Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions
Moderators: Patrick , Lg tweewielers , minipower , DMZohrab
red devil
Bericht
door red devil » ma 04 apr 2005, 22:18
hoi
70 cc airsal
15 mm bing carb
koppeling verlicht
orgineele ontsteking
puchnaaf velgens met semi race bande
uitlaat proma cc
hoeveel pk zou ik er mee kunne redden en als ik me cilinder laat tune hoeveel dan ?
zou ik graag willen weten
Gast
Bericht
door Gast » ma 04 apr 2005, 23:20
standaard denk ik pk'tje of 4 a 5, getuned kan dit oplopen tot zo'n 6 a 7 waarschijnlijk, zonder al te gekke fratsen. met een groter carb (20 mm ofzo), betere tuning en een aangemeten uitlaat zul je waarschijnlijk wel bij de 9 tot 10 pk kunnen komen
Bartecus
Bericht
door Bartecus » di 05 apr 2005, 14:01
kun je met een originele ontsteking 8 9 pk halen
.
Da lukt toch bekant nie met een 70 airsal.
Groetjes Bart
Gast
Bericht
door Gast » di 05 apr 2005, 14:08
ja ontsteking zal idd ook anders moeten, ook een kop aan laten meten etc., was ff een gauw overzichtje. 10 pk moet lukken uit een airsal
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658 Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:
Bericht
door üntiej#21 » di 05 apr 2005, 14:15
Volgens mij rijdt de Puchminibike van Wim Grob ook met een Airsal..
En heeft 11PK ongeveer
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
dave
forum gebruiker
Berichten: 623 Lid geworden op: do 26 feb 2004, 15:46
Locatie: apeldoorn
Bericht
door dave » di 05 apr 2005, 14:23
Jah klopt, die rijd ook erg hard. Hij heeft op het moment zoveel pk dat hij het koppelingshuis gewoon kapot draait.
125cc 4 takt zelfbouw Proton style
Gast
Bericht
door Gast » di 05 apr 2005, 15:13
en das dan nog met een 16 mm carbje
dave
forum gebruiker
Berichten: 623 Lid geworden op: do 26 feb 2004, 15:46
Locatie: apeldoorn
Bericht
door dave » di 05 apr 2005, 17:33
Nee wim rijd met een 20,5 mm carburateur. Omdat ze ook veel indoor rijden.
125cc 4 takt zelfbouw Proton style
red devil
Bericht
door red devil » di 05 apr 2005, 19:31
maar die pet voor de cilinder kank toch gewoon kopen 70 cc pet
en die 15 mm bing carb moet toch zat zijn voor het begin en als ik hem tune een grotere toch ?
en kan op deze set-up ook een scooter uitlaat ? zo jah welke
red devil
Bericht
door red devil » do 07 apr 2005, 16:33
zou iemand me er meschien antwoordt op kunne geven
felix
forum gebruiker
Berichten: 690 Lid geworden op: za 26 jun 2004, 11:22
Locatie: laren(nh)
Contacteer:
Bericht
door felix » do 07 apr 2005, 18:39
dave schreef: Nee wim rijd met een 20,5 mm carburateur. Omdat ze ook veel indoor rijden.
Wim rijd met een 19,5 mm delortho carb
MvG Wilco
[img]http://img338.imageshack.us/img338/3818/vooorwilliefh2.jpg[/img]
dave
forum gebruiker
Berichten: 623 Lid geworden op: do 26 feb 2004, 15:46
Locatie: apeldoorn
Bericht
door dave » do 07 apr 2005, 18:58
19,5 dan hahaha, ben in de war volgens mij. Gr Dave.
125cc 4 takt zelfbouw Proton style
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011 Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen
Bericht
door Carlos Keutel » vr 08 apr 2005, 22:33
Nouw, kijk eens op
www.puchmaxi.nl Hier staat hoe je heel simpel een membraam op het carter kunt maken, En dan kun je er cker veel pktjes uithalen, cker als je de 6 poorter airsal hebt
Jah zo is het.
red devil
Bericht
door red devil » za 09 apr 2005, 16:36
ok hartstikke bedankt !
maar kank ook een scooter uitlaat op mijn seup gebruiken en zoja welke of welke zou het goed doen ?
Gast
Bericht
door Gast » di 12 apr 2005, 20:18
een johan vonk heeft 15,8 pk uit zn eurokit.