Uitlaat lassen

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

stefano

Bericht door stefano »

Heb je daar zo'n bocht voor gebruikt?

Afbeelding

En heb je er 1 of 2 bochten voor gebruikt

Stefan
wevie666

Bericht door wevie666 »

Met 1 bocht kom je al een heel eind! Let wel goed op welke diameter je neemt. Je moet de grote versie van die bocht hebben. Origineel is te klein

ltr
stefano

Bericht door stefano »

er was 28,en 32mm moet ik dan 32 mm hebben?

28mm lijkt mij genoeg,ik neem aan dat dat de buitenmaat is,dus 1,5x2 eraf houd je 25mm over
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

jup..de 28 is voldoende

die kun je zo over een puch-uitlaatbuis schuiven, dus dat gaat mooi passen
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
stefano

Bericht door stefano »

en dan slijp je hem voor de 2e bocht door en draai je de bocht,en dan ben je al een heel eind,toch

Zit je uitlaatbocht dan niet in de weg als je de flens vast bout op de cilinder?

Stefan
Gast

Bericht door Gast »

@stefano heb je die bocht ergens bij een onlineshop gevonden?
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

stefano schreef: Zit je uitlaatbocht dan niet in de weg als je de flens vast bout op de cilinder?
Dan moet je de uitlaat na de flens eerst voldoende naar beneden laten gaan (Rechte buis), dan moet het lukken
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Gast

Bericht door Gast »

www.50cc.nl staat ie wouter,

maar je moet ff de diameter van de uitlaat dei we gaan gebruiekn meten, dan kan je zien of je die 28mm of een andere moet hebben.
stefano

Bericht door stefano »

ok
wevie666

Bericht door wevie666 »

De maat weet ik zo niet, maar de originele bocht vna een kreidler was bij mij te dun. Heb nu zelfde maat als jeroen, is een slag groter
Plaats reactie