firefox van mayke heb eindelijk foto's

Alle chinese bikes (dus ook V-racer en Sendai) - Chinese bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

firefox van mayke heb eindelijk foto's

Bericht door Gast »

hallo,

ik heb sinds kort ook het minibike virus te pakken. sinds het begin van dit jaar heb ik een firefox. mijn vriend en madmaxmario(ook lid van dit forum) hebben dezelfde als mij.
We moesten alles zelf wel vast maken omdat die chinesen niet alles vast maken.
we hebben er nu 17,5mm cabarateurs opgezet, zodat er iets meer power in zit.
Die van mij is nu helemaal klaar. ik moet alleen even wachten met racen tot dat die van mijn vriend en van mario ook helemaal af zijn.

de foto's van de bike komen er nog op.

groetjes mayke
Laatst gewijzigd door Gast op do 21 apr 2005, 20:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gast

Bericht door Gast »

hey mayke,

welkom op het forum, veel plezier met je bike en we wachten op foto's :)


car·bu·ra·teur (de ~ (m.), ~en/~s)
1 onderdeel van een motor waarin de brandstof vergast wordt en met lucht wordt gemengd => vergasser
Ducati

Bericht door Ducati »

Hoi Mayke en welkom op het forum.
Gast

Bericht door Gast »

dank jullie wel.

ik heb wel wat dingen aan mijn bike veranderd. ik heb mijn frame, de velgen en het voorschermpje zwart gespoten.
de bike is trouwens geel.
ik vond dat iets mooier staan....dus ja dan maar overspuiten.

weer iemand misschien waar ik stickers voor de minibike kan krijgen van lucky strike. ik heb hier mijn motorjas van en het lijkt me leuk om dat ook op de minibike te plakken.
ik hoor het wel :)

groetjes mayke
Gast

Bericht door Gast »

ik zou me trouwens ook even netjes voorstellen, aangezien jullie me nog niet eerder op een van de kartbanen hebben gezien. :D

ik ben dus mayke, 19 jaar en kom uit de omgeving van arnhem.
ik heb dus een gele luchtgekoelde firefox. het is al mijn 2e minibike. hiervoor had ik een watergekoelde v-racer, maar hier smolten mijn kappen weg en ik was er niet helemaal blij mee.

ik heb nog niet echt vaak gereden alleen bij het voetbalstadion het gelredome in arnhem. hier kan je trouwens heel goed rijden.

verder hoop ik nadat ik wel wat meer geoefend heb ook op de kartbaan te komen rijden. dat is natuurlijk het leukste :lol:

ik krijg het ook nog niet echt voor elkaar om de foto's erop te zetten, dus daar moeten jullie nog ff op wachten. :cry:

groetjes mayke
Gebruikersavatar
dave
forum gebruiker
Berichten: 623
Lid geworden op: do 26 feb 2004, 15:46
Locatie: apeldoorn

Bericht door dave »

Hallo mayke en welkom op het forum..! veel plezier met je bike. vind zelf zwarte velgen altijd erg mooi staan! is een keer wat anders. Groeten Dave.
125cc 4 takt zelfbouw Proton style
Gast

Bericht door Gast »

ik zal even iets nieuws voorstellen:

vrouwelijke forum leden moeten zich ALTIJD even voorstellen met foto en kleine samenvatting van hun eigen. O:)
:wink:
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

jeroen17 schreef:ik zal even iets nieuws voorstellen:

vrouwelijke forum leden moeten zich ALTIJD even voorstellen met foto en kleine samenvatting van hun eigen. O:)
:wink:
Vindik maar een onzin voorstel..

Back Ontopic ?..

Leuke bike.. succes ermee..

welke kartbanen ben je van plan te bezoeken ?? en ga je ook bij NKs kijken ?? :) das een aanrader hoor :wink: echt gaaf..

En lucky Strike stikkers.. hm

misschien moet je gewoon eens rondkijken op websites van scooter onderdelen.

Wat ook kan:

naar een bestikker bedrijf gaan met een voorbeeld van je plaatje.. en het hun uit laten werken.. ben je voor ongeveer 30 euro klaar en heb je stikkers die je wilt !..

Greetzz

Jeroen #21
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Gast

Bericht door Gast »

nondeju was mar een glapje :?
Gast

Bericht door Gast »

hi,

ik wil op de banen in huizen en zaltbommel gaan rijden. ik heb een keer in huizen gekeken toen mijn bike nog in orde gemaakt moest worden. ik zou wel dichter in de buurt op een baan willen rijden maar daar is geen mogelijkheid voor. das wel jammer :cry:

ik wil ook bij de NK's gaan kijken maar of ik uiteindelijk ook mee ga doen denk ik niet.

bedankt voor het idee van de stickers ik ga het zeker eens proberen hier in de buurt.

groetjes mayke
Bouke

Bericht door Bouke »

mayke schreef:hi,

Ik wil op de banen in huizen en zaltbommel gaan rijden.

groetjes mayke
He Mayke

Je bent welkom hoor eerst paasdag in Zaltbommel !!!!
Gebruikersavatar
TnTnelis
forum gebruiker
Berichten: 2447
Lid geworden op: do 16 dec 2004, 21:44
Locatie: Leiden

Bericht door TnTnelis »

Hoi,

welkom op het forum.

Je zou ook een mailjte kunnen sturen naar lucky strike ofso, en vragen om reclame stickers, ofdat ze die willen opsturen..

Niels
Gast

Bericht door Gast »

Je zou ook een mailjte kunnen sturen naar lucky strike ofso, en vragen om reclame stickers, ofdat ze die willen opsturen..

Niels[/quote]


daar had ik nog niet eens aan gedacht. dat kan ik zeker ook proberen.
bedankt.

groetjes mayke
Gast

Bericht door Gast »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gast

Bericht door Gast »

ik kreeg de foto's niet echt groot erop. maar ja zo kan je het ook wel zien denk ik?!?! :lol:

je kan ze ook in het groot bekijken op http://groups.msn.com/mayke-minibike
hier staan ook nog een aantal andere foto's op.

laat me weten wat je ervan vind.

groetjes mayke
Gesloten