Poeldijk nieuw baan record

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gerry
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Gerry »

Danny#8 schreef:wal, als ik een keer tijd heb kom ik die tijd wel ff snel verbeteren. Heb nu nog druk met mijn nieuwe blok voor volgend jaar.

m.v.g Danny
Gaan we samen daar dan eens een robbertje uitvechten??dan krijgt het publiek ook iets
want van Pipi bootkous moeten we dat niet verwachten :D

ps: als je het niet erg vind kom ik wel met een senior blokje waar ik altijd mee rijd, dat maakt het wat spannender, breng jij ook zoiets mee? 8)
JamesB

Bericht door JamesB »

Gerry schreef:Jij vertegenwoordigd zeker de fanclub???

als ik wel 10 keer de baan op ga om eens een een robbertje uit te vechten, en dan MM elke keer de pits inrijd? pfff sorry hoor, maar respect , nul

BTW ik was niet in bezit van transponder en als hij nou mijn wiel had genomen en me nog voorbij gegaan was , ja dan zou ik zeggen, flink gereden,

onsportief gedrag? tja dan moeten we maar met zen allen gaan dartsen of zo :?: je bent aan't motorracen wel te verstaan,
Op de Belgische fora hebben wij daar een heel mooi woordje voor. Mensen met zo'n instelling noemen wij een D***O !!!
Aan de regelmatige Nederlandse bezoekers van die fora om de *** door lettertjes te vervangen.

Anyway, niet omdat het een Belg is, maar gewoon omdat hij vreselijk snel is: Gerry Rules!
marcodep
forum gebruiker

Bericht door marcodep »

ik rij mee met het belgische outdoor seizoen en dat is mij afgelopen jaar goed afgegaan. het is er gezellig en zeker de sfeer is leuk, net als meerdere mensen van poeldijk. poeldijk is een aparte baan maar wel een leuke als je hem onder de knie heb. we wachten af tot de groot meesters komen en tot die tijd is het mikey zijn tijd...

tot vanavond heren
schroefje

Bericht door schroefje »

JamesB schreef:
Gerry schreef:Jij vertegenwoordigd zeker de fanclub???

als ik wel 10 keer de baan op ga om eens een een robbertje uit te vechten, en dan MM elke keer de pits inrijd? pfff sorry hoor, maar respect , nul

BTW ik was niet in bezit van transponder en als hij nou mijn wiel had genomen en me nog voorbij gegaan was , ja dan zou ik zeggen, flink gereden,

onsportief gedrag? tja dan moeten we maar met zen allen gaan dartsen of zo :?: je bent aan't motorracen wel te verstaan,
Op de Belgische fora hebben wij daar een heel mooi woordje voor. Mensen met zo'n instelling noemen wij een D***O !!!
Aan de regelmatige Nederlandse bezoekers van die fora om de *** door lettertjes te vervangen.

Anyway, niet omdat het een Belg is, maar gewoon omdat hij vreselijk snel is: Gerry Rules!
Hey butboy!!!

:twisted: jij ook al hier :P Laat die Blaaaaaaaaata dildo's daar!
Gerry
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Gerry »

JamesB schreef:
kijk eens aan, ik heb ook een fan... \:D/ \:D/ om zoiets nog eens mee te maken op mijn oude dag :D :D [-o<
Maik WOOFER
forum gebruiker

Bericht door Maik WOOFER »

ff een ander vraagje want ik raak een beetje in de war van het plaatje bij Gerry zijn naam.

Er reed iemand rond met Gerry of was dat nou Ferry op zijn kont?
En Gerry zelf reed dus op die rode bike met reclame op zijn pak.
heb ik het nu goed? :D

Verder, komt alle tesame en maken we er super leuke race Record dag van.. :)
Te koop [color=green]Blata Elite 14 WRS KIT[/color]; Bike kompleet + ongespoten zitje, tandwiel 6/7 en 66,68,70,72, Stage6 temp/toeremeter, speciale bok. ander filter, Hank koppeling, volledig nagekeken/gereviseerd door Bert.
RaceBeest

Bericht door RaceBeest »

Wie komt er hier van nou naar poeldijk Vanavond?
double minibike
forum gebruiker

Bericht door double minibike »

Maik WOOFER schreef:ff een ander vraagje want ik raak een beetje in de war van het plaatje bij Gerry zijn naam.

Er reed iemand rond met Gerry of was dat nou Ferry op zijn kont?
En Gerry zelf reed dus op die rode bike met reclame op zijn pak.
heb ik het nu goed? :D

Verder, komt alle tesame en maken we er super leuke race Record dag van.. :)
Er rijd er een rond met Gerry op de kont(letters)...maar ook 1 met Ferry(letters) op de kont :lol: :lol:

En die rode motor word bestuurd door Wayne....het 12 jarige supertalent

Hoop dat het zo duidelijk is :lol:
www.hf-racing.nl
Gerry
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Gerry »

Maar 't jochie rijd ook wel eens met die ene nr 16 en ik rijd dan met de andere nr 16, maar 't jochie rijd dan ook weer met de andere nr 16 en ik rij dan weer eens met de nr 64, en Tino die zit dan weer regelmatig op de ene nr 16, terwijl ik dan wel eens op nr 30 rij, bijgevolg staat de nr 64 dan weer langs de kant omdat 't jochie met de andere nr 16 rijd, maar als dan ferry weer op de nr 30 zit kan het best gebeuren dat ik weer op de nr 12 rondvlam, snappie....

8)
denracer4
forum gebruiker

Bericht door denracer4 »

jaja!!! haha 8)
Maik WOOFER
forum gebruiker

Bericht door Maik WOOFER »

Gerry schreef:Maar 't jochie rijd ook wel eens met die ene nr 16 en ik rijd dan met de andere nr 16, maar 't jochie rijd dan ook weer met de andere nr 16 en ik rij dan weer eens met de nr 64, en Tino die zit dan weer regelmatig op de ene nr 16, terwijl ik dan wel eens op nr 30 rij, bijgevolg staat de nr 64 dan weer langs de kant omdat 't jochie met de andere nr 16 rijd, maar als dan ferry weer op de nr 30 zit kan het best gebeuren dat ik weer op de nr 12 rondvlam, snappie....

8)
Oh zit het zo..
Ik snapte er al niets van, maar nu is het volkomen duidelijk :oops: :oops: :oops:
Te koop [color=green]Blata Elite 14 WRS KIT[/color]; Bike kompleet + ongespoten zitje, tandwiel 6/7 en 66,68,70,72, Stage6 temp/toeremeter, speciale bok. ander filter, Hank koppeling, volledig nagekeken/gereviseerd door Bert.
jeffrey #4

Bericht door jeffrey #4 »

maar het kan ook zijn,dat de jonge die normaal met nr 1 rijd ook op die nr 16 rijd af en toe al is het maar voor het testen in frankrijk he big G!!!

maar miss ook wel eens in breda gauw al is het maar op mikey kano ff zn baan record af te pakken hahaha...

mvg jeffrey
Danny#8

Bericht door Danny#8 »

Gerry, ik zal ook wel met een standaard blok komen anders gaat zijn record er nog erger aan toe :P. Binnenkort kom ik dan ook wel.

Gr Danny
denracer4
forum gebruiker

Bericht door denracer4 »

haha geweldig topic dit :P
iedereen wil dat ronderecord van kleine boot verbeteren :P
:twisted: :twisted:
marcodep
forum gebruiker

Bericht door marcodep »

ja leuk he... maar geen van al die mannen komen... ik wacht wel tot mike zijn tijd zelf verbeterd
Plaats reactie