DVD Zaltbommel 28 nov te koop

Videos van minibike races ('home-made-videos' kun je in een ander onderdeel kwijt)

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Bouke

DVD Zaltbommel 28 nov te koop

Bericht door Bouke »

Hoi Bikers

Ik heb vandaag de DVD gezien van 28 nov in zaltbommel.
De speelduur is 22 minuten en de beeldkwaliteit en het geluid is heel goed.
Bijna iedereen staat er op en ik heb weer zitten genieten.
Ik heb hem pas drie keer gezien vanavond dus dat valt wel mee hahaha

voor inl bel Mikel op nummer 0418 577 580 of info@supergadgets.nl
Laatst gewijzigd door Bouke op di 07 dec 2004, 10:20, 2 keer totaal gewijzigd.
daans
forum gebruiker
Berichten: 1975
Lid geworden op: ma 25 nov 2002, 23:24
Contacteer:

Re: DVD Zaltbommel 28 nov te koop

Bericht door daans »

Bouke schreef:Hoi Bikers

Ik heb vandaag de DVD gezien van 28 nov in zaltbommel.
De speelduur is 22 minuten en de beeldkwaliteit en het geluid is heel goed.
Bijna iedereen staat er op en ik heb weer zitten genieten.
Ik heb hem pas drie keer gezien vanavond dus dat valt wel mee hahaha
Kan je niet een leuke compilatie maken voor op de site?

Btw eigenlijk hoort dit in de sectie 'te koop' ...

Daans
#mikey#

Bericht door #mikey# »

hey cool wat kost ie dan ? als ik er ook op sta wil ik hem wel hebben
MX_Melvin
forum gebruiker
Berichten: 999
Lid geworden op: vr 30 apr 2004, 15:37
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Bericht door MX_Melvin »

Ja kan ik hem niet krijgen voor op de site te plaatsen?? Sta ik er ook op met mijn supermotard?? Wat kost die mischien dat ik hem dan ook maar koop.. Of moet ik dan Mikel emailen ofzo?
Gr Melvin

Enne Bouke en Mike ik zie jullie 12-12-2004 weer!!! Ben morgen 8-12-2004 lekker jarig... Mike ik kan nu al wat beter door de bochten dus..
Bouke

Bericht door Bouke »

Hoi Melvin en Mikey en het A.R.T

Leuk dat jullie ook weer komen!
Over de DVD weet ik dat Melvin er best veel op staat,
van Mikey weet ik het niet (niet zo op gelet) en vele anderen natuurlijk
Maar ik denk dat de film a.s.zondag te zien is op het scherm.
De prijs is € 7,50 ik sta er zelf ook bijna niet rijdend op maar het is
toch wel heel mooi om naar te kijken.
Je kan Mikel altijd even bellen of mailen.
#mikey#

Bericht door #mikey# »

ok dan melv ben benieuwd of ik je nu niet meer voor bij kom in de bochten ( hoop het wel natuurlijk hahaah)
tot zondag
MX_Melvin
forum gebruiker
Berichten: 999
Lid geworden op: vr 30 apr 2004, 15:37
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Bericht door MX_Melvin »

Hahahaha Mikey de bochten naar links gaan beter als rechts dus nog effe door oefenen op de bocthen vooral op rechter bochten!!!
Zie je zondag die firefox (snelle) gaat ook weer mee hoor

MZzzl Melvin
Gebruikersavatar
John_W
forum gebruiker
Berichten: 713
Lid geworden op: wo 07 jan 2004, 23:09
Locatie: Oldenzaal
Contacteer:

Bericht door John_W »

DVD kost 1 euro, verkoopprijs 7,50. Leverd toch mooi 6,50 per CD op ten behoeve van www.minibike.nl sponsoring. Niet slecht Bouke :D

Vind het eigenlijk wel jammer dat er geld verdiend moet worden aan onze gemeenschappelijke hobby. Denk dat veel mensen het op prijs zullen stellen dat een en ander hier gepubliceerd wordt. Met z'n allen maken we er een goed bekeken site van met veel info en ik hoop dat we dat lang volhouden. Als iedereen begint om te verkopen wordt alles wel heel erg kaal hier.
Minibike in aanbouw, meer info op:
[url=http://www.zelfbouwbikes.nl/][img]http://www.zelfbouwbikes.nl/images/banners/banner_minibike.jpg[/img][/url]
Bouke

Bericht door Bouke »

John_W schreef:DVD kost 1 euro, verkoopprijs 7,50. Leverd toch mooi 6,50 per CD op ten behoeve van www.minibike.nl sponsoring. Niet slecht Bouke :D

Vind het eigenlijk wel jammer dat er geld verdiend moet worden aan onze gemeenschappelijke hobby. Denk dat veel mensen het op prijs zullen stellen dat een en ander hier gepubliceerd wordt. Met z'n allen maken we er een goed bekeken site van met veel info en ik hoop dat we dat lang volhouden. Als iedereen begint om te verkopen wordt alles wel heel erg kaal hier.
Hoi John

Ik verkoop ze niet zelf ik hoor,maar omdat ik zelf de DVD heb en daar
ook bij was is het mischien leuk voor de anderen die daar ook bij waren die dag.
Degene die ze verkoopt is de organisator van Zaltbommel.
Ik weet dat hij het maken van de DVD uitbesteed aan een prof iemand.
Ik weet niet wat hem dat kost maar ik weet zeker dat hij het niet doet om geld te verdienen.

Vogens mij maakt het niet of je nu wielen,kuipdelen,vorken,remmen of DVD's verkoopt het heeft allemaal met onze hobby te maken.
En als iemand het er nou voor over heeft als leuke herinnering.
Het gaat toch om het plezier wat we in onze hobby hebben.

Als jij wat verkoopt is het dan wel bijna voor niks en ook nog voor een goed doel tzalwel .Of geef je het gewoon weg
Dus als ik het goed begrijpt mag er volgens jouw hier niets verkocht worden op de site. (want dan wordt het hier zo kaal)
Dan kunnen ze de sectie te koop wel opheffen.
Dit staat dan wel in de verkeerde sectie (sorry hoor)moet bij te koop
Gebruikersavatar
John_W
forum gebruiker
Berichten: 713
Lid geworden op: wo 07 jan 2004, 23:09
Locatie: Oldenzaal
Contacteer:

Bericht door John_W »

Heb er geen problemen mee dat zaken als onderdelen etc verkocht worden, begrijp me niet verkeerd. Daar is dit forum uitermate geschikt voor. Beeldmateriaal als video en foto's vind ik een ander verhaal als er een winstoogmerk achterzit. Is toch beetje van de zotte als we allemaal acteren in een film en er vervolgens iemand anders iets aan onze film verdiend.

Daan en Jeroen zijn volop bereid om hier wat ruimte te reseren om videomateriaal te plaatsen, dus laat iemand ff deze beelden posten.
Minibike in aanbouw, meer info op:
[url=http://www.zelfbouwbikes.nl/][img]http://www.zelfbouwbikes.nl/images/banners/banner_minibike.jpg[/img][/url]
#mikey#

Bericht door #mikey# »

nou kan mij nie schele ik acteer er ook in en ik wil hem zeker hebben is toch hardstikke leuk man zo een dvdje enne voor die 7.50 moet hij ze tijd er in steken en een dvd kopen en laten branden en een hoesje er bij doen dus wat zal die verdienen ? 2 of 3 euro als je alles uitrekend ????

vind dat ie dat mag verdienen hoor hij doet er ook veel voor ik koop hem .

groetjes
Bouke

Bericht door Bouke »

John_W schreef:Beeldmateriaal als video en foto's vind ik een ander verhaal als er een winstoogmerk achterzit. Is toch beetje van de zotte als we allemaal acteren in een film en er vervolgens iemand anders iets aan onze film verdiend

Wie zegt dat er een winstoogmerk achterzit en die iemand anders dat is de organisator
Hij loopt er hier niet mee te leuren ik heb alleen gepost dat het een mooie film was en dat bijna iedereen erop staat
En dan krijg je natuurlijk de vraag wat de kosten zijn(waar ik totaal buiten sta) Ik had daar mischien niet op moeten reageren
En zo zot vind ik het nog niet hoor zo'n rolletje in een film
Jij was 28 nov vast niet bij de opnames haha

Gooi maar dicht hoor Daan of Jeroen
Want hier komt toch geen eind aan
daans
forum gebruiker
Berichten: 1975
Lid geworden op: ma 25 nov 2002, 23:24
Contacteer:

Bericht door daans »

Ik ben het wel een beetje met John_W eens, het zou leuk zijn als er een compilatie vrij te downloaden is.

Maar goed ik ga er natuurlijk niet over en ga me ook niet bemoeien met de handel van een ander. 7,50 euro is opzich niet echt veel geld als je kijkt wat een werk het is om een dvdtje leuk te maken. Juridisch gezien begeef je je wel op glad ijs als je een dvd gaat verkopen (portretrecht enzo).

Des al niet te min, wens ik iedereen veel plezier met het bekijken van de dvd. Misschien iemand die binnenkort naar Zaltbommel gaat en een filmpje wilt schieten voor op de site? Ik denk dat je er een hoop mensen blij mee maakt.

Groeten,

Daans
Gebruikersavatar
anthony-racertje
forum gebruiker
Berichten: 132
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 16:04
Locatie: driebergen

boukes dvd

Bericht door anthony-racertje »

  • Heey Bouke :D

    Alles goed.
    Ik zou die dvd best wel willen hebben hoor
    kan ik zien hoe hard jij gaat.
    Staat nummer 42 er ook op met zijn puch? (Eddy heet hij toch?)
Anthony #7 NMC 2008
NMC1: 15e geworden
NMC2: 13e geworden
Gebruikersavatar
Patrick
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2235
Lid geworden op: wo 12 okt 2005, 20:37

Bericht door Patrick »

gelukkig is dit topic al 2 jaar oud:)
Plaats reactie