kwadendamme 30 april

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gast

kwadendamme 30 april

Bericht door Gast »

nou dat was me het dagje wel.

staan we daar nog lekker te kletsen langs de kant komen er ineens minibike's voorbij gereden. ow zae zijn al begonnen.
wij snel ons pak aan helm op fiets starten en er achter aan.

de eerste manche ging lekker behoorlijk was coureurs voorbij gestoken ging allemaal lekker.

toen de tweede manche nu wel optijd aan de start.

nou daar gaan we dan flink het gas er op en weederom lukt het goed om de wat langzamere rijders op een veilige manier voorbij te gaan het gaat dus weer lekker maar toen raakte ik de controle over mijn fiets kwijt kan op de stoep terecht en daar stond nog een lataarnpaal :?
ik tegen die paal fiets een aantal meter verder.

de ehbo er bij ff controleren of alles nog werkt, alles doet het nog maar doet ook zeer.
met veel moeite dat leren pak uit en ijs op mijn bovenbeen want die had de klap opgevangen.
proberen te staan en ja dat ging met heel veel moeite. toch weer maar zitten, de pijn werd steeds erger.

ambulance erbij, die vond het ook wel meevallen minne ambulance arts trouwens want die deed nog minder als de ehbo er. dus ambulance ging weer weg.
toch nog maar ff naar de huisartsen post geweest en daar tot de conclusie gekomen dat ik een bloed uitstorting in mijn bovenbeen heb.

dus het valt allemaal nog mee achteraf, maar 1 ding weet ik zeker dat leren pak heeft de grootste klap opgevangen dus jongens trek een leren pak aan tijdens de race.

ik ga nog een paar dagen mank lopen, maarja dat is het risico van het vak.

volgende keer ben ik weer van de partij, maar dan doe ik wel iets rustiger aan. dit is niet voor herhaling vatbaar.

Stephan
Xander

Bericht door Xander »

Hoii.

zelf heb ik niet gereden, wel was het een Ubergave dag!

persoonlijk vond ikd at er wel heel erg slecht werd omgeroepen.

2e manche stonden er nog zo'n 10 man te praten terwijl er al gestart werd?????????

affijn.
ondanks de nieuwe regeltjes e.d geen problemen mogen ondervinden

er was tog iemand die met 1 rem kwam aankakken die mocht gewoonweg niet meedoen, en terecht.

verder gave dag, en het was weer lekker duk.

Xander.
Gebruikersavatar
Markie
forum gebruiker
Berichten: 1858
Lid geworden op: za 21 jun 2003, 17:56
Locatie: Kats-Curacao

Bericht door Markie »

Oef oef Stephan...

Dat was wel een knal ook zonde van je achterkap en je ontstekingskapje.
Trouwens die lantaarnpaal had ook een deuk opgelopen.

Op dat punt mag nog wel gecontroleerd worden! veel te weinig strobalen.
En die motorrijder kan maar beter ff opfietsen of leren rijden...
(Ook erg veel mensen hadden wel aan de regels voldaan!!!!!)
Hij heeft 3 mensen van de baan af gereden... Met de expi klasse reden ze hem gewoon voorbij haha!

En volgens mij was het erg druk in het veld heel veel bike's.

### Letten we trouwens ook nog op de regelementen! ###
Nog een aantal zonder killswitch en met grotere carb's!

Complimenten aan de mensen die het wel haden!
Beter 10 minibike's dan 1 gare computer.....
Gast

Bericht door Gast »

Het was inderdaad een supergave dag, heb redelijk gereden, werd wel aan alle kanten ingehaald maar kon gelukkig zelf ook nog wel wat mensen inhalen. Die motorrijder was inderdaad super irritant zeg, dat zou verboden moeten worden met zun toetertje !
Wie was trouwens degene die gelijk bij de start van het oefenrondje over zijn fiets vloog, zag er wel spectaculair uit, kon je nog maar net ontwijken !
Zelf bijna 1 x plat gegaan maar kon nog net op de been blijven, ik reed precies tegen het hek waar mijn vrouw stond ! Publiek zei toen tegen haar: hee hij valt nog steeds voor je !

Al met al, heel leuke dag wanneer is de volgende ?

En silas welke fiets had jij nou, volgens mij heb ik je niet gezien ofwel ?
Gebruikersavatar
killerbeast
forum gebruiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: wo 10 dec 2003, 16:54
Locatie: Heinkenszand

Bericht door killerbeast »

was een zeer gezellige dag. heb het naar me zin gehad. me bike moet nog wat afgesteld worden en hopelijk dat hij 22mei beter rijd in overzande

op een 1 of andere manier krijg ik me foto's niet door gelink hier naar toe

en ja ik weet wel hoe ik foto's op een forum moet zetten
Minibike-Racer

Bericht door Minibike-Racer »

Afbeelding

ff verbeterd :P
Gebruikersavatar
killerbeast
forum gebruiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: wo 10 dec 2003, 16:54
Locatie: Heinkenszand

Bericht door killerbeast »

huh jou lukt het wel mij nu ook hopelijk

de solex

Afbeelding

minibikes

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

Hey het was een super geslaagde dag!
het ging best lekker ben ook niet onder uit gegaaan ook niet bijna dus dat ging wel goed alleen toen ik iemand in haalde moest ik nog al hard remmen voor een bocht dus slipte beetje maar das niet erg :wink:

ik ben er in ovezande zeker hopen dat zondag ook door gaat op de kart baan :D

Evertjan ik heb een chrome minibike een target is het zelvde als sendai had een rood met wit Honda pak aan zwarte laarzen en zwarte helm op me mini waren 3 kleine stikers van Safety on Tour .

ff over dat ongeluk me vader was van de EHBO en was flink pissig over de ambulance dat ze je niet mee hebben genomen want het schijnt dat die verpleeg kundige niet goed is want bij een eerder ongeluk was hij er ook bij en die gene had zijn sleutel been gebroken en die vent van de ambulance zij ag is bijn niets aan de hand loop maar ff naar de ambulance en van zulke dingen. mare tot de volgende keer :wink:
Gast

Bericht door Gast »

op die eerste foto (die met de rollator) aan de overkant van de weg staan mijn zussie in het gele t-shirt en mijn vrouw en dochter staan ernaast, mijn zoon ligt op dat moment in zijn buggy te pittem hij heeft net papa in de 2e manche over de finsih zien komen, de rest heeft ie doorheen geslapen !

en op de 3e foto helemaal links in de bruine leren jas bij de start, dat ben ik !
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

ja en daar achter ben ik met die zwarte helm
Gebruikersavatar
killerbeast
forum gebruiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: wo 10 dec 2003, 16:54
Locatie: Heinkenszand

Bericht door killerbeast »

en ik naast jou steurtje met die gele rossi helm.
op me rode sendai polini blok.

heb weer in 22mei

groeten
Gast

Bericht door Gast »

Jaja het was me zeker het dagje wel.

1 ste manche ging vroeger van start terwijl wij er niets van af wisten. Dit waren zeker 10 rijders die niet gestart waren.
Dus wij snel helm op bike starten en karren maar.
Dit ging wel lekker. veel mensen in kunnen halen en leuk onze rondjes kunnen rijden.

De tweede manche waren was volgens mij wel iedereen op tijd aan de start. Ook hier ging het wel lekker. Ik heb veel mensen in kunnen halen en wat leuke inhaalduels over en weer kunnen doen. Op welke positie ik lag heb ik geen idee van. Er zijn zoveel bikes. Al na 1 of 2 rondje kun je sommige achterblijvers al dubbelen. En er zijn altijd veel uitvallers, die soms ook aan het eind van een manche gewoon weer een paar rondjes mee gaan rijden.
Volgens mij heb ik de laatste manche niet eens uitgereden, Stephan was twee rondjes voor het einde gevallen en het rondje erna (de laatste ronde) ben ik bij hem gestopt.
Daarna heb ik met Stephan zijn auto hem naar de huisartsenpost gebracht en daarna naar huis.
Het nut van een goed pak, helm en handschoenen is bewezen.
De kill switch heeft zijn werk ook goed gedaan. En de schade aan de bike viel reuze mee. alleen een paar krasjes

En Pauluz zei achteraf tegen mij: Ik vond het niet erg dat ik met jou combo naar huis moest. Hij was met de solex en zijn benzine was op. Nu hoefde hij dus niet 15 km te fietsen op de solex maar kon die gewoon achterin de combo.
Gast

Bericht door Gast »

ik had trouwens ook nog een aksidentje (!) met 1 van mijn stepjes, iets de dicht langs het roepstandje en weg was de plastic helft van mijn rechtersteppie, weet iemand waar ik die kan bestellen op internet, gewoon bij v-com ofzo zeker ?
ook nog een plastic doppie van mijn stuur kwijtgeraakt, zou ik die ook nog ergens kunnen krijgen ??
Gebruikersavatar
john racing
forum gebruiker
Berichten: 250
Lid geworden op: wo 01 sep 2004, 20:39
Locatie: sliedrecht

dopje

Bericht door john racing »

ik denk dat ik het dopje nu gevonden heb het is een chroom dopje
ze dachten dat ik het verloren had als je hem terug wilt geef maar een pb
gr john
Gebruikersavatar
bekfire
forum gebruiker
Berichten: 618
Lid geworden op: za 06 nov 2004, 23:15
Locatie: hoedekenskerke (zeeland)

Bericht door bekfire »

ja was erg leuk zeer geslaagde dag zeker omdat de familie bek goed vertegenwoordigd was stonden 4 minibikes bij ons op kwd :lol: :lol:

als jullie een blauwe vw pick up hebben zien staan, nou die was van ons
ik zelf was wel optijd maar die andere kwamen op het laatste moment aangescheten. :roll: :roll:

allen jammer dat mijn minibike erg slecht liep maar bij de volgende race sta ik anders aan de start. ga hem samen met een kennis/vriend die er erg veel verstand van hefft tunen. 8)

op ovezande ben ik er waarschijnlijk niet want dan ligt ie nog uit elkaar.
kit replica!
Plaats reactie