En voor de andere andere mensen: Autowheely = Automatische WheelyDeFrancus schreef:Voor andere mensen: Powerwheely's = Autowheely
hoe hard rijd die van jou?
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
ja klopt autowheely, gewoon gasgeven zonder aant stuur te trekken, nog mooier is als de koppeling al heeft aangegrepen dat je dan nog een wheely maakt (doet mijne ook),vaak gaat dit hel gelijdelijk het voorwiel de lucht in en niet met in 1 x een klap achterover.
die spoelpoort heb ik met een DREMEL (RHT power ) erin gemaakt en wat verschillende vreesjes zo ook de timing veranderd.
van de week maar weer eens wat veranderen aan de derde iets breeder en dieper. en gat in de zuiger iets veranderen.
die spoelpoort heb ik met een DREMEL (RHT power ) erin gemaakt en wat verschillende vreesjes zo ook de timing veranderd.
van de week maar weer eens wat veranderen aan de derde iets breeder en dieper. en gat in de zuiger iets veranderen.
- Carlos Keutel
- forum gebruiker
- Berichten: 1011
- Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
- Locatie: Swolgen
Pleaze vertel me welke freesjes je hebt gebruikt, dan kan ik dat ook aan mijn sendai gaan doensouly schreef:ja klopt autowheely, gewoon gasgeven zonder aant stuur te trekken, nog mooier is als de koppeling al heeft aangegrepen dat je dan nog een wheely maakt (doet mijne ook),vaak gaat dit hel gelijdelijk het voorwiel de lucht in en niet met in 1 x een klap achterover.
die spoelpoort heb ik met een DREMEL (RHT power ) erin gemaakt en wat verschillende vreesjes zo ook de timing veranderd.
van de week maar weer eens wat veranderen aan de derde iets breeder en dieper. en gat in de zuiger iets veranderen.
Jah zo is het.
die vreesjes zijn,
A hele kleine ronde
B grote rond (meer ei vormig)
C lange die zeg maa rondom is gekartelt,boorachtig maar dan met kartels.
D een pion formige slijpsteen
G cilinderformig vreesje
A daarmee maak ik het begin van de poort,hoe hoog hij komt en het eerste deel, het gat in de zuiger word ook met deze gemaakt
B met de grote maak je de baan breder en gladder,hiermee ook de timing van de andere spoelers veranderen met de bovenkant van het vreesje (pas op dit is redelijk moeilijk kan je snel uitschieten)
C met deze maak ik de uitlaatpoort groter,andere timing en groter oppervlak
D hiermee maak je de baan en uitlaatpoort en stuk gladder.
en de bramen van de zuigergat haal je ermee weg.
als je tog als een beer optrekt en 70 rijd is al redelijk (vind ik) als je op een baan rijd zoals eefde kom je meer weg met snel optrekken dan hoge top, misschien bij jou baan anders.
ander tandwiel kijken wat ie dan doet en afstelling.
A hele kleine ronde
B grote rond (meer ei vormig)
C lange die zeg maa rondom is gekartelt,boorachtig maar dan met kartels.
D een pion formige slijpsteen
G cilinderformig vreesje
A daarmee maak ik het begin van de poort,hoe hoog hij komt en het eerste deel, het gat in de zuiger word ook met deze gemaakt
B met de grote maak je de baan breder en gladder,hiermee ook de timing van de andere spoelers veranderen met de bovenkant van het vreesje (pas op dit is redelijk moeilijk kan je snel uitschieten)
C met deze maak ik de uitlaatpoort groter,andere timing en groter oppervlak
D hiermee maak je de baan en uitlaatpoort en stuk gladder.
en de bramen van de zuigergat haal je ermee weg.
als je tog als een beer optrekt en 70 rijd is al redelijk (vind ik) als je op een baan rijd zoals eefde kom je meer weg met snel optrekken dan hoge top, misschien bij jou baan anders.
ander tandwiel kijken wat ie dan doet en afstelling.
- nicksendai
- forum gebruiker
- Berichten: 36
- Lid geworden op: vr 15 dec 2006, 07:25
- Locatie: Harkemaa
hoehard
hey,
ik hoor jullie allemaal praten hoe hard die van jullie gaan nou die van mij gaat 105km .
Mvg nick
ik hoor jullie allemaal praten hoe hard die van jullie gaan nou die van mij gaat 105km .
Mvg nick
-
- spammer
- Berichten: 6479
- Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
- Locatie: friesland
Re: hoehard
jaaaaa hoor en waar heb je dat gemeten?nicksendai schreef:hey,
ik hoor jullie allemaal praten hoe hard die van jullie gaan nou die van mij gaat 105km .
Mvg nick
______________________________________
86.4 kmph met platte achterband..op rollerbank gemeten.(7-68)
en dat blata autowheely's trekt mag duidelijk zijn (6-71/6-68/7-71 / bij uitzondering 7-68)
wheely's bij vrijwel elke snelheid,
- DaWitteTonni
- forum gebruiker
- Berichten: 391
- Lid geworden op: di 12 sep 2006, 10:21
- Locatie: Bocholt
- Contacteer:
hee,
mijn Elite13rep. gaat ong. 87km/h
op dit moment komt hij niet voor uit ketting is kapot
maar er is wel het ene en het ander aan gedaan:
andere powerfilter, ong. 1,5cm. langer
spoelpoorten bewerkt
en autowheely's, te makkelijk ik kan niet eens met half gas optrekken. ik moet me hand ong. 2cm draaien anders maakt hij wheely's, en ong. bij 15km/h kan ik half gaan en dan vol
tja, dat was het
latrr Kenny
mijn Elite13rep. gaat ong. 87km/h
op dit moment komt hij niet voor uit ketting is kapot
maar er is wel het ene en het ander aan gedaan:
andere powerfilter, ong. 1,5cm. langer
spoelpoorten bewerkt
en autowheely's, te makkelijk ik kan niet eens met half gas optrekken. ik moet me hand ong. 2cm draaien anders maakt hij wheely's, en ong. bij 15km/h kan ik half gaan en dan vol
tja, dat was het
latrr Kenny
- DaWitteTonni
- forum gebruiker
- Berichten: 391
- Lid geworden op: di 12 sep 2006, 10:21
- Locatie: Bocholt
- Contacteer:
Weet niet echt hoe hard die elite13 rep gaat hardste was 65 maar die org filter komt nu al bijna tegen mn uitlaat aan en ga gewoon vooroverhangen met optrekke volgas
[url=http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/2096035.html][img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/11/14/1258199160-690.jpg[/img][/url]
Grtz Victor
Grtz Victor
- thomas1991
- forum gebruiker
- Berichten: 3814
- Lid geworden op: do 15 sep 2005, 18:18
- Locatie: Tilburg
Lijkt me idd ook sterk dat die 87 haalt.. met wat voor vertanding.. 7-60
Door alleen andere powerfilter, ong. 1,5cm. langer en spoelpoorten te bewerkt haal je dat echt niet hoor..
Mijne is nog veel meer aangebeurd en die haalt dat nog niet eens..
Door alleen andere powerfilter, ong. 1,5cm. langer en spoelpoorten te bewerkt haal je dat echt niet hoor..
Mijne is nog veel meer aangebeurd en die haalt dat nog niet eens..
Thomas - 75#
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
-
- spammer
- Berichten: 6479
- Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
- Locatie: friesland
ja idd wil wel eens weten hoe veel toeren hij dan draaitthomas1991 schreef:Lijkt me idd ook sterk dat die 87 haalt.. met wat voor vertanding.. 7-60
Door alleen andere powerfilter, ong. 1,5cm. langer en spoelpoorten te bewerkt haal je dat echt niet hoor..
Mijne is nog veel meer aangebeurd en die haalt dat nog niet eens..
die van mij draaide gisteren onbelast 17100 toeren..dat komt in de buurt van heel erg ongezond
- thomas1991
- forum gebruiker
- Berichten: 3814
- Lid geworden op: do 15 sep 2005, 18:18
- Locatie: Tilburg
kleine_duivel schreef:ja idd wil wel eens weten hoe veel toeren hij dan draaitthomas1991 schreef:Lijkt me idd ook sterk dat die 87 haalt.. met wat voor vertanding.. 7-60
Door alleen andere powerfilter, ong. 1,5cm. langer en spoelpoorten te bewerkt haal je dat echt niet hoor..
Mijne is nog veel meer aangebeurd en die haalt dat nog niet eens..
die van mij draaide gisteren onbelast 17100 toeren..dat komt in de buurt van heel erg ongezond
Zal wel ergens rond de 13000-14000 zijn.. Het is maar een chineesje hé
Thomas - 75#
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
-
- spammer
- Berichten: 6479
- Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
- Locatie: friesland