beginner vragen

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

beginner vragen

Bericht door Gast »

kijk ik kan ook zelf een kap maken dan doe ik aleen tank en zitje ik d8 eerst aan 3 houte skate board en dat door midde zagen en dat heb ik een zitje + dat me achterkant wat omhoof staad heeft bertus ook gedaan dat is een vriend van mij.
aleen de uitlaad zit ik vet mee.
als ik hem e ronder zet komt ie licht tegen de grond als ik hard rij.
kan ik de bocht niet kleiner maken :?:
en d estepjes als ik ze op de frame maak komt ie op de grond als ik een bocht maak kan ik die dan nie top de achterbrug zetten :?:

en hoe moe tde ketting staan die mijn mij staat super strak maar als ik dan ga arijden buigt ie tog krom dat d8 ik hoor kweet niet :wink:
of hebben jullie nog andere ideen voor zitje +tank kan ik met piepschuim een soort mal kunnen maken en dan de poliester er over maken en hou duur is ongeveel poliester en wta heb ik alemaal nodig :?:

als jullie nog tips hebben over een rijden bepaalde houding enz... of set up he tis nu 50 cc met 12 mm carbrateur snelle pijp 20 tands snel gas gewoone kopeling
Gebruikersavatar
dave
forum gebruiker
Berichten: 623
Lid geworden op: do 26 feb 2004, 15:46
Locatie: apeldoorn

Bericht door dave »

Zou je mischien iets duidelijker in je woorden kunnen zijn? Dat is namenlijk voor iedereen makkelijk, en voorkomt geiriteerde antwoorden.
Laatst gewijzigd door dave op di 05 apr 2005, 17:38, 1 keer totaal gewijzigd.
125cc 4 takt zelfbouw Proton style
Gebruikersavatar
TnTnelis
forum gebruiker
Berichten: 2447
Lid geworden op: do 16 dec 2004, 21:44
Locatie: Leiden

Bericht door TnTnelis »

Teneertse leer Nederlands, en gebruik leestekens.

En piepschuin smelt als je er polyester op doet. Kan je beter purschuim gebruiken.

Niels
Gast

Bericht door Gast »

Dyslectisch? Dat zou een verklaring kunnen zijn.

Ieder geval moet je eens bij de Praxis gaan kijken wat je allemaal voor polyester nodig heb. Je heb daar van die kant en klare pakketen waar alles in zit.
- glasvezelmatjes
- hars
- verharder
- kwast
- bakje
- plastic handschoenen

Je kan er niet hele kappen mee maken tis meer een reparatie setje. Maar deze dingen die erin zitten zijn wel in grotere hoeveel heden te verkregen.
Gast

Bericht door Gast »

ow okè gooi maar een slot op heb alle info al
Gesloten