beste kijkers,
veel drukte met school de laatste tijd...(laatste stageweken en dan is het voorbij) en vandaar weinig updates op de site/forum.
helaas 1 race na texel moeten missen wegens het gebrek aan tijd om hem fatsoenlijk startklaar te maken.
maar gister heeft hij de grote vuurdoop doorstaan.
dit op het circuit pottendijk te emmen!..waar de 5e cup werd verreden.
een erg leuk en vooral lang circuit waar leuke grote doordraaiers in zitten.
in de ochtend liep de bike nog zoals het eind in texel(problemen met carburatie afstelling) en dit moest verholpen worden.
mijn rondetijd was ook 1,09 en dat betekende de laatste plaats.
de sproeier veranderd en ook een kleiner achtertandwiel was noodzakelijk aangezien het leek alsof ik stil stond op het rechte stuk ( en het rechte stuk was enorm lang!)
van sproeier 88 naar 86 gegaan en van tandwiel 7 om 68 achter naar 7 om 62 gegaan.
dit veranderde de tijd al met 7 seconden en nog kon het nog beter.
de bougie was nog zwart en de sproeier moest nog kleiner dus....hierna 84 erin gedaan.
dit ging een stuk beter alleen was de bougie nog zwart..dus uiteindelijk 82 in gedaan met achtertandwiel 58.
57 sec. werd de snelste tijd in de laatste race en dit is dus meer dan 10 seconde..
ik wilde proberen bart boers bij te houden maar deze is een maatje groot voor mij.
hank ging in de 2e manche ook niet echt lekker...maar het verschil bleef steeds een paar bochten...en ik kreeg het niet dicht gefietst.
toch 5 en 6 punten gepakt...en in het totaal klassement schuif ik 1 plekje op naar boven!
het blok is 7mm smaller door een externe waterpomp via een 0-ring aan het achterwiel.
toch moet het stepje rechts nog iets hoger en dat zal de volgende race verholpen zijn.
de koeling werd nog wel vrij warm en hier moet ik nog even mee worstelen.
overal de doorgang en bochten nalopen op knelpunten....maar gister was het ook ontzettend warm!
hier een foto van hoe hij er nu bij staat!
groeten,
erwin
nr 48 zb water