Zo blij als een kind ik wil rijden maar help :( banden

Fabrieks bikes gerelateerde vragen - Factory bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gast

Zo blij als een kind ik wil rijden maar help :( banden

Bericht door Gast »

Ik heb sinds een aantal weken een minibike en wil er dus echt ontzettend graag mee gaan rijden op de kartbaan dagen (of hoe ik het noemen moet)

Maar er waren wat dingen die me dwars zaten, mijn voorband en achterband lijken wel scheef te zitten als hij bv op de standaard zit en ik geef gas zie je het ook wel dan gaat hij op en neer lijkt wel en schud de minibike een beetje, is dat een probleem, help je zo je minibike naar de knoppen?
Als ik naar me remschijf kijk (achterband) en ik geef gas ljikt die gewoon recht te zijn, dus dat zou dan betekenen dat ik een ovale band heb?
me voorband stat wel een beetje scheef maar die kan je niet verstellen dus daar zou het dan ook aan de band liggen als ik het goed begrijp....wel vreemd allemaal het is een nieuwe minibike namelijk en geen zelfbouw.
Het merk weet ik niet precies.
Hij is grijs en er zitten stickers van west op, dat weet ik dan weer wel...

is er iemand die weet wat ik hiermee moet en of ik zo kan gaan rijden of is het beter van niet.??

:lol:
Gast

Bericht door Gast »

plak ff een fototje , kunnen we mss zien wat je bedoelt ok ?
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

Ik zou er geen risico mee nemen en er terug mee gaan naar waar jij je minibike hebt gekocht.Het is niet goed als dit gebeurt.En ik zou er niet mee gaan rijden hoe graag je dat ook zou willen doen.Effe naar laten kijken wie weet is het een klein ding.Maar rijden is een risico.
S6 veder 8)
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Gebruikersavatar
Rossifumi
forum gebruiker
Berichten: 1076
Lid geworden op: di 20 apr 2004, 19:22
Locatie: Ijsselstein (UT)

Bericht door Rossifumi »

Hee,

waarschijnlijk zit je band gwn niet helemaal goed rond je velg.

Probeer hem eens extra hard op te pompen, meestal vormt hij zichzelf er dan helemaal goed omheen. Dit had ik ook...

Suc6!

Grt.
Plaats reactie