Bandjes passen niet!

Problemen met het maken van je eigen minibike ? Of tips en trucks (bouwtekeningen), post ze hier.

English: Post your technical questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Past het?

Jah!
27
93%
Nee!
2
7%
 
Totaal aantal stemmen: 29

Gast

Bericht door Gast »

dank je wel voor het luistere naar die boer die een driedubbel vergrootglas moet kopen bij de aldi

en drie keer is scheeps recht mazzel
Gast

Bericht door Gast »

ff een vraag kun je een band om een fiets leggen zo ja dan kun je ook die bandjes er om heen krijgen ik liet het ook doen bij een garage en die stonden me ook aan te kijken of ik gek was en het kon noooooooit zijden ze. 5 minuten zelf kloten en toen had ik ze er zelf om heen met een banden ligter ze moeten wel passen het kan gewoon niet anders anders rek je ze alleen maar uit perongeluk dan is het probleem ook opgelost :lol:
Gast

bandjes passen niet

Bericht door Gast »

Hallo,mede minibikers.

Wil even de rust en vrede terug brengen over dit onderwerp. :evil:
He Kadaver en Joost Timmerman,de bandjes passen.Geloof me nu maar.
De eerste keer gaat het een beetje moeilijk,maar ze gaan 100% Persoonlijk vind ik het makkelijker om ze van waar de tandwiel heeft gezeten erop teleggen. :idea: :idea:
Wat bandenboer gezegt heeft tegen jullie is dus niet waar.
Je moet gewoon goede en stevige banden lepels hebben.
Maar nou wat anders,jullie hebben toch ook al de gaten gemaakt voor de binnenband neem ik aan :!: :!:
Dat moet je als eerste doen.
Wil er absoluut niks mee zeggen of zo voordat jullie weer boos worden.
Maar dank wel dat jullie er rekening mee hebben gehouden.

Veel geluk met de bandjes eropleggen.

Greets:S.L 8) 8)

(ps als jullie bij mij in de buurt woonden dan had ik ze er wel opgelegt.maar woon in zuid limburg.Is natuurlijk makkelijk praten voor mij maar zoek iemand in de buurt die ook een minibike heeft)
Gesloten