aankoop minibike

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

aankoop minibike

Bericht door Gast »

Hee goedenavond, ik ben nieuw hier, dus wordt niet gelijk boos! Ik heb de search gebruikt maar kon niks vinden.

Ik zou dus graag een minibike kopen, maar nu zag ik op v-com.nl van die V-racer modellen, zijn die een beetje goed, of is dat rommel?
ik doel hiermee op de extreme sport modellen, van 400 euro, miss dat jullie een beter alternatief weten voor dat geld, dan hoor ik dat graag:)

ook zou ik graag weten wat nou precies een midi bike is, dat kon ik ook niet in de search vinden! ik ben namelijk 1,85 ongeveer

alvast bedankt!:)
wevie666

Bericht door wevie666 »

Ten eerste weet ik bijna zeker dat het wel te vinden is.. maargoed!

Het ligt er een beetje aan waarvoor jij je minibike wil gebruiken.
Ik neem aan dat dit gewoon een btje voor bij huis is, en dan is het opzich nog wel te doen. Verwacht echter geen super kwaliteit.

En over die midi bike. Een midi-bike is net een slag groter dan een pocketbike (bij de bami-bikes iig) maar met 1.85 pas je nog wel op een minibike hoor. Ik ben 1.93 ofzo en dat wil ook nog :wink:.


ltr Gerben
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

Hoi ten eerste welkom op het forum.
Als je 400 euro te besteden hebt zou ik gewoon voor een of ander v racertje gaan hoor 8)
Maar ik wordt niet boos maar dit forum wordt echt overspoelt met vragen over v-com racers en sendai en dergelijke dus kijk alles goed door er zijn wel meer dan 50 mensen die met dezelfde vraag als jou zitten.
Greetz ruud
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Gast

Bericht door Gast »

als jullie een beter alternatief weten voor ongeveer die prijs dan hoor ik dat graag:)
Gebruikersavatar
Richard D
forum gebruiker
Berichten: 1362
Lid geworden op: do 17 mar 2005, 17:59
Locatie: Ens
Contacteer:

Bericht door Richard D »

Ik heb deze gekocht voor 415 euro op e-bay

Afbeelding
[url=http://imageshack.us][img]http://img209.imageshack.us/img209/5329/forumonderschriftpz6.jpg[/img][/url]
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

is die al binne?
Gast

Minibike kopen?

Bericht door Gast »

Op *geen sponsor* hebben ze leuke prijzen voor de bikes en ook voor onderdelen zijn ze goedkoop. Ze leveren snel, dat vind ik wel prettig. Ik heb er goede ervaringen mee.
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

Kipunderground voor de fun zijn die bikes die jij bedoelt goed en leuk genoeg voor de hobby en fun :wink:
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Gast

Bericht door Gast »

Weet ook nog leuke watergekoelde modelletjes met volledige kuip voor 550euro.Helemaal niet duur en toch goede kwaliteit :lol:
Gast

Bericht door Gast »

hey kipunderground, check deze site eens http://www.atcbelgium.com/
ik heb er ook eentje besteld :D ze zien er erg goed uit en de prijs is perfect, ik kreeg n aanbod van hun voor 294 e inclusief verzendkosten :D dus ben benieuwd...
stevie-tai chi

Bericht door stevie-tai chi »

hylke76 is zelf eigenaar van dat bedrijf en werkt daar zelf dus om nou van je eigen bedrijf te zeggen dat je er goeie ervaringen mee hebt.. :?
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Hou de datum ff in de gaten!
Gast

Bericht door Gast »

Richard D schreef:Ik heb deze gekocht voor 415 euro op e-bay

Afbeelding
Ik heb dezelfde alleen die van mij was 419 euro NIEUW. Wel een leuk dingetje alleen er zit std een 8tands tandwiel op :p dat moet je ff fixen naar een 6tands....


Voor 170 euro heb je een nep ding wat ook heel leuk kan zijn.

En trouwens *geen sponsor*.nl heb ik héél goed ervaringen mee. Ik had een verkeerd tandwiel bestelt en 2 dagen later lag de goede nieuwe in de bus (was langs geweest en voor 1 tandwiel wou ik er niet weer apart heen dus is het op hun kosten opgestuurd :))
Baan

Bericht door Baan »

zeppo schreef:Weet ook nog leuke watergekoelde modelletjes met volledige kuip voor 550euro.Helemaal niet duur en toch goede kwaliteit :lol:

Dat is deze in een andere kleur en een hele scherpe prijs.
Ik had hem voor 450 maar een dag later was hij al 550.

@ Richard D: Waar heb je hem vandaan als ik vragen mag?
Gesloten