Dax Motor in een Sendai of Puch?!

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gast

Dax Motor in een Sendai of Puch?!

Bericht door Gast »

Zou het mogelijk zijn om een dax motor onder een Sendai Kendo te plaatsen?

Heeft iemand dit al gedaan of heeft hier iemand ervaring mee?

Of is er iemand die een gelijkaardig 4-takt blok onder een Chinees heeft hangen? :idea:
Laatst gewijzigd door Gast op do 17 feb 2005, 22:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Markie
forum gebruiker
Berichten: 1858
Lid geworden op: za 21 jun 2003, 17:56
Locatie: Kats-Curacao

Bericht door Markie »

Hmn,

een Dax blok gaat niet passen! veel te lang!

Je kunt er wel een polini blok onder hangen, zie Bikés van leden.
Mischien kun je er ook wel een blata 4 takt blok onder hangen!

als ze maar niet te groot zijn!
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

Dax blok zou wel kunnen denk ik

heb toevallig een project thuis staan van een Dax,

als je wilt kan ik de maten wel opnemen.. hoogte, diepte en breedte van het blok ?

dan moet je wel een Semi automatisch blok hebben, zonder koppeling, is het makkelijkst


ik hoor et wel !

Greetz
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Gast

Bericht door Gast »

Alternatief:
Ik kan aan een draaiend puch blokje geraken voor 50 Euro, met een carb bij. Past een Puch blokje dan zo simpel onder een Sendai of komt er toch veel las-, meet-, slijp-, zaag- en paswerk bij kijken? Het zou m'n eerste projesct zijn en ik zou een ander blokje onder m'n Sendai willen dat toch een beetje bedrijfs zekerder is en niet zoveel kwaaltjes heeft als die van Sendai.

Is het monteren van een puchblokje onder een Sendai relatief makkelijk te doen voor een handige Harry of is het eerder voer voor gevorderden?

:?:
Gebruikersavatar
killerbeast
forum gebruiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: wo 10 dec 2003, 16:54
Locatie: Heinkenszand

Bericht door killerbeast »

denk meer voor gevorderden. als ik zie hoeveel uurtjes erin mijn polini blokjes pas en recht zitten onder een sendai frame zetten. dan kan ik wel zeggen dat doe je niet 1 2 3.

en z'n polini blok is een fabrieks blok en neemt maar net zoveel ruimte in als dat sendai blok alleen de ophaningen moest ik lassen en uitmeten en ketting richting. nieuwe vulbusjes draaien voor achteraf enz enz enz.

mzzl
Plaats reactie