wel weten over wat voor bike dat gaat.

Mochten er vragen zijn.................................................komt u maar
:wink:
wevie666

Bericht door wevie666 »

die "andere minibike" is idd om te janken.. heb die lasnaden gezien. ik zou er niet mee durven te rijden.. maar ik vind 800 veel maar ik ben dan ook een arm studentje die net geld heeft om een zelfbouw in elkaar te zetten :D.. verder echt heel mooie bike.. als je alleen die velgen mooi zou polijsten issie al helemaal perfect
paul

Bericht door paul »

ik vind 800 echt niet veel als je kijkt wat ze niet kosten en dit is gewoon een kwaliteit bike :wink: + dat je ook nog extra onderdelen erbij hebt
dus ik denk wel dat die vriend uw toch wel gematst heeft LuCkY!! 8)
Gast

Bericht door Gast »

Ik vind dat wel een nette prijs,trouwens mooie bike :D
Gast

Bericht door Gast »

Mooie bike dus voor een nette prijs.

En tja dat polijsten. ben ik ook wel een beetje gek van. :D :D

En voor 800 euro een gekke zelfbouwer :? :? Zo heel gek is die van mij toch niet. Je zou eens op moeten tellen wat je allemaal wel niet kwijt bent.
Vooral als je zoals ik velgen, remtangen, schijven, kappen, tankje, kortom heel veel orgineel polini spul gebruikt en dan ook het blokje op de karters na opnieuw opbouwd met nieuwe onderdelen.

Succes met je bike.

Greetz M.
stefano

Bericht door stefano »

Als je het in de winkel zou kopen 1500-1800???

@kloko dan heb je dezelfde werkwijze als mij,maar omdat ik nu allemaal polini gp3 onderdelen moet hebben word het nog een stuk duurder

:( :( :( :(


Stefan
Plaats reactie