Hellup, kweet niet welke? Iemand tips
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- felix
- forum gebruiker
- Berichten: 690
- Lid geworden op: za 26 jun 2004, 11:22
- Locatie: laren(nh)
- Contacteer:
Das een Waterkoeler Blata of een Sendai/V Racer,
die hebben zoiezo geen 110cc is 39,9 cc (Blata) waterkoeler
Sendai/V Racer Lucht of Waterkoeler.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
BTW waterkoeler is wel beter (word mindersnel heet)
Maar als die mini een Sendai of een V Racer is dan krijg je koelingproblemen.
Daar zal je dus dan iets aan moeten doen.
MvG Wilco
die hebben zoiezo geen 110cc is 39,9 cc (Blata) waterkoeler
Sendai/V Racer Lucht of Waterkoeler.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
BTW waterkoeler is wel beter (word mindersnel heet)
Maar als die mini een Sendai of een V Racer is dan krijg je koelingproblemen.
Daar zal je dus dan iets aan moeten doen.
MvG Wilco
[img]http://img338.imageshack.us/img338/3818/vooorwilliefh2.jpg[/img]
Maar de meeste zelfbouwers gebruiken toch ook de maten van een midibike ?TnTnelis schreef:Midi zijn groter als mini's, en met midi mag je waarschijnlijk niet op de kartbaan.
En de firefox van v-com is volgens mij ook een midi..
Die maken ook gewoon hun rondjes op de kartbaan.
Ontopic :
Ik zou een Pasini kopen...
Maar zo'n GRC RR is ook helemaal te gek.
- felix
- forum gebruiker
- Berichten: 690
- Lid geworden op: za 26 jun 2004, 11:22
- Locatie: laren(nh)
- Contacteer:
idd,
GRC Rocks!
En het verschil tussen een minibike is: je hebt een Mini en Midi,
Midi hebben grotere achtebrug enz.
Maar zon Midi die 2fast4u bedoeld is weer anders.
je mag wel op een kartbaan als dewielmaat maar 6,5 inch is.
en geen scooterachtig bouwsel is
MvG Wilco
(ik zou voor een GRC kiezen)
GRC Rocks!
En het verschil tussen een minibike is: je hebt een Mini en Midi,
Midi hebben grotere achtebrug enz.
Maar zon Midi die 2fast4u bedoeld is weer anders.
je mag wel op een kartbaan als dewielmaat maar 6,5 inch is.
en geen scooterachtig bouwsel is
MvG Wilco
(ik zou voor een GRC kiezen)
[img]http://img338.imageshack.us/img338/3818/vooorwilliefh2.jpg[/img]
- Rossifumi
- forum gebruiker
- Berichten: 1076
- Lid geworden op: di 20 apr 2004, 19:22
- Locatie: Ijsselstein (UT)
Jep,2fast4U schreef:dus jullie zeggen koop een GRC als je goede kwaliteit wil kopen. Ik had ook al zoiets in gedachte maar ach, gelijk goed doen is het beste als al die problemen met de sendia's maar xi dat watergekoelde mini's snel koken?? is da zo
overkokers. Ik d8 dat Wim Grob hier een oplossen voor had gevonden... Met zo'n setje die hij aanbiedt is dit probleem ook verholpen. Toch zou ik voor de tweedehands GRC gaan (of pasini idd ).
Da's egte kwaliteit...
Grt.
Kijk eens op www.hopmotorsport.nl2fast4U schreef:ey, heeft iemand dan eventueel een GRC te koop staan 2e hands?? of een andere waar weinig mankementen aanzitten
grt rambo
(http://www.hopmotorsport.nl/catalog/ind ... Path=37_49 voor de luie mensen onder ons)
Daar staan wel enkele bikes
Ltr
Overkokers
Hi,
Nog een kleine reactie met betrekking op de bekende overkokers van de watergekoelde bikes. Dat haaft echt alles te maken met de standaard koppelingen die worden meegeleverd met de bikes. Die slippen te veel en produceren daarmee giga veel hitte, met een koppeling die goed aangrijpt en minder slip is dat koop probleem eigenlijk geheel verdwenen.
Een Italiaan zoals GRC of Stamas is uiteraard veel betere kwaliteit maar kost ook een beetje meer! Met een 2e handse moet je ook maar weer zien wat je krijgt en zijn de kosten ook weer hoger als een Chinees als je er wat aan krijgt. Dus blijft een heel belangrijke vraag, hoeveel wil je uitgeven, wat ga je er mee doen (alleen buiten rijden op parkeerplaatsen of ook veel indoorkartbanen), hoe zwaar ben je en vindt je rijden belangrijker dan sleutelen??? Met die 4 vragen kan ik vrij goed bepalen wat je het beste kan doen!
Nog een kleine reactie met betrekking op de bekende overkokers van de watergekoelde bikes. Dat haaft echt alles te maken met de standaard koppelingen die worden meegeleverd met de bikes. Die slippen te veel en produceren daarmee giga veel hitte, met een koppeling die goed aangrijpt en minder slip is dat koop probleem eigenlijk geheel verdwenen.
Een Italiaan zoals GRC of Stamas is uiteraard veel betere kwaliteit maar kost ook een beetje meer! Met een 2e handse moet je ook maar weer zien wat je krijgt en zijn de kosten ook weer hoger als een Chinees als je er wat aan krijgt. Dus blijft een heel belangrijke vraag, hoeveel wil je uitgeven, wat ga je er mee doen (alleen buiten rijden op parkeerplaatsen of ook veel indoorkartbanen), hoe zwaar ben je en vindt je rijden belangrijker dan sleutelen??? Met die 4 vragen kan ik vrij goed bepalen wat je het beste kan doen!
Ik heb mijn oog laten vallen op een V-racer Extreme Sport, en dan de uitgave 2005. Hebben forummers ervaring met deze bike?
Ik wil heb gewoon recreatief gebruiken: parkeerplaatsjes, soms een kartbaantje. Wil niet teveel technische problemen (dus ga er zeker geen zelf bouwen). Ben zelf 65 kg en 1.75 lang.
Denk tussen de 350-400 euro te willen uitgeven.
Ik wil heb gewoon recreatief gebruiken: parkeerplaatsjes, soms een kartbaantje. Wil niet teveel technische problemen (dus ga er zeker geen zelf bouwen). Ben zelf 65 kg en 1.75 lang.
Denk tussen de 350-400 euro te willen uitgeven.