Erg gezellig. Veel koffie en nog eens koffie en nog meer koffie. Tussendoor wat foto's maken en hup op naar de koffie.
Maar er is weer eens vanalles gebeurd.
Maar zoals jullie wel weten heb ik een lief vriendje binnen de zelfbouw. Enwel Hank Kok. Je zult het niet geloven maar hij heeft het vandaag eens klaar gespeeld om nou eens net niet voor de lens het asfalt te kussen. Dat deed hij dus wel ergens anders. Maar hij kan wel mooi rijden getuige onderstaande foto.
Maar toch heeft Hank wat met vallen. Tenmiste als je zijn bikes mag doen geloven. Kijk het zit zo. Hij verpatst zijn oud Puchje aan de mannen van Ab Tuning. Die natuurlijk blij. Maar zoals jullie vorige keer al hadden kunnen lezen ging Abje er dus flink mee onderuit. Helaas was ik er niet bij met mijn toestel. Maar wat gebeurd er vandaag.......... Ab durfde schijnbaar niet zo goed meer dus mocht iemand anders op het Puchje Met nummer 34 erin verwerkt. En zie onderstaande foto's
Toen weer even goed.
En............ Hopla daar gaan we weer
Maar niet te min ging hij toch wel redelijk goed. Maar dat nummer 34 erin is toch niet zo'n goede keuze.
verder hebben we Kimmetje nog.
Eerst komt ze 's morgens nagal slaperig uit de camper om daarna vol goede moed te gaan gassen. Maar wat schetst mijn verbazing ze heeft ontzettend goede en erg grote longen. Nou brult een 4 takt nogal vrij hard. Maar onze Kim komt tijdens het rijden vol boven de 4 takt uit. En ik moet zeggen dat de 4 takt toch beter klonk als wat er allemaal onder die helm vandaan kwam. Volgens mij had moeders het ook gehoord want ze kijkt nogal verbaasd. getuige onderstaande foto. verder kun je op onderstaande foto net niet zien dat haar mond open staat. Maar de kleur van haar gezicht spreekt boekdelen en volgens mij wil je niet weten wat ik allemaal hoorde. Het Pasini team dacht het hun zijne van en dachten nu maar op de foto want dadelijk ontplof het gezichtje nog en kan het niet meer.
Vandaag ben ik voor het eerst eens omgekocht door een paar niet nader te noemen figuren om juist wat foto's van hen of hun kroost te maken. Dit omdat het het einde van het seizoen is en dan moeten de sponsoren weer bedankt worden en dan mag ik ja juist ik de foto's maken. Vandaar dat bepaalde niet nader te noemen figuren er wat vaker op staan dan normaal.
Hier de rest van de foto's. Veel plezier, want ik ga nu mijn erotisch welgevormd lichaam weer wat op vijzelen met enkele goud gele rakkers.
Oh ja belofte maakt schuld. Hierbij de zpf.
Groetjes Twan