Politie

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

ja daar wil ik es gaan rijde
kan jij ook mooi ? maar me demper is er net afgebroke moet zo lasse
Gast

Bericht door Gast »

MuRd3rX schreef:dan weten ze meteen waar je gaat rijden erg slim ,... ik rij op industie terrein zie de link onder me naam daar maar had ook al 4x politie achter me aan maja ik ga nu kartbanen rijde en op me eige terrein is ook nog altijd wel plaats
Nee, ik ben nog net niet zo slim om de plaats erbij te zetten :wink: . Industrieterreinen vind je door heel Nederland. Maar idd ze zeggen dat het niet op de openbare weg mag, dus dan..tja.. moet wel op prive terrein he. Heb er gelukkig eentje gevonden.
ganta

Bericht door ganta »

mischien kan je het ook eens proberen bij de plaatselijke (motor)rijschool.
bij mij in de buurt zit ook een rijschool ook voor motoren en die hebben een heel groote parkeerplaats waar ze motor rijlessen geven(voor beginners dan)... mischien dat zij dat wel toelaten.. rijschool bij jou in de buurt dan..

Greetz
Gast

Bericht door Gast »

ik ben dus een tijdeje geleden gepakt omdat ik me kleine broertje zocht :evil: ik reed nog geen 10 km/h mja rijden is rijden
ik moest in de auto zitte en ik heb met de wout gepraat over het rijden want we kunnen hier in de omgeving ook niet rijden ik praten of hij niet iets kon regelen want hij had ook voor de straat racen hier iets geregeld nja hij zou het overleggen enzo ik mocht me minihouden want hij had met justitie gebeld enzo :lol:
wij volgende dag naar gemeente en vragen enzo mss mogen we nu op een wielrenbaan rijden, er moet eerst nog een vergunning worden aangevraagd :D
Gast

Bericht door Gast »

Ik kwam gister weg gefiets van voetbaltrainen stond een jonge met een minbike he (afcourse :D) maar de politie stond er naast kreeg een bekeuing aan zijn aars ze nemen ze niet zo snel in (eh als het de eerste keer is he) nja en de justie zou de boete bepale
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Ik woon naast het voetbalveld, dus daar staat een grote parkeerplaats. Daar rij ik hem altijd om bijvoorbeeld te testen en even bochten te draaien. Ik til hem gewoon met de achterkant van de grond en loop erheen, het is denk ik honderd meter lopen. Politie heeft het wel gezien, maar ze hebben keertje gezegd van als je hier blijft rijden is het goed, verder vroegen ze gelukkig nog niks. Maar twee vrienden van me zijn aangehouden en die moesten hun naam geven zodat de politie kon registreren wie er allemaal een heeft hier (zij reden op het indrustrie terrein, het werd daar gedoogd zeiden ze). Ik heb liever niet dat de politie weet dat ik er een heb, dus ik doe voorzichtig.
Er word trouwens een nieuw industrie terrein gebouwd naast dat voetbalveld, dus dan word m'n rijterrein beetje uitgebreid :)
Jammer dat je niet bijvoorbeeld een vlaggetje achterop mag doen en dan wel de weg op.
DJDH

Re: ...

Bericht door DJDH »

Xigh schreef: Jammer dat je niet bijvoorbeeld een vlaggetje achterop mag doen en dan wel de weg op.

Wahahha, dit is de mooiste ooit, die word ge 'sigged' ow heerlijk :D

DJDH
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Haha, alstjeblieft dan maar :wink:
TomTom76

Bericht door TomTom76 »

Maar dan wel met een zwaailichtje bovenop.
En een toetertje waar je in moet knijpen (je weet wel, die dingen die clowns ook hebben):wink:
Ik denk dat de pliessie je dan niet meer zal oppakken, want dan lachen ze zichzelf in coma.8)
hmmm, misschien een goede tactiek voor op de kartbaan :P
Minibike_limburg

Bericht door Minibike_limburg »

Hier in Limburg fakkeld de politie niet lang.
Je bent je bike gelijk kwijt met een flinke boete.
Gebruikersavatar
dj fabrice
forum gebruiker
Berichten: 95
Lid geworden op: do 17 aug 2006, 17:55
Locatie: beek (LB)

Bericht door dj fabrice »

Ervaring??? minibike_limburg.
ik heb namelijk 's nachts, toen ik me chinees eens wilde testen, een golf achter me aan gehad, met dank aan de plaatselijke Steegjes dat ik nog weg kon komen :P .

DJ Fabrice

PS: Daarna ook nooit meer gedaan :lol: .
39CC Tai Chi: Malossi E13,
Zocchi Demper+Membranen, 17.5mm dell'orto
Minibike_limburg

Bericht door Minibike_limburg »

dj fabrice schreef:Ervaring??? minibike_limburg.
ik heb namelijk 's nachts, toen ik me chinees eens wilde testen, een golf achter me aan gehad, met dank aan de plaatselijke Steegjes dat ik nog weg kon komen :P .

DJ Fabrice

PS: Daarna ook nooit meer gedaan :lol: .
Nee ik rij nooit op de opebare weg.
Maar mijn oom is een juut en die hebben er genoeg staan op het
bureau.
Gebruikersavatar
stafke007
forum gebruiker
Berichten: 1012
Lid geworden op: wo 24 mei 2006, 21:05
Locatie: Belgie - Retie

Bericht door stafke007 »

ik heb hier al meer van die ''spannende''verhalen gehoord dat ze de politie achter hun hebben gehad en kunnen wegkomen zijn

nou ja, je mag het me niet kwalijk nemen maar zo'n verhalen neem ik echt met een korreltje zout

Greetzzz Steven
Gebruikersavatar
dj fabrice
forum gebruiker
Berichten: 95
Lid geworden op: do 17 aug 2006, 17:55
Locatie: beek (LB)

Bericht door dj fabrice »

@ Stafke007: haha van mij mag je dat maar ik ben een man van mijn woord, en als je het niet geloofd, dan neem ik jou dat niet kwalijk :wink: . ik vind het alleen jammer. en laat het duidelijk zijn dat ik dit verhaal niet aan de hoge klokken hang, sterker nog ben ik er helemaal niet trots op!

@ Minibike_limburg: maar waar gaan ze dan erna heen, want ik zou dan wel willen weten waar mijn bloed zweet en tranen werk heen zou gaan :P .
39CC Tai Chi: Malossi E13,
Zocchi Demper+Membranen, 17.5mm dell'orto
Minibike_limburg

Bericht door Minibike_limburg »

dj fabrice schreef:@ Stafke007: haha van mij mag je dat maar ik ben een man van mijn woord, en als je het niet geloofd, dan neem ik jou dat niet kwalijk :wink: . ik vind het alleen jammer. en laat het duidelijk zijn dat ik dit verhaal niet aan de hoge klokken hang, sterker nog ben ik er helemaal niet trots op!

@ Minibike_limburg: maar waar gaan ze dan erna heen, want ik zou dan wel willen weten waar mijn bloed zweet en tranen werk heen zou gaan :P .
naar mij :lol: nee naar een tiidje gaan ze naar de sloop.
Gesloten