Helup kickstartkarters van puch snap het niet

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Helup kickstartkarters van puch snap het niet

Bericht door steurtje »

Hey iedereen ik moet van een maatje van me vragen of je een speciaal koppelings huis nodig hebt voor kickstart karters of die plaat er van want hij en ik snappen het niet whaha meschien beetje stomme vraag maar sorry als het kan nog vandaag of morgen antwoord want hij moet klaar zijn voor 30 april grt Silas
Gast

Bericht door Gast »

koppelingshuis van een kickstart is inderdaad anders. is glad ipv die uitsteeksels eraan. kickstart koppeling heeft ook geen gripvlak op de zijkant. zie ja vaak wel, maar dan zit er gewoon een aanloopkoppeling in. (heb ik ook altijd zo gehad op mn puchje)
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

dus daar moet je ander koppeling voor hebben ook en ander koppelings huis? :roll:
Gast

Bericht door Gast »

precies. al zijn er dan wel adaptersetjes verkrijgbaar waarbij je je koppeling en -huis kan behouden, maar daar weet ik niets van. sowieso als je een aanloopblok ombouwt naar kickstart zul je er zon plaat tussen moeten doen, ivm gaten in je carter. De carters van een aanloop en een kickblok zijn ook niet helemaal gelijk aan de koppelingskant.

Of je moet van een kickblok een aanloopblok willen maken. Het KAN wel, je moet dan heel de koppeling met trommel etc. plus deksel overzetten, en flink wat vloeibare pakking gebruiken, omdat je dan je deksel maar met 3 boutjes vast kan zetten. Kan wel, niet aan te raden.
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

ik ga wel eens langs pema scooteronderdelen en vragen of zij zo een adaptersetje hebben. derest van de info is allemaal nog welkom!
Plaats reactie