minbikebrothers.nl goed of niet ?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

minbikebrothers.nl goed of niet ?

Bericht door Gast »

Hallo,

Ik ben hier nieuw (heb nog geen ervaring met minibikes) dus als hij niet goed staat hiero dan verplaats hem maar ofzo :).

Nou dus ff mijn probleem. Ik wil een minibike hebben gewoon voor de lol laat maar zeggen. Ik woon in Goor (twente) en het lijkt me leuk om gewoon hier in de buurt op afgelegen wegen een beetje te scheuren e.d. Een maat van me gaat er misschien ook 1 halen dus dat komt wel goed :)

Maar ik kwam dus uit bij minibikebrothers in enschede. Dit omdat ze dichtbij zitten en hun 2e hands minibikes maar rond de 150 euro kosten. Nou wou ik van ze weten welk merk/model het zijn, dit wilde ze echter niet zeggen omdat het aanbod nog al wisselt :S. Ik vind dat ze er nogal misterieus om doen....

heeft iemand ervaring met dit bedrijf ?
zou een 2ehands minibike van 150/200 euro deugen ? (gewoon voor de lol op afgelegen wegen dus)
Gast

Bericht door Gast »

deugt wss wel
maar is het iets dat je via internet koopt of hebben een ze een pand ergens waar je langs kan om te kijken.
Gast

Bericht door Gast »

Ze hebben een site waar je de nieuwe kan bestellen. Maar ik ga binnenkort waarschijnlijk ff met mn pa erheen om te kijken ze hebben namelijk naar eigen zeggen ongeveer 12 2ehands minibikjes daar staan.

Maar kan iemand misschien op die site zien om wat voor merk model het gaat ? er staat namelijk niets bij. Ik neem aan dat een deel van de 2ehandsjes die ze er hebben staan daar ook wel eerst zijn gekocht dus dat het dezelfde zijn laat maar zeggen. Als ik namelijk het merk/model weet kan ik van te voren nog wat info opzoeken enzo.

de site is:

http://www.minibikebrothers.nl/
Gast

Bericht door Gast »

word niet veel wijzer van de site en zie geen 2de hands bikes!!

maar ff langs gaan kan geen kwaad.
Gast

Bericht door Gast »

2e hands bikes staan der ook niet op....

maar ik word van die lui ook nie veel wijzer :D probeer er achter te komen over wat voor model/merk het gaat maarja dan ga ik wel gewoon langs ofzo.
daans
forum gebruiker
Berichten: 1975
Lid geworden op: ma 25 nov 2002, 23:24
Contacteer:

Bericht door daans »

Die lui verkopen chinese bikes.
Geen specifiek merk of iets dergelijks.

De kwaliteit van de bikes zal niet veel schelen als andere chinese bikes. Heb geen ervaring met de winkel en hun service.

Daniel
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

Ook wat een site zeg :?
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Gast

Minibike Brothers

Bericht door Gast »

Ik raad het je wel aan om er langs te gaan, ik heb zelf een nieuwe minibike van 299,00 gekocht.

1 Nog eens korting gehad, 20 eurootjes
2 3 maanden garantie
3 Gratis sticker setje erbij (Malboro)
4 Goede service
5 En ze hebben altijd alles op voorraad en veel modellen
6 Altijd een stuk of 5 a 6 2 de handse modelletjes

En het is gewoon een mooie winkel en je ken proef ritjes maken hoeveel je der wilt, op alle bikes die ze er hebben staan (geen probleem)
Gast

Bericht door Gast »

kijk daar heb ik wat aan :D

dit klinkt opzich goed in mn oren, zaterdag maar eens richting enschede dan. Hij had het laatst btw over 12 2ehandsjes :shock:

Ik laat het nog wel horen hoe of wat als ik er een heb
Gast

En ben je der al geweest.... ?

Bericht door Gast »

Ik heb er alweer 3 opgehaald van 299,00 voor 265,00 p.s (bij afname van 3 he)
Iedereen hier wordt de gek van.... (Apeldoorn) hardsteeeee !!!!!
Gast

Oja

Bericht door Gast »

Oja zondags op afspraak open (VeT)
06 26 71 46 46
Gast

Re: minbikebrothers.nl goed of niet ?

Bericht door Gast »

hello,

ik koop er éne bij www.atcbelgium.com , ziet er me kwalitatief beter uit, met garantie wat je bij minikiebrothers niet krijgt.

Zelf rij ik met een Blada maar ben op zoek naar iets goedkopers voor mijn zoontje. Na lang zoeken leek deze me de beste kwaliteit te leveren.

greetz
Gast

Bericht door Gast »

Ben zaterdag langs geweest.... schreven ze een paar dagen geleden nog dat ze 12 2e handsjes hebben, kom ik daar zijn ze allemaal weg :S . Ik ga denk ik dus gewoon maar voor een nieuwe dan :P
Gast

Bericht door Gast »

btw de bikes die ze bij minibikebrothers.nl heb zijn van het merk RR.
Gast

Bericht door Gast »

Ik heb er daar 2 vandaan, prima spul en prima service!
Online besteld even gebeld met ze, en 2 dagen later alles binnen :D :D
Gesloten