Help mij start niet

Problemen met het maken van je eigen minibike ? Of tips en trucks (bouwtekeningen), post ze hier.

English: Post your technical questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

Help mij start niet

Bericht door Gast »

ik heb een groot probleem ik heb een minibike gemaakt van een puch blok een aanloopblok om precies te zijn maar nu alles klaar is wil ie niet meer starten. er komt wel benzine in de cilinder want de bougie was nat en hij vonkt ook dat heb ik ook gecontroleert. het achterwiel slipt ook en dan hoor je net of dat ie het wil gaan doen maar nee hoor het zet niet door, en als je dan onder het rennen de gashendel open draait hoor je het geluid iets zwaarder maar ver geen verschil please help mij mzzl
Gast

Bericht door Gast »

wat is je setup, het lijkt mij dat je sproeier maat niet goed is. En als die wel goed is kan het ook de ontsteking zijn...
Gast

Bericht door Gast »

lijkt me niet aan de setup te liggen omdat het gewoon standaart is en die puch waar het blok onder vandaan is gekomen liep ook nog gewoon mzzl
Gast

Bericht door Gast »

en wat kan het allemaal nog meer zijn. en als het de ontsteking is wat moet ik daar dan aan doen ?????? :cry:
Gast

Bericht door Gast »

ontstekings tijdstip afstellen, staat die goed, dan pakkingen ff checken, zijn die ook goed dan kan het je bobine zijn, dan vont ie wel maar heel onregelmatig, dan moet je een nieuwe bobine kopen.
Latex
Gebruikersavatar
Wim
forum gebruiker
Berichten: 1043
Lid geworden op: za 04 jan 2003, 11:57
Locatie: Hengelo ov
Contacteer:

Bericht door Wim »

MC schreef:en wat kan het allemaal nog meer zijn. en als het de ontsteking is wat moet ik daar dan aan doen ?????? :cry:
Hoi

Al een andere bougie geprobeerd?

moet je wel eerst ff (zonder bougie) je verbrandingskamer droog-lopen,

't kan zijn dat ie gewoon "verzopen" is!


Ggrrtzz

Wim
Gast

Bericht door Gast »

trek je gasschuif open,spuit er deodorant in,gasschuifdicht en aanlopen.normaal start hij dan.lukte altijd al
Gesloten