Butterfly carbrateur!?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

dus wat op eht plaatje staat is goed?
Gast

Bericht door Gast »

Ja, hij moet gewoon tussen de aanvoer, je snijdt de slang doormidden en zet dat ding ertussen! :wink:
Gast

Bericht door Gast »

bedankt alles is aangeslotern morgen zal ik alles testen
maakt hij mooi geluid en lekt hij niet dan krijgen jullie 10 euro!


*Edit* Dont think so:D
nee toch bedankt voor alles als hij werkt! dus morgen horen julie het(zondag 1 mei)
Gast

Bericht door Gast »

ok hartstikke bedankt voor alles hij start nu alleen nog 1 probleem(alweer)


ik ehb dat exra gaatje gemaakt voor retour alleen er komt soms een druppje bezine langs dus gaatje is anar mij idee niet goed gemaakt terwijl ik heb gedaan zoals ze zeiden!
alleen hoe maak ik dat water dicht?
Gast

Bericht door Gast »

Ik heb geen idee hoe dat eruit ziet. Maar is vloeibare pakking geen optie? :wink:
Gast

Bericht door Gast »

hmmm maybe
maar is lijm geen optie?
zo ja wat voor lijm?
Gast

Bericht door Gast »

Nou, benzine bestendige lijm denk ik hè. :)
Gast

Bericht door Gast »

lol si dat er dan?
Gast

Carburateur..

Bericht door Gast »

Hi,

Waarom vraag je het mij gewoon niet???? Ik heb tientallen van die carb's gemonteerd!!!

Met die retourleiding is het heel simpel, gaatje van 6mm boren (ik doe dat altijd met de hand met een scherp staalboortje, mooi rond gaatje dus, zonder bramen!!), dan het het gele slangetje in het gaatje duwen, en genoeg doorduwen zodat hij aan de andere kant uit het gat komt waar je normaal je benzine vult, dan dat kleine zwarte pikkie in het slangetje duwen en de slang terug trekken vanaf de kant waar je hem induwde, goed strak aantrekken en klaar is kees!! Niet kloten met kit of lijm, dat werkt toch niet!!

Dat is alles!

Gr Peter
V-Racer Nederland
Gast

Bericht door Gast »

lol waar voor si dat zwrat stukje?
Gast

Bericht door Gast »

Zit in het zakje met de gele slang, een verloopje van dikke naar dunnen slang en een klein zwart doorvoertje (een soort pijpje). En het filter natuurlijk!
Gr Peter
Gast

Bericht door Gast »

en terug trekken zeg je als ik dat doe gaat hij toch er weer makkelijk door heen:S? kunnen jullie geen fotos laten zien?
Gast

Bericht door Gast »

Nee, die trek je er niet makkelijk weer terug doorheen, als je hem 6mm boort dan past dat slangetje met zwart pikkie echt niet meer terug door het gaatje heen daar is hij dan gewoon te dik voor en door de flexibiliteit van de gele slang sluit het echt perfect af. Ik heb er tientallen gedaan en nog nooit een druppel gezien!!

Daar heb je toch geen foto voor nodig???
Gebruikersavatar
Richard D
forum gebruiker
Berichten: 1362
Lid geworden op: do 17 mar 2005, 17:59
Locatie: Ens
Contacteer:

Bericht door Richard D »

lijkt mij ook niet nodig (foto)
[url=http://imageshack.us][img]http://img209.imageshack.us/img209/5329/forumonderschriftpz6.jpg[/img][/url]
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
Gast

Bericht door Gast »

ik snap het niet precies!.........ik vind ut allemaal te moeilijk:D
Gesloten