ZELFBOUW NK 2005 verslagen / uitslagen

Informatie over NMC, en andere races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

De wedstrijd tijden op MYLAPS.COM van de zelfbouw

bekijk ik altijd omdat ik wil wat voor tijden er gereden zijn.
19
46%
bekijk ik altijd wegens leuke intresse.
9
22%
bekijk ik wel eens voor de fun.
7
17%
bekijk ik nooit.
6
15%
 
Totaal aantal stemmen: 41

Gebruikersavatar
Erik de Wit
forum gebruiker
Berichten: 485
Lid geworden op: za 19 feb 2005, 22:22
Locatie: Hoogwoud
Contacteer:

Bericht door Erik de Wit »

Gelukkig ben je niet de enige die slechte zaken heeft gedaan, misschien kunnen we de schade op Texel inhalen.
I think I can
www.dewitracing.com
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

Zal wel moeten..

nog 2.5 week... en dan is het weer zover

Sta nu al weer te trappelen om de baan op te mogen

We zullen eens kijken wat er allemaal gaat gebeuren daar

Minibike.nl is trouwens weer aanwezig voor de pracht-plaatjes en nodig film-materiaal .. TOP jongens ! 8)

Jeroen #21
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Gebruikersavatar
*HANK*
forum gebruiker
Berichten: 1375
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 21:14
Locatie: LEKKERKERK

3e cub TEXEL

Bericht door *HANK* »

Hallo allemaal.

Zaterdag 7 Mei en 8 mei 3e cub wedstrijd te Texel.
Zaterdag kan er vrij en gratis getraind worden.
Zondag inschrijving vanaf 9.00 uur & keuring, traning vanaf 9.45 uur, inschrijfgeld 35 Euro.


De vaartijden van de veerboot zijn: de eerste afvaart is om 6.30 en hij vaart om het 1/2 uur, de overtocht duurt 20 min laatste afvaart is om 21.00 uur.
Kosten zijn 35.- Euro met personen auto dit is de prijs voor een retour.
Info op http://www.teso.nl

Route naar de kartbaan: vanaf de veerpont neem je de doorgande weg richting den Burg (Pontweg) door het drop rijden rechtdoor, dan zie je een Shell station met rotonde daar ga je linksaf en na een 500 mtr zie je aan je rechterhand de kartbaan liggen.
Hier wat info over de baan en adres http://www.kartingtexel.nl/

We gaan er weer een mooie wedstrijd van maken.
Gr HK Racing.

NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
minibike#46
forum gebruiker
Berichten: 167
Lid geworden op: do 10 feb 2005, 02:17
Locatie: Hoogeveen

inschijfgeld

Bericht door minibike#46 »

Hey hank vorig jaar was het inschijvingsgeld minder omdat de veerpond oversteek zo duur was hadden ze de inschijving goedkoper gemaakt,waarom is dat dit jaar niet meer zoals vorig jaar?
Mvg Ferdi Beeuwkes...
Gast

tex

Bericht door Gast »

Ik ben al blij dat we zaterdag gratis kunnen trainen!! :D
Ik dacht dat je daar ook voor moest betalen :P
Ach ja mooi meegenomen he!
Nu maar hopen dat het droog blijft en dan kan het weekend niet meer stuk!! Ik zie jullie daar!!!!!!!!!

groetjes kevin#24 8)
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

Zaterdag: 60% regen - 30% Zon
Zondag: 60% regen - 30% Zon

:cry:
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Gast

s

Bericht door Gast »

wat is de andere 10 % die overblijven..... :?
.............sneeuw??? ahahaha
owja en jeroentjeh niet huilen dan maak je de baan nat... foei foeiiii :lol:

groeten kevin see ya in texel...!!!!
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: s

Bericht door üntiej#21 »

kevin#34 schreef:wat is de andere 10 % die overblijven..... :?
.............sneeuw??? ahahaha
owja en jeroentjeh niet huilen dan maak je de baan nat... foei foeiiii :lol:

groeten kevin see ya in texel...!!!!
Die andere 10% worden niet gerekend met die voorspellingen arie :wink:

Zijn gewoon de kansen op Zon en regen.... hoeft niet totaal op 100% te komen..

Maarja, we zien wel wat het wordt.. Zon..lkkr knallen... Regen...voorzichtig rijden en de regenbandjes erop :wink:
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
jesse-13

Bericht door jesse-13 »

met regenbanden kan je net zo hard als dat het droog is hoor
Gebruikersavatar
*HANK*
forum gebruiker
Berichten: 1375
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 21:14
Locatie: LEKKERKERK

Bericht door *HANK* »

Hallo

Het trainen op zaterdag is gratis voor leden van de club!!!

Maar voor 15 Euro ben je lid van de club en kan je mee doen aan alle trainingen en demo's.
Gr HK Racing.

NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
Gast

Bericht door Gast »

Welke club :? ?? RAP of Slick of maakt het niks uit???
mishcien een stomme vraag maar ik chek het ma ff :lol:
Gebruikersavatar
*HANK*
forum gebruiker
Berichten: 1375
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 21:14
Locatie: LEKKERKERK

Bericht door *HANK* »

Hallo

Nee dat maakt niet uit, zeker als je een licentie hebt dan mag je rijden.
Gr HK Racing.

NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
Jvdw#59

Bericht door Jvdw#59 »

Donders.. Dat was me het weekendje wel weer.. Ben kapot! :P Nee, valt mee.. maar wel moe!

Afbeelding
En ja.. Dat krijg je als de wedstrijd niet wordt stilgelegd als het met bakken uit de hemel komt!
minibike#46
forum gebruiker
Berichten: 167
Lid geworden op: do 10 feb 2005, 02:17
Locatie: Hoogeveen

wedstrijd

Bericht door minibike#46 »

Het was weer een zwaar maar mooi weekend na 2 nachten in een !CENSUUR! koude tent te hebben gelegen was het allemaal toch wel weer gezellig met een barbecue en een paar biertjes erbij en dergelijke....

De training vondt ik trouwens waardeloos zoals voorgaande jaren omdat er dan eigenlijk teveel rijders op de baan zijn en je minibike niet fijn kunt afstellen op het circuit,...
Hier en daar moest je je er door drukken om een beetje fijn te kunnen rijden met als gevolg dat Dennis Sterkeboer onderuit ging in de training en zijn rechter arm uit de kom schoot en dus met de boot terug moest naar Den Helder omdat ze op Texel geen ziekenhuizen kennen....

De volgende dag was de race wat toch wel heel erg spannend was door de weersomstandigheden,je moest de wind goed in de gaten houden om te kijken waar de regenwolken heen gingen om misschien nog snel van bandenkeus te wisselen...
De wedstrijd ging van start,ik startte als 12e,bij de start ging ik best goed weg en hield m'n plekkie goed vast totdat het weer omsloeg en de wedstrijd heel erg raar verliep,het begon hard te regen de eerste man aan kop stak z'n hand omhoog maar reed door,de rest van het rijdersveld twijfelde en stopte omdat ze hier en daar bij bosjes onderuit gingen en overal geel gevlagd werdt maar de wedstrijdleider bepaalde uiteindelijk als de wedstrijd gestaakt zou worden of niet dus er gingen weinig mensen over de finish en werdt de uitslag een beetje een chaos omdat er verschillende meningen over waren en er protest tegen in gediend was,uiteindelijk zijn de zelfbouwers maar gaan stemmen,wat voor sommige gunstig uit pakten of voor sommigen heel klote uitpakte zoals Roel Loos die volgens mij 3e's lag en na de gewijzigde uitslag als 7de eindigde...
De 2e manche ging ik goed van start ik reed voor een korte tijd voor Roel waarna hij mij weer passeerde en ik hem niet meer kon volgen,...Ik voelde Rolph vader z'n adem zowat in m'n nek maar ik hield de gaatjes dicht totdat ik mij verremde in de haarspeldbocht achterin het circuit,(de meest rottigste bocht die ik ooit heb gereden) Rolph kwam binnendoor en ik was te laat om hem weer te volgen,vlak achter mij reed Ed luiten die ik liet passeren omdat hij een snellere rijder was,en daar maakte Jeroen wildeman gebruik van en hield de gaatjes dicht zodat ik er niet meer tussen kon en uiteindelijk als 13e eindigde....

Het is altijd een gezellig maar zwaar weekend op Texel en voor mij niet mijn favoriete circuit maar toch gelukkig weer een mooie 9e en 13e plek gescoord....Tot de volgende wedstrijd in Eefde waar nog geen NMC van Rap gehouden is,dus voor velen een mooie verrassings circuit....
Mvg Ferdi Beeuwkes #46
Gebruikersavatar
*HANK*
forum gebruiker
Berichten: 1375
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 21:14
Locatie: LEKKERKERK

Bericht door *HANK* »

Hallo allemaal.

Hier zijn ze dan de uitslagen van de 2e cub wedstrijd te Lelystad.

POLE http://www.mylaps.com/results/newResults.jsp?id=149600
1e Manche http://www.mylaps.com/results/newResults.jsp?id=149601
1e Manche http://www.mylaps.com/results/newResults.jsp?id=149602
3e Manche is niet verreden wegens tijdgebrek deze dag.

Dag uitslag 3e cub wedstrijd Texel.

1e Marty Linders
2e Denny v/d Boogaart
3e Ed Luiten
4e Sjoert v/d Wijden
5e Teunis Kroes
6e Hank Kok
7e Roel Loos
8e Henri Bosman
9e Pacal nijdam
10e Fedie Beeuwkens

Hierbij de stand van het kampioenschap.


Afbeelding

Er is in de top niet veel veranderd in de stand alleen dat hank kok van plaats geruild heeft met denny v/d boogaart.
En het blijft lekker spannend in de kop van het veld, maar ook in het midden veld wordt om elk puntje gestreden en dat is mooi om te zien.


Dit was het betreft de uitslagen.


Nog een klein verslag van de wedstrijden.

Het was net droog geworden voor de pole training, dus we konden met slicks de baan op om een tijd neer te zetten.
Het werdt een 1e plaats voor marty linders, en een geweldige 2e plaats voor roel loos, en een 3e tijd voor denny.
Ik zelf bracht het er wat minder van af met een 7e tijd.

1e manche

Heel de bups van start iedereen kwam goed weg, alleen henry had tijdens de opwarmronde problemen met de bike en moest zin race van achter uit het veld beginnen.
Marty en denny waren er gelijk vandoor gevolgt door roel en teunis daarachter was het ed en sjoert en ik, ik heb de hele wedstrijd met sjoert in een mooi gevecht gereden dan sjoert er voorbij en dan ik weer.
Totdat ons nederlandse weer roet in het eten ging gooien, namelijk 4 ronden voor het einde begon het te regenen, en er gingen div handen de lucht in om de wedstrijd af te vlaggen maar de wedstrijdleider gaf daar wijnig gehoor aan en er werdt dus doorgereden.
Toch waren er enkele rijders die er mee stopten en dachten dat het over was, hier door raakte roel zijn mooie 3e plaats kwijd en werdt 7e ook teunis hield het voor gezien.
Ook waren er div val partijen, dus het was een spectaculair einde van de wedstrijd, en wie tijdens de regen zijn rechterhand in bedwang kon houden kon wat plaatsjes pakken.

2e manche.

Na wat protesten over de uitslag van de eerste wedstrijd is besloten om de doorkomst van de finichvlag als uitslag te nemen.
Ik was de 2e manch een stuk beter weg en kwam als 3e door achter marty en denny, maar na enkele ronden kwamen ed toch binnedoor zetten
Maar kon dat toch aardig volhouden, totdat we een aantal achterblijvers tegen kwamen en voor mijn neus de deur werdt dicht gegooid, ik kwam op een vuil stukje baan en ja daar kwamen ze sjoert teunis en roel aan mijn voor bij.
Dus weg mooie 4e plek maar dan maar weer opnieuw beginnen, na enkele ronden roel weer terug gepakt, en teunis was inmiddels sjoert weer voorbij gegaan.
Ik liep in op sjoert en was op bepaalde stukken sneller maar daar was weer geen ruimte om er voorbij te komen, en ik moet zeggen sjoert liet ook nergens een gaatje vallen.
Het nog een paar keer geprobeert op het rechte stuk, ik zat er naast maar dan voor de eerste bocht ging het net niet lukken.
Maar dat bleek ook wel bij de uitslag zat 0,102 sec achter sjoert.
En ed kon door ons gevecht van 4 man weg lopen en behaalde daarmee een mooie 3e plaats.

Op naar de volgende wedstrijd.
Die volgende keer is op de kartbaan van Eefde op 21 MEI.

KARTINGEEFDE

Afbeelding
Karting Eefde
Elzerdijk 44
7211 LT Eefde
tel. 0575-540229
info@kartingeefde.nl
Gr HK Racing.

NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
Plaats reactie