kleding

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

daans
forum gebruiker
Berichten: 1975
Lid geworden op: ma 25 nov 2002, 23:24
Contacteer:

Bericht door daans »

Ik zou toch gaan voor de officiele knie beschermers.

Ik heb ze bij HOP Motorsport vandaan. KOsten iets van 40 euro zo uit mijn hoofd. Het kost wel wat, maar je hebt wel een perfectie knie bescherming.

De naai oplossing is opzich wel aardig maar je hebt daarbij de volgende (grote) nadelen:

Je hebt maar een kleinstuk 'beschermd', terwijl het met die officiele veel meer is. En als je onderuit glijd is de kans groot dat je broek schuift en de dat de aangenaaide beschermers dus niet helpen. De officiele zitten goed vast en verschuiven niet.

Dus this misschien een investering, maar wel een belangrijke. Ik kan me nog een schuifer van Rkpdude herinneren die op een wedstrijd onderuit ging met een minibike pak (nog beter dus), zresultaat: een vette schaafwond op zijn knie. Ik zou het niet gezien willen hebben als hij een houtje toutje oplossing had gebruikt.

Maar goed het is je eigen keuze natuurlijk. En ik zeg het niet om HOP te promoten want volgens mij heeft elke minibike winkel ze wel, dus ook V-com, HZ Bromshop, Blata-import, Polini (heb ze nu wel gehad geloof ik :))

Groeten,

Daniel
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

Idd ik zal je zeggen bescherming is echt het belangrijkste bij het rijden van een minibike.Het is echt geen speelgoed en ik kan er over mee praten want ben er al vele malen van af gegaan natuurlijk :lol:
Op marktplaats staan ook af en toe eens motorpakken te koop van leer voor een prijsje van 50 euro.Ik denk dat je daar beter in kan inversteren want de geolgen kunnen echt klote zijn als je flink onderuit gaat hoor.En ik denk ook dat je met een pak wat fijner op je bike zit met name dat je meer risico durft te nemen.Waarom zul je nu dneken nou ik bedoel hier mee te zeggen als je met je spijkerbroek op de minibike zit zit het in je achterhoofd van ja en als ik val.en met een pak boeit dat niet dan kun je je helemaal richten op hard je rondjes te rijden.
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
polini tim
forum gebruiker
Berichten: 209
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:36
Locatie: 't Harde / zwolle

Re: kleding

Bericht door polini tim »

annnemieke schreef:Ik had een vraagje,
Ik ga binnenkort beginnen met racen op een indoorkartbaan. Alleen ik zoek knee-sliders. Ik vind het nogal duur om gelijk een heel lederen pak aan te schaffen en ben daarom op zoek naar het soort knee-sliders die ik onder dit bericht heb staan. Ik kan op internet nergens in Nederland vinden waar je die kan kopen. Weet iemand misschien waar ik deze knee-sliders kan kopen?
Afbeelding
Deze kan je Bij www.v-com.nl kopen
Hardcore Holland Will Never Die !!
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

Kijk wel even goed welke verschillen er zijn.Je hebt geloof ik junior en senior zodat je je niet vergist :)
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Gebruikersavatar
mark007
forum gebruiker
Berichten: 799
Lid geworden op: ma 29 mar 2004, 20:56
Locatie: Dokkum

Bericht door mark007 »

Ik begin er ook an te twijfelen om een pak aan te schaffen 2e hands.
Welke maat past nou bij welke lengte?
[img]http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/7/audi-userbar.jpg[/img]
Gebruikersavatar
Jantjuh #96
forum gebruiker
Berichten: 829
Lid geworden op: di 11 jan 2005, 21:36
Locatie: Tilburg [NB]
Contacteer:

Bericht door Jantjuh #96 »

mark007 schreef:Ik begin er ook an te twijfelen om een pak aan te schaffen 2e hands.
Welke maat past nou bij welke lengte?
Hoe groot ben je..? Want wij hebben nog een pak liggen.. :wink:
[url=http://members.home.nl/jantjuh96][b]www.JaGuToRacing.nl[/b][/url]
[size=75]NK Zelfbouw Lucht 2007: 2e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2008: 1e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2009: 7e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2010: 2e plaats (tussenstand)[/size]
Gast

Bericht door Gast »

Ikzelf zou me ook wel een 2de hands pak aanschaffen als ik jou was, maar persoonlijk zit ik met een probleempje..ik heb redelijk zware bovenbenen en daardoor kan ik niet men mijn motorpak op mijn pocket, want als ik op mijn hurken zit spant die aan mijn benen..maar ik blijf zoeken :)
wegracers
forum gebruiker
Berichten: 234
Lid geworden op: ma 10 okt 2005, 17:45
Locatie: Emmen B.o veld

Bericht door wegracers »

http://www.moto-team.nl/aanbieding.htm kijk hier ander ff op staaan al leren pkken van 249 euro op groeten franz
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

Kijk even de naam de datum van de laatste post..

Geen ouwe koeien uit de sloot halen aub
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Plaats reactie