*geen sponsor*.nl betrouwbaar????

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

*geen sponsor*.nl betrouwbaar????

Bericht door Gast »

*geen sponsor* betrouwbaar???
hallo
ik heb afgelope zondag een minibike besteld en meteen betaald via internet..
nou heb ik ge e-maild of mijn geld aangekomen was en wanneer ik de minibike zou ontvangen
ik kreeg gister een email dat ik uiterlijk vandaag om 12 uur gebeld zou worden over wanneer ik em zou krijgen
het is nu 19:45 uur en ik heb nog steeds geen telefoontje gehad
ik heb vandaag onderhand 10 E-mailtjes gestuurd om te vragen wanneer ze contact met mij op nemen maar ook op mijn e-mailtjes krijg ik geen reacties..
ik wil graag weten of ik *geen sponsor*.nl kan vertrouwen want mijn 300 euro is al overgemaakt..

wie kan mij hier iets over vertellen???
Ducati

Bericht door Ducati »

Ik weet het niet...

Maar ik heb effe voor je gekeken bij de kamer van koophandel en daar staan ze niet geregistreerd :roll: .

Misschien dat het wel goed zit maar dat hun service gewoon belabberd is en dat je daarom nog niks hebt gehoord.

Ik heb zelf geen verstand van bankzaken maar ik las een keer op een ander forum iets over terugboeking.
Als je je transactie niet vertrouwde kon je het dan laten terugboeken maar dat weet ik niet zeker,misschien dat een ander forum lid je daar meer over kan vertellen...?

Suc6!!
Gast

Bericht door Gast »

ik heb ook gezocht bij de kvk en daar vond ik wel een bedrijf..
H&H Sports (ik heb gezocht op hun kvk nr)
maar in iedergeval bedankt..
Ducati

Bericht door Ducati »

ik had gezocht op *geen sponsor*.nl :lol:
Gast

Bericht door Gast »

ja dan vind je inderdaad niks
dat had ik ook geprobeerd:) :)
Gast

Bericht door Gast »

oww mensen ik heb 2 seconde geleden eindelijk een E-mail gekregen van het bedrijf..

dit was het emailtje

Beste Samantha,

Er is niks aan de hand. We hebben jouw geld ontvangen. We hopen de bike
zaterdag bij jou af te kunnen leveren. De bike komt morgen of anders
vrijdag van de leverancier. Ik laat het je zo spoedig mogelijk weten.

Met vriendelijke groeten,

Hylke Taselaar

dus blijkbaar toch betrouwbaar klinkt allemaal goed :D
Gast

Bericht door Gast »

Tja, beetje overhaastig misschien ook om meteen te denken dat het oplichters zijn.. je moet niet vergeten dat sommige mensen het soms heel druk kunnen hebben :wink:
Gast

Bericht door Gast »

ja maar normaal heb ik ook wel geduld
alleen dit keer hadden ze beloofd voor de 12 uur te bellen en het gaat om 300 euro wat al overgemaakt is..
en dit is de 1e keer dat ik zoiets via internet bestel dus was beetje bang dat het niet goed was.. :oops:
Gast

Bericht door Gast »

stylic_chick schreef:ja maar normaal heb ik ook wel geduld
alleen dit keer hadden ze beloofd voor de 12 uur te bellen en het gaat om 300 euro wat al overgemaakt is..
en dit is de 1e keer dat ik zoiets via internet bestel dus was beetje bang dat het niet goed was.. :oops:

hehe ik begrijp je ook wel hoor
Gast

Bericht door Gast »

toch zou ik mij mening meer uitgaan anar V-com betrouwbaar en rageert wel op de emeste mailtjes ongeveer 5 op de 10 maarja komt ook omdat ze erg druk hebben:D
daans
forum gebruiker
Berichten: 1975
Lid geworden op: ma 25 nov 2002, 23:24
Contacteer:

Bericht door daans »

Ja, maar dat was de vraag niet ... het gaat hier over *geen sponsor*.nl

Daniel
Gebruikersavatar
antonie
forum gebruiker
Berichten: 706
Lid geworden op: do 01 jan 2004, 22:22
Minibike:: zelfbouw
Locatie: haaksbergen
Contacteer:

Re: *geen sponsor*.nl betrouwbaar????

Bericht door antonie »

stylic_chick schreef:*geen sponsor* betrouwbaar???
hallo
ik heb afgelope zondag een minibike besteld en meteen betaald via internet..
nou heb ik ge e-maild of mijn geld aangekomen was en wanneer ik de minibike zou ontvangen
ik kreeg gister een email dat ik uiterlijk vandaag om 12 uur gebeld zou worden over wanneer ik em zou krijgen
het is nu 19:45 uur en ik heb nog steeds geen telefoontje gehad
ik heb vandaag onderhand 10 E-mailtjes gestuurd om te vragen wanneer ze contact met mij op nemen maar ook op mijn e-mailtjes krijg ik geen reacties..
ik wil graag weten of ik *geen sponsor*.nl kan vertrouwen want mijn 300 euro is al overgemaakt..

wie kan mij hier iets over vertellen???

uit wat ik hier lees blijkt maar weer eens dat in deze moderne tijd een telefoon maar een raar ding is.
even een telefoon pakken en bellen, en dan was dit verhaal hierboven waarschijnlijk overbodig geweest
[url=http://www.zelfbouwbikes.nl/][img]http://www.zelfbouwbikes.nl/images/banners/banner_minibike.jpg[/img][/url]
Gast

Bericht door Gast »

naar welk nummer???
Gast

Bericht door Gast »

ow wat dom van me zeg!!!
en ik maar denken waar is die telefoon toch voor???
denk je nou egt dat ik daar niet zelf op ben gekomen?
ik heb er alles voor gedaan om een telefoon nr op internet of waar dan ook te kunnen zoeken
maar die hebben ZE NIET!!
duhh
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

Ik denk als ze dat bij mijn zouden flikken om geen bike op te sturen terwijl ik wel geld had over gemaakt dat ik eens een goed praatje wou gaan houden met de jongens daar.Ik zou als je geen bike krijgt er naar toe gaan en zelf een bike pakken op dat moment sta je daarvoor in je recht :wink:
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Gesloten