*geen sponsor*.nl betrouwbaar????

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
Jeroen
forum gebruiker
Berichten: 426
Lid geworden op: vr 29 nov 2002, 20:45
Locatie: Ede NL
Contacteer:

Bericht door Jeroen »

Je maakt je druk om niks, ze zeggen toch dat ze die bike netjes af gaan leveren op zaterdag ?

no problem at all !
Groeten,

Jeroen.

[url]http://www.minibike.nl[/url]
Gast

Bericht door Gast »

haha ja dat zei mijn vriend ook al
maar dan niet 1tje maar een heleboel
haha maar dat is niet meer nodig
ik heb netjes een antwoord gekregen
beter laat dan nooit he :D
hihi kussiej
Gast

Bericht door Gast »

Hmmm probleem is toch nog NIET! opgelost!
zoals jullie al hebben gelezen kreeg ik eergisteren een E-mailtje terug van het bedrijf dat ik me nergens zorgen om hoefte te maken
maar helaas dat doe ik dus weer wel...
ik ben al vanaf gister middag aan het e-mailen of het Zaterdag door gaat? maar tot nu toe dus nog geen antwoord gekregen
ik vind het echt SLECHT! van zo´n bedrijf..
ik had al gemaild dat ik graag wil weten of het morgen door gaat zodat ik wist of ik thuis moest blijven maar daar blijken ze niet op te willen reageren
ook probeer ik al vanaf het begin dat ik de bike besteld heb hun mij te laten bellen
in ieder mailtje laat ik mijn tel nr achter maar ik ben nog geen een keer gebeld
wie heeft er ook ooit iets besteld bij *geen sponsor*? en wat is jullie ervaring daarmee??

groetjes samantha :roll:
Gast

uhmm

Bericht door Gast »

ik hoop voor je dat alles goed gaat,,, maarrr...
ik heb slegt nieuws.... ik woon in leeuwarden.. waar dat bedrijf gevestigd moet zijn,,, maar toen ik in de stad ging zoeken... blijkt die postcode niet in leeuwarden te zitten... en ook bij vvv kantoor en andere brommer winkels kenden ze het bedrijf niet... dus hun adres klopt in ieder geval neit helemaal...
want die zelfde postcode had een ander bedrijf ook al (lagu) en dat zat er gens in eens steegje... daar ben ik gaan kijken... en dat klopte wel..
nah ik snap er neit veel van... maar ik vind het maar vaag
ik hoop dat ik GOED fout zit
1 ding weet ik cker... dat adres klopt niet
Gast

Bericht door Gast »

harstikke bedankt
echt waar!
maar ik hoop echt dat je fout zit want anders gaan er echt gekke dingen gebeuren
die mensen hebben dan dit keer echt met de verkeerde mensen geklooit..
als ik vanavond nog geen mailtje terug krijg gaan we morgen zelf opzoek ik woon in Nijmegen dus je kunt wel nagaan dat ik niet !CENCUUR!!!
als ik erachter kom dat hun niet bestaan en ik dus 300 euro kwijt ben dan weet ik nie wat er met hun gebeurd!!
maar in ieder geval serieus ECHT BEDANKT!! :oops:
Gast

Bericht door Gast »

maar wat ik dus ook raar vind

eergisteren hebben ze de bike de ik besteld heb
van de site afgehaald
Gast

Bericht door Gast »

Ping...
dat lagu bedrijf waar ik eht over had...
ik denk dat dat nu *geen sponsor* is... want de postcode en postbus komen gewoon precies overeen...
dat zou dus heel goed kunnen :D
Gast

Bericht door Gast »

ik hoop het echt
me vriend is echt kei boos aan het werk nu
haha echt zielig
hijs bang dattie 300 euro kwijt is
Gast

Bericht door Gast »

ik zal speciaal voor jou :P ff vanaaf aan me pa vragen (als ie thuis komt ) of die postcode in leeuwarden kan liggen... hij kent heel leeuwraden uit zijn kop... dus hij moet er vast iets vanaf weten...
Gast

Bericht door Gast »

je bent een schat haha
thank joe!! :oops:
hoelaat komt je pa ongeveer thuis?
Gast

Bericht door Gast »

heb geen idee.... srry... maar ben nog ff voor je aant zoeken...
Gast

Bericht door Gast »

ok bedankt
het klinkt aan de ene kant echt heel vertrouwd maar gewoon ze reageren nergens op en dat vind ik vaag
Gast

Bericht door Gast »

idd...
maar dat bedrijf lagu, heeft zijn site bijgewerkt op 14 april... dus dat bestaat waarschijnlijk nog wel
:roll:
maar lagu... heeft volgens mij niks te maken met minibike's.... en is een een of ander bedrijf dast evenementen organiseert Hmmm
Gast

Bericht door Gast »

dat is echt raar
hoe kom ik daar dan in gods naam achter :?:
Gast

Bericht door Gast »

op de hele site + links staat NIETS over minibike's

en op de site van lagu staat dit
Lagu werkt met drie handelsnamen; Lagu, Requests Unlimited en Sleepmonsters.

dus ook daar staat niets van minibike's bij

kan iets dezelfde postcode hebben ?
Gesloten