minibike scooter

Problemen met het maken van je eigen minibike ? Of tips en trucks (bouwtekeningen), post ze hier.

English: Post your technical questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

minibike scooter

Bericht door Gast »

hey mensen weet er iemand een site waar vele minibike scooter op staan.me gewone race minibike is bijna klaar .maar nu wil ik ook een scooter erbij hebben minibike scooter dan :lol: en als jullie plaatjes hebben waar zo,n minibike scooter op staat zonder kappen graag hier in deze topic plaatsen en zo veel mogelijk links bednakt iedereen .


minibike rulleez
polleke7

Bericht door polleke7 »

www.euroscooters.nl

Daar staat een hele toffe 8)
Gast

Bericht door Gast »

eh bedankt maar dat is nog eigelijk niet echt wat ik zoke ik bedoel echt zo,n minibike scootertje maar in ieder geval bedankt alles is welkom bednakt !
Gast

Bericht door Gast »

polini scooterino:

Afbeelding

Afbeelding

deze zul je wel bedoelen
Gast

Bericht door Gast »

zoek op marktplaats bij uitgebreid zoeken mini in de categorie motoren enz.. en ik meende in drenthe staat een te koop op de top rijd ie 110 ik weet niet cker maar het is wel veel voor een mini scooter :roll:
Gast

Bericht door Gast »

Zeer Unieke Minie Scooter Zeer Snel Circa 110 Kilometer Gewoon Iets Aparts

Dit Is Beslist Geen Kinder Speelgoed Ivm Met Hoge Snelheid

Van Der Veen
Weerdingerkanaal Zz 30
7831 Ab Nw Weerdinge
0591-521814
dit moet je gewoon gezien hebben anders geloof je het gewoon niet zo uniek in drenthe de vraag prijs is 1500[/img]
Gast

Bericht door Gast »

het klopt wel ding zit gelijk op zijn achter wiel is te koop bij polini nederland
Gast

Bericht door Gast »

Ik heb er al eens op gereden, maar ik vind het niet wat ze voelen toch wat onstabieler aan dan een gewone miniracer. Je zit er ook wat anders op.
Gesloten