adapter

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
blanco220

adapter

Bericht door blanco220 »

ik lees veel dat de adapter op de achtervelg niet sterk genoeg is bij het rechtstreeks monteren en ik heb geen draaibank en ik ken niemand met een draaibank .Kan ik deze adapter ook lassen aan de velg of met epoxy aluminium harder vastmaken inclusief de nodige bouten
groetjes
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Re: adapter

Bericht door Carlos Keutel »

blanco220 schreef:ik lees veel dat de adapter op de achtervelg niet sterk genoeg is bij het rechtstreeks monteren en ik heb geen draaibank en ik ken niemand met een draaibank .Kan ik deze adapter ook lassen aan de velg of met epoxy aluminium harder vastmaken inclusief de nodige bouten
groetjes
wtf is een adapter :?: :?: :?:
Jah zo is het.
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: adapter

Bericht door üntiej#21 »

Carlos Keutel schreef:wtf is een adapter :?: :?: :?:
een adapter:

Afbeelding

een adapter gebruik je om je tandwiel vast te kunnen zetten aan de velg (adapter).. veel tandwielen passen niet... en door middel van zo`n adapter.. die je kunt maken hoe je zelf wilt, kun je bijna elk tandwiel passend maken voor de desbetreffende velg.
blanco220 schreef:ik lees veel dat de adapter op de achtervelg niet sterk genoeg is bij het rechtstreeks monteren en ik heb geen draaibank en ik ken niemand met een draaibank .Kan ik deze adapter ook lassen aan de velg of met epoxy aluminium harder vastmaken inclusief de nodige bouten
groetjes
Adapter lasse aan de velg is wel mogelijk, maar daarvoor moet je wel Alluminium voor kunnen lassen..

maar tog liever iemand zoeken die een adapter voor je kan draaien.. met de juiste constructie en bevestiging moet dit wel goedgaan hoor !.

succes

Jeroen #21
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Plaats reactie