Is er interesse in competities met standaard chinese bikes??

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

ik zou het niet weten want ik weet dat die 4takten behoorlijk door rijden en ja geen een zelf bouw kan daar tegenop volgens mij of ja bijna geen en ja die 47cc zowie zoniet maar die 39cc denk dat ze wel een eind komen maar weet ik ook niet zeker maar denk dat dat dan de beste klasse voor hem is :roll: ik weet niet hoe V-Racer er over denkt :arrow:
Gebruikersavatar
felix
forum gebruiker
Berichten: 690
Lid geworden op: za 26 jun 2004, 11:22
Locatie: laren(nh)
Contacteer:

Bericht door felix »

daar zal V-Racer dan over moeten beslissen.
denk ik

m.vr.gr.

Wilco
[img]http://img338.imageshack.us/img338/3818/vooorwilliefh2.jpg[/img]
Gast

Cupje

Bericht door Gast »

Jongens, jongens jullie (ehh Koen) tillen er veel te zwaar aan!!!! Het gaat mij er letterlijk om dat er in plaats van alleen maar volledig vrij rondkriebelen ook eens aan elkaar wordt gemeten meer niet....

RAP, Slick, KNMV, mijn haar gaat al overeind bij de gedachte! Veel te veel, veel te zwaar gewogen, absoluut mijn bedoeling niet!! Letterlijk in plaats van het nu volledig vrij van start in een groep om te kijken waar je staat (ongeveer). Chinese bikes worden niet !CENCUUR! en het heeft ook geen nut, als je dat doet worden ze net zo duur als Italiaanse bikes en dan wil niemand ze meer...

Gewoon Fun-racen dus, kan wel degelijk samen. Het heeft ook eigenlijk niets met V-Racer te maken, dit is eigenlijk onder volledige persoonlijke intresse en aangezien er blijkbaar verder niemand is dat het naar bracht heb ik dat maar gedaan. Zonder commercieele bedoelingen, ik ben gewoon veel te bang dat dit 'vrij' rijden gewoon gaat vervelen. Hoe het ook went of keerd we beslissen met zijn allen, niet ik alleen en al zeker V-Racer niet.

Gr Peter
daans
forum gebruiker
Berichten: 1975
Lid geworden op: ma 25 nov 2002, 23:24
Contacteer:

Bericht door daans »

Misschien is het een idee voor als je een dag de baan hebt om verschillende groepen te maken binnen de groepen... Jaja lekker duidelijk :)

Ik bedoel, laat per keer iets van 5 man rijden ofzo (ligt een beetje aan hoeveel mensen er in totaal zijn). Laat die lekker racen en hou de tijden bij, van iedereen in de klasse (dus hoeft niet tijdens de zelfde manche) vergelijk je de tijden en dan haal je de snelste er tussen uit. Zo heb je zeg maar geen drukte op de baan (wat ongelukken reduceert) maar kan je toch wel competeren met de ander.

Misschien aardig idee?

Daniel
Haagse MiniGuus

Bericht door Haagse MiniGuus »

Kan je niet zoals de midzomer avondkompetitie niet in klasse indelen
maar in tijd hier mee bedoel ik een kwalifiekatie en dan naar tijd
in groepen delen.
zo maakt het niet uit wat voor motor maar wat voor tijd
iedereen blij
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

Hey iedereen is wel een aardig iedee gewoon groepen van 5 man of 6 mag ook wel en dan gewoon eerst naar de tijden kijken dan in groepen indelen van 5 tot 6 man en dan gewoon racen tegen elkaar maar ja gewoon net als vrij rijden maar dan gewoon meer naar een wedstrijd toe zonder die regels van slick en al kijk moet wel redelijk op veiligheid gelet worden want dat vind ik altijd nog belangrijk maar niet overdreven!
en dan is het wel leuk om op meerdere banen te doen meschien??? en dan is het meschien het mooiste als je 2 banen tegelijk hebt de ene gewoon voor vrij rijden of gewoon beetje inrijden en de ander gewoon voor die racen??? komt meschien wel in de kosten dan ik weet het niet hoor dus is maar een voorstel ik hoor het wel van jullie.
grt Silas
Gebruikersavatar
dennis
forum gebruiker
Berichten: 587
Lid geworden op: zo 02 mar 2003, 21:27
Locatie: beverwijk
Contacteer:

race

Bericht door dennis »

ff aan v-racer.heb je al info gedaan wat de baan kosten zijn voor een dag rijden.ik weet dat ze soms 500euro vragen voor de heledag.dat is een hoop geld.meschien kan je aan mensen vragen die dit soort minibike verkopen vragen of ze willen sponseren scheeld weer in de koste.het is maar een idee.en ik denk dat je een baan nodig heb midde nederland als je op 1 baan blijf rijden.meschien kunnen mensen hier op deze forum vragen wat de koste zijn om een baan tehuren voor een dag, daar uit een baan te zoeken of meerderen zo dat je op verschilende locatie kan rijden.want het moet voor ierdereen die minbike heb haal baar zijn om te kunnen komen dat ze geen 2uur in de auto zitten.wat je ook nog een keer kan kijken of je buiten kan rijden dan heb je het gevoel dat je echt aan het racen bent net als rap.
suc6 dennis
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

Hey Dennis het was niet voor mij het bericht maar als er nou 17 mensen komen dan kost het 30 euro de man en dan gewoon voor de hele dag he dus valt opzich wel meej en ik denk dat er veel meer dan 17 rijders komen dus hoemeer hoe goed koper he :P dus ja nou ik hoor het wel grt Silas
Gast

Bericht door Gast »

Klinkt wel heel interessant zo'n wedstrijd voor de fun \:D/
Gast

Bericht door Gast »

Maar hij (dennis) heeft wel een punt als die zegt dat je het niet bij 1 locatie moet houden.
Sommige van ons zijn inderdaad erg lang onderweg om in huizen te komen.
Een keer naar huizen rijden is niet erg maar als je elke keer gaat dan word het nog een duur dagje minibiken voor sommigen.
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

hey ja dat is wel zo ik woon in Zeeland maar als er dan een race in groningen word gehouden word het nog duurder he :roll: want bij ons hebben ze ook een kartbaan en ja meschien zou het daar ook wel kunnen hoor racen ik zou het niet weten maar kan het eventueel wel eens vragen als jullie dat willen :wink: ik hoor ut wel grt Silas
Haagse MiniGuus

Bericht door Haagse MiniGuus »

Huizen zou wel mee doen ik denk dat den haag dat ook wel wil
Als er nou eens mensen gaan kijken bij hun in de buurt.
Vraag of het mogelijk is op die baan?
Wat zijn de kosten?
En kijk hoeveel mensen dit leuk vinden.
Ik werk zelf in den haag op de kartbaan en heb wel wat races
mogellijk gemaakt daar.Ook op het gebied pocketbikeracen hebik
ervaring mijn zoon heeft jaren voor de nmb gereden.
Als er echt belangstelling is wil ik me wel in gaan zetten om zoiets
van de grond te krijgen maar kan dit zeker niet alleen
Laat gewoon wat van je horen misschien gaat het lukken
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

hey wat zouden de kosten in Huizen dan zijn????
enu ik kan het eventueel in Midelburg vragen of dat kan een heledag en wat dat zou kosten zouden jullie daar komen rijden????
ik hoor het wel en als er wat zijn zal ik het vragen grt Silas
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

hey iedereen het is hier maar stilletjes :cry: is er nu geen interesse meer ofzow??? want ik wil het best vragen in Midelburg hoeveel het kost een hele dag maar dan moet ik wel zkr weten hoe veel er ongeveer komen of wie er belangstelling in heeft. enu in huizen??? hoe zit het daar?
ik hoor het allemaal wel grt Silas
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

of ik zou het ook in de Zeelandhallen in Goes willen vragen licht wel een eind weg voor simigen maar het is wel een leker grote baan ik hoor wel wie er interesse heeft in Goes en/of Midelburg grt Silas
Plaats reactie