UITSLAGEN STADSKANAAL !!!!!!
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- mark#41
- forum gebruiker
- Contacteer:
UITSLAGEN STADSKANAAL !!!!!!
met dank aan Renttime systems
Uitslagen 1e manche Stadskanaal
Klasse 0 1. tim koopmans 30.9
2. robin zandvoort
3 kas van dorth
jun. a 1. leon pfalzer 33.4
2. robert schotman
3. jordy de boer
jun b 1. scott deroue 28.905
2. mike brouwers 28.873
3.johsua das 28.764
sen a 1. niels vd berg 27.512
2. ricardo verheul 27.901
3. luuk van rixtel 27.854
sen b 1. barry wassink 28.456
2. luuk oldeklieverik 28.631
3. tim vd wilk 28.587
2. robin zandvoort
3 kas van dorth
2. robert schotman
3. jordy de boer
2. mike brouwers 28.873
3.johsua das 28.764
3. tim vd wilk 28.587
-
kleine_duivel
- spammer
wat een dagje
zat met daglicentie @ klasse 0...
vrije training en kwali was de baan zeiknat , dus de regenbandjes eronder.
2x de snelste tijd, en dat voelde prettig.(best leuk trouwens, met regen rijden)
toen de eerste manche:naast dat ik de verkeerde bandenkeuze had gemaakt (regenband i.p.v. slick) was het mooi waardeloos: ze waren de startopstellen verloren/hadden het niet/iets in die richting dus kregen we ineens een rollende start.
mijn voorsprong op de nummer 2 was groot genoeg dus heb de heat rustig uitgereden.(ook i.v.m. toch op bepaalde plekken nog water)
het was een zenuwslopende 2e manche voor mij,
had kopstart maar maakte al vrij snel een fout en vloog de baan af, nog net de bike aan alle kanten glijdend weer de baan op getrokken...het liep met een sisser af...
vervolgens kwamen de achterblijvers, en ze doen @ klasse 0 dus niet aan de blauwe vlag
...
daardoor kon de nummer 2 weer bij me komen en me op een gegeven moment toen ik schrok van WEER een achterblijver me voorbij...
vanaf dat moment zijn achterwiel niet meer los gelaten en bij de volgende lading achterblijvers hem hetzelfde kunstje geflikt, weer terug op de 1e plaats.
vervolgens kreeg ik het bordje: nog maar 2 ronden, en keek ik achterom....redelijke voorsprong gekregen.
dus ietsje het tempo laten zakken en met 3.9 seconde voorsprong de finish over....
wat een opluchting zeg
het was in ieder geval een gezellige dag....
Tim # 92
zat met daglicentie @ klasse 0...
vrije training en kwali was de baan zeiknat , dus de regenbandjes eronder.
2x de snelste tijd, en dat voelde prettig.(best leuk trouwens, met regen rijden)
toen de eerste manche:naast dat ik de verkeerde bandenkeuze had gemaakt (regenband i.p.v. slick) was het mooi waardeloos: ze waren de startopstellen verloren/hadden het niet/iets in die richting dus kregen we ineens een rollende start.
mijn voorsprong op de nummer 2 was groot genoeg dus heb de heat rustig uitgereden.(ook i.v.m. toch op bepaalde plekken nog water)
het was een zenuwslopende 2e manche voor mij,
had kopstart maar maakte al vrij snel een fout en vloog de baan af, nog net de bike aan alle kanten glijdend weer de baan op getrokken...het liep met een sisser af...
vervolgens kwamen de achterblijvers, en ze doen @ klasse 0 dus niet aan de blauwe vlag
daardoor kon de nummer 2 weer bij me komen en me op een gegeven moment toen ik schrok van WEER een achterblijver me voorbij...
vanaf dat moment zijn achterwiel niet meer los gelaten en bij de volgende lading achterblijvers hem hetzelfde kunstje geflikt, weer terug op de 1e plaats.
vervolgens kreeg ik het bordje: nog maar 2 ronden, en keek ik achterom....redelijke voorsprong gekregen.
dus ietsje het tempo laten zakken en met 3.9 seconde voorsprong de finish over....
wat een opluchting zeg
het was in ieder geval een gezellige dag....
Tim # 92
-
kleine_duivel
- spammer
jazeker, www.pocketbikes.nl en even contact opnemen met de organisatie!.ruud schreef:Ik wil in Venray deelnemen met een daglicentie in Klasse 0 weet jij wie ik daar voor kan benaderen Tim ??
Voor de rest erg mooi resultaat !!
Tim.
-
kleine_duivel
- spammer
een stuk of 8, het werd de 2e manche spannend om de 1e plek omdat ik eerst veel tijd verloor door achterblijvers en daardoor werd ingehaald.dit kunstje kon ik gelukkig ook en reed met 3.9 sec voorsprong de finish over.Twan schreef:proficiat Tim.
Hoeveel waren er vandaag in de klasse 0 ???
Op Texel waren het er helaas maar 3. Ik hoop vandaag wat meer.
Gr Twan
de nummer 3 deed al niet mee in de strijd die hebben ik en de nr 2 namelijk op een rondje gezet..en de laatste rijder 4 ronden...
tim
-
MX_Melvin
- forum gebruiker
- Contacteer:
Zo het was me der weer een dagje.. We begonnen echt met een bak regen niet normaal! Dus me ouders hadden besloten dat ik maar beter niet kon gaan rijden, en dat vond ik best begrijpelijk want in de regen is een klein foutje zo gebeurd..!
Maar tog we moesten nieuwe regenbandjes kopen, dus dat gedaan.. En tog maar onder de Reserve DM geschroefd + de filterbak die de regen tegenhoud.. Scheelde allemaal tape werk!
En jah hoor waren betijds klaar en tog eventjes aangekeken en tog maar geprobeerd te gaan rijden.. Nouja ik heb het echt heel heel voorzichtig gedaan de 1ste training, toen de Kwalificatie daar ging het al wat beter was aan de regenbandjes gewend en het resulteerd MAAR in een 2de tijd.. Maar gellukkig toen onze 1ste manche pas begon was het droog!
Dus iedereen banden wissellen maar ikke gellukkig niet had me Wedstrijd bike helemaal klaar staan, Transponder erop gezet en klaar..! En daar stond ik dan aan de start en pakte er meteen een paar en lag 10de ongv.. Toen nog 1 iemand in kunnen halen en toen 9de en dit leverde een Gevecht op met Bas en Patrick en ik kon er steeds net niet voorbij komen!
Maar toch 3 man ingehaald en puntjes gehaald 2de manche ging stukken beter ging als 9de weg en lag in de 1ste bocht 6de.. Maar toen ging er iets fout met Wayne die achter me zat en voor me ging er iets fout met Joey dus Joey ingehaald en toen lag ik 5de en op die plaats geeindigd in een zwaar gevecht met Pascal.. Dus ik ben zeer tevreden en 6de geeindigd op de hele dag!!
Vond ik tog zeer netjes voor mij weer de 1ste keer waar ik nog een beetje voorzichtig aan heb gedaan al zeg ik het zelf!
Nu wachten op de foto's
Gr Melvin #31 tot Pottendijk 8 en 9 Juni
Nu wachten op de foto's
Gr Melvin #31 tot Pottendijk 8 en 9 Juni
KTM SX-F 250 4 Takt! :$:$
[img]http://img195.imageshack.us/img195/7831/forumding.jpg[/img]
http://melvinoracing.come2me.nl/ <-- me site
http://everyoneweb.com/melvinracing <--cross site
[img]http://img195.imageshack.us/img195/7831/forumding.jpg[/img]
http://melvinoracing.come2me.nl/ <-- me site
http://everyoneweb.com/melvinracing <--cross site
heb foto,s gemaakt van de senioren a staan bij foto,s
(en melvin jestaat er best mooi op)
Laatst gewijzigd door repsol op zo 27 mei 2007, 11:08, 1 keer totaal gewijzigd.
dj steef d voor boekingen mini_biker_blata@live.nl of men hyves www.dm-gp1.hyves.nl
- pascalvr6
- forum gebruiker
- Contacteer:
Re: UITSLAGEN STADSKANAAL !!!!!!
Hey is er geen modified meer ???????mark#41 schreef:met dank aan Renttime systems
2. robin zandvoort
3 kas van dorth
2. robert schotman
3. jordy de boer
2. mike brouwers 28.873
3.johsua das 28.764
3. tim vd wilk 28.587
groetjes pascal
GTA racing team
2 de plaats nederlands kampioenschap 2007 40cc open
1ste plaats, kampioen van ned50cc open 2008
1ste plaats kampioen van ned50cc open 2009
belgie's kampioen 50 cc open 2009
mijn site http://gtaracing.come2me.nl/
2 de plaats nederlands kampioenschap 2007 40cc open
1ste plaats, kampioen van ned50cc open 2008
1ste plaats kampioen van ned50cc open 2009
belgie's kampioen 50 cc open 2009
mijn site http://gtaracing.come2me.nl/
- Sleutel
- forum gebruiker
- Contacteer:
Re: UITSLAGEN STADSKANAAL !!!!!!
En de zelfbouw... tellen wij ook niet meer mee?pascalvr6 schreef:Hey is er geen modified meer ???????mark#41 schreef:met dank aan Renttime systems
2. robin zandvoort
3 kas van dorth
2. robert schotman
3. jordy de boer
2. mike brouwers 28.873
3.johsua das 28.764
3. tim vd wilk 28.587
groetjes pascal
Wie in bovenstaande tekst fouten vind,... mag ze houden.. !
- DSF-Patrick
- forum gebruiker