zou dit een goeie koop zijn ?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

wat is die site?
want ik ken iemand die zoekt er ook een grt Silas
Gast

Bericht door Gast »

Ik heb mij deze week ook een west besteld en voor de prijs van 299euro in de winkel van "pocketfun". Ze hebben me laten weten dat de volgende lading toekomt op 23mei. Dus nog even wachten en dan gaas geven :lol:

Zijn er hier ondertussen reeds mensen die hun bike (west) al hebben? Hoe zijn de eerste ondervindingen? Ik denk dat er hier veel nieuwsgierig zijn...
:wink:
Gast

Bericht door Gast »

Omdak ier nieuw ben ken ik et forum nog nie zo goed.
Kzag hier net in da topic hier staan da er een aparte topic is ivm het in orde zetten van die mankementen van chinese pocketbikes. Waar zou ik die topic kunnen vinden?
Gast

Bericht door Gast »

parkdc schreef:ik wou er ook eentje bestellen en ze zouden me een bestelbon opsturen!
is nu al n week voorbij en nog steeds geen bestelbon gezien.
nu ben ik op internet gaan rond snuffelen en ik vind opeens dezelfde bikes voor nog geen 200 euro.
ik vergeet deze site en ga er eentje in nl bestellen voor maar 195 e :D
Hey welke site is dat dan ??
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

Gast

Bericht door Gast »

hmm ik heb de er ééntje bij atcbelgium besteld en blijf bij mijn keus, als ik goed kijk zijn dit toch wel heel andere minibikes liever beetje meer betalen dan heb je ook kwaliteit. Op die van 195 is het nog het dunne frame, geen verstevigde voorvork en uitlaat zie ik niet, maar als ik me niet vergis zijn het de oude goedkope modellen??? of niet soms?

greetz
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

wat maakt het uit het is voor de fun enu dat frame zakt echt niet door hoor met 60 killo :wink:
Gast

Bericht door Gast »

Mjah zou persoonlijk geen zoéén kopen, omdat ze al tamelijk goedkoop zijn. Dat betekent toch al wat denk ik, en het zijn geen mini's , het zijn zo van die tussenslags. Zelf ben ik meer fan van de kleinste maat.

Maar veel suc6 ermee hé :D
Gast

Bericht door Gast »

ik heb de 11ste mei deze mail gekregen

kmoet dus nog 1weekske wachten



Dag jonas,

ik contacteer u om de correcte datum van aankomst te melden ze komen bij ons ter plaatse toe pas op 28 mei, daar met de feestdagen is er kleine vertraging, ik verzend hem dan direct de maandag met UPS en je hebt hem tegen 12 uur de dag erna, sorrry voor het lange wachten maar ik garandeer u dat u zult tevreden zijn over de kwaliteit!

M.v.g PocketFun


BVBA Alpha Trade Corporation Belgium
Bruggesteenweg 140
8830 Gits-Hooglede
tel: 0472/87.34.85 of 0477/62.44.83
fax:051/24.07.54
email: pocketfun@skynet.be
email: info@adcars.be
Website bedrijf: http://www.atcbelgium.com
Website bedrijf: http://www.adcars.be
BTW nr:680348397


@romy
heb jij die van jou al??
of heb jij dezelfde mail gekregen?
Gast

Bericht door Gast »

Jonas ik heb ook de bevestiging gekregen ik ga er ook achter, zie er al naar uit.

slukes


jonas_liekens schreef:ik heb de 11ste mei deze mail gekregen

kmoet dus nog 1weekske wachten



Dag jonas,

ik contacteer u om de correcte datum van aankomst te melden ze komen bij ons ter plaatse toe pas op 28 mei, daar met de feestdagen is er kleine vertraging, ik verzend hem dan direct de maandag met UPS en je hebt hem tegen 12 uur de dag erna, sorrry voor het lange wachten maar ik garandeer u dat u zult tevreden zijn over de kwaliteit!

M.v.g PocketFun


BVBA Alpha Trade Corporation Belgium
Bruggesteenweg 140
8830 Gits-Hooglede
tel: 0472/87.34.85 of 0477/62.44.83
fax:051/24.07.54
email: pocketfun@skynet.be
email: info@adcars.be
Website bedrijf: http://www.atcbelgium.com
Website bedrijf: http://www.adcars.be
BTW nr:680348397


@romy
heb jij die van jou al??
of heb jij dezelfde mail gekregen?
ganta

Bericht door ganta »

heey
ik zat te denken om zoiets als deze mini bike te kopen.
ik heb niet zo veel verstand van mini bikes.
maar ik vond dat de beschrijving er wel goed uit zag.

http://www.minibikebroers.nl/index.php? ... uctid=4214

later
ganta

Bericht door ganta »

P.S. wel ff naar beneden scrollen :wink:
Gast

Bericht door Gast »

Nope, heb nog geen mail gekregen maar ik heb het geluk dat ik eentje heb kunnen kopen voor dezelfde prijs hier op 15km van mijn deur en dan nog een jaartje garantie erbovenop. Dus voor mij geen west- model meer.

De pocket die ik me nu heb aangeschaft had volgens mij iets betere kenmerken qua carburateur (van het merk dell' orto) en bougie (NGK...)
Heb nu een stickerset van Honda laten bestellen en deze komen deze week binnen (voor geen geld) dus ik zal er eigen tintje aan moeten geven ipv die west- kleuren :)
Heb ondertussen ook een snelheidsmeter geinstalleerd en deze werkt prima.

Maar ben er wel van overtuigd dat je tevreden zal zijn van je bike
Grtz é gasten
Gast

Bericht door Gast »

Ik heb gisteren er al een deel gaan halen van de 1ste levering, wel spijtig dat de West bike's er nog niet bij waren maar ik ga volgende week toch nog eens terug :lol:
Mijn eerste indrukken zijn:
De afwerking is niet het van het (maar dit was te verwachten natuurlijk :wink: )
Hieronder versta ik dat er kleine krassen en op de body's waren en dat het gespoten gedeelte ook maar van ver is gebeurd.
In sommige dozen zaten niet de beloofde tools en/of mengfles. (in 1tje zaten zelfs geen voetsteunen :( )
Op zich niet echt een probleem want het mengen doe je toch zelf best en de tools stellen toch niet veel voor.
De bike zelf rijd goed en trekt redelijk goed op.
De snelheid zelf zit ook wel goed, heb een testje gedaan tegen een auto die 50 reed en ik ging er redelijk vlot over. (op 3/4 gas 8) )
Ik heb enkel nog maar teveden gezichten gezien hier bij ons nu :D

Ps; wel echt alles goed nakijken van boutjes en de kettingspanning goed nazien :!:
Gast

Bericht door Gast »

da van de afwerking slaagt wel wat tegen, heb je er soms fotos van ? (van de mankementjes?

dank u
Plaats reactie