Minibike gekocht, V-racer en gepimped!!!

Alle chinese bikes (dus ook V-racer en Sendai) - Chinese bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Is het mooi?

Jazeker!
32
27%
Gadver de gadver!!
7
6%
Wel aardig!
35
30%
Veeeeeel te druk!
29
25%
Lelijke haai voorop!! bah!
6
5%
Minibike verkloot, koop een ander!
9
8%
 
Totaal aantal stemmen: 118

Gast

Minibike gekocht, V-racer en gepimped!!!

Bericht door Gast »

Hallo allemaal...ik wilde me even voorstellen als nieuw lid van dit forum. :wink:

Na al een hele lange tijd met de gedachten in mijn hoofd te lopen om een minibike aan te schaffen, is het er toch van gekomen en heb ik een V-racer Extreme sport gekocht! 8)

Standaard model zo uit de doos! :)

Afbeelding

Afbeelding

Maja....ik vond em wat kaal zo. Er werden 4 vellen met stickers bijgeleverd die je eigenlijk zo de vuilnisbak in kan lazeren. Kwaliteit slecht..en gewoon idiote stickers....zaten zelfs bij van auto's! :X

Annyway, ik moest dus stickers hebben. Nu heb ik wat gezocht op internet...en er worden wel stickervellen verkocht, maar is meestal niet de juiste maat of de stickers die je zou willen. '(

Er moest dus een andere oplossing komen.....zelf stickers maken!!! :)
Dat was een hele klus om dat goed voor elkaar te krijgen. Met behulp van Photoshop, snijgereedschap om die plaatjes uit te snijden, inspuiten in een dikke laag vernis, zodat het tegen water kan en daarna op flinterdun dubbelzijdig plakband leggen en voor een 2e keer uitsnijden! :P

Het is even wat werk...maar het resultaat is er niet minder om! :)

Afbeelding

dit is 1 stickervel...in totaal heb ik 3 verschillende moeten maken. Zit wat werk in! O-)

Daarna wilde ik wat met het zitje doen....dus spuitspullen gehaald en een heleboel afplaktape!!! :P
Alle kappen gedemonteerd en de boel gaan afplakken!

Nadat de verf na 2 dagen goed uitgehard was kon al het tape eraf en tada!!

Afbeelding

Afbeelding

ondertussen kon ik goed bij het motorisch gedeelte en kon dat gelijk even goed afstellen. Loopt nu als een zonnetje! :)

Daarna was het een kwestie de boel te beplakken met de stickers waar je veel te lang werk aan gehad hebt! :P
Na alles een beetje uitgemeten te hebben kreeg ik dit als resultaat!

Afbeelding

Nu de voorkant nog....daar had ik het plaatje onder het ruitje, ook wit gespoten.
Ik had een mascotte nodig en gevonden.....

Afbeelding

Daarna de overige stickers op het frame etc geplakt. Toen was het een kwestie van alle kuipdeeltjes weer monteren op de bike! :D

The result!!!! :o

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

:)
Gast

Bericht door Gast »

is dit wit geverfd of is het zo'n sticker??
want het laat los onder de 2de 4

Afbeelding

en mijn menig is dat ie veel ste druk is, heb het zelf nooit echt op stickers gehad, maar als je er dan een paar doet dan bij elkaar en zeker niet over de hele bike heen, maja is mijn menig.
Gast

Bericht door Gast »

mastahhh schreef:is dit wit geverfd of is het zo'n sticker??
want het laat los onder de 2de 4

Afbeelding

en mijn menig is dat ie veel ste druk is, heb het zelf nooit echt op stickers gehad, maar als je er dan een paar doet dan bij elkaar en zeker niet over de hele bike heen, maja is mijn menig.
Dat witte is gespoten....en dat is een opgedroogde druppel verf! ;)

Het hoeft allemaal niet supermooi! :)


tja...als je naar een racer kijkt uit de motorsport...die zitten nog iets voller! ;)
wevie666

Bericht door wevie666 »

Opzich wel grappig gedaan.

Alleen nu vind ik deze minibike een erg goedkope replica van de nitro sport. :(

Voorvork staat erg schuin, en daardoor krijg je een raar gat tussen het voorwiel en de kuip. Maarja voor 400 euro kan je ook niet alles hebben :wink:

Maargoed, stickers staan zo best vet.
Gast

Bericht door Gast »

wevie666 schreef:Opzich wel grappig gedaan.

Alleen nu vind ik deze minibike een erg goedkope replica van de nitro sport. :(

Voorvork staat erg schuin, en daardoor krijg je een raar gat tussen het voorwiel en de kuip. Maarja voor 400 euro kan je ook niet alles hebben :wink:

Maargoed, stickers staan zo best vet.
Tja...wat moet ik zeggen...de kappenset van de nitro is hetzelfde als van de Extreme sport...dus dat ze op elkaar lijken ben ik met je eens! ;)

De Nitro wilde ik in eerste instantie ook kopen. Maar aangezien ik nog geen ervaring had met minibikes, wel met motoren..maar dat is ff iets anders, leek het mij verstandig om maar met een wat eenvoudigere bike te beginnen. De nitro is toch een wat meer sleutelfiets!

Maar de Nitro zal ik over een tijdje ook nog wel aanschaffen. Eerst ff wennen aan deze! ;)
Gast

Bericht door Gast »

Ik vind hem leuk geworden hoor. :)

Stickers zijn wel leuk, alleen dat wat nu wit is op de stickers, kon je dat niet doorzichtig maken?
Gast

Bericht door Gast »

MaNiak schreef:Ik vind hem leuk geworden hoor. :)

Stickers zijn wel leuk, alleen dat wat nu wit is op de stickers, kon je dat niet doorzichtig maken?
Dank je!!! :D

Ehm.....ik heb het moeten uitprinten op fotopapier....dat is nu eenmaal wit! Doorzichtig fotopapier bestaat niet zover ik weet? :?
Gast

Bericht door Gast »

Hey motorforummer :lol:
Ducati

Bericht door Ducati »

Welkom Petr en veel plezier met je bike.

Personelijk vond ik hem zonder stickers mooier..

Dat "Haga" 44 nummer kan ik wel weer waarderen :twisted:
Gast

Bericht door Gast »

Fulcrum schreef:Hey motorforummer :lol:
Heeeeeeeeeey fulcrummy....jij ook hier? :D
Gast

Bericht door Gast »

Ducati schreef:Welkom Petr en veel plezier met je bike.

Personelijk vond ik hem zonder stickers mooier..

Dat "Haga" 44 nummer kan ik wel weer waarderen :twisted:
hehehehehe....ik heb ook deze helm! :wink:

Afbeelding

Arai Rx-7 corsair Haga replica.....alleen Haga rijdt met 41....het nummer wat ik eerst had gemaakt.
Ik vond 44 mooier dus heb voor de 44 gekozen! ;)
Ducati

Bericht door Ducati »

Ik heb precies zelfde helm alleen dan een Roberts replica ;).

Jij hebt er alleen een mooier viziertje op zitten... :-s



Afbeelding
Laatst gewijzigd door Ducati op ma 16 mei 2005, 18:09, 2 keer totaal gewijzigd.
Gast

Bericht door Gast »

Ducati schreef:Ik heb precies zelfde helm alleen dan een Roberts replica ;).

Jij hebt er alleen een mooier viziertje op zitten... :-s

Helm is super!!! :)
Het is zo'n chroom spiegel poser vizier! 8) gheghe

kost wel ff 100 euro! :shock:

gelukkig had ik 20% korting! :)

Bevalt heel goed als alternatief voor een zonnebril!!! :)
Ducati

Bericht door Ducati »

Toevallig bij Termaat gekocht ??

Ik heb Laatst daar nog Alpinestars Gp Pro's aangeschaft daar,kreeg ook 20% korting.
Ik wou ook nog laarzen daar aanschaffen maar kwam er toen achter dat me budget toch beperkter was dan ik in 1ste instantie dacht :lol: .
Gast

Bericht door Gast »

Ducati schreef:Toevallig bij Termaat gekocht ??

Ik heb Laatst daar nog Alpinestars Gp Pro's aangeschaft daar,kreeg ook 20% korting.
Ik wou ook nog laarzen daar aanschaffen maar kwam er toen achter dat me budget toch beperkter was dan ik in 1ste instantie dacht :lol: .
Nee niet bij Termaat...dat is voor mij niet zo heel dichtbij, al wilde ik daar wel gaan kijken. Ik heb wat vriendinnen in Gendt wonen, dat dorpje ligt daar vlaknaast, dus ik denk dan rijdt ik gelijk ff langs. Termaat staat overal heel goed aangeschreven. En het is niet ff kattepis wat je moet uitgeven...dan verwacht je goede service en een goed product! ;)

Maar toen kwam Safe ook met die 20% korting! Dus heb ik em daar gekocht en werd prima geholpen. Dat is de enige afdeling/ onderdelen + werkplaats van vestiging Safe Rotterdam, waar ik altijd goed geholpen word.
De afdeling verkoop is bagger...zou er nooit een motor kopen of inruilen...wat een figuren zeg! :evil:

maar je hebt ook een mooi helmpje! 8)
Gesloten