Ik zou niet beginnen aan een roterende inlaat. Fred heeft er enkele jaren veel tijd en moeite ingestoken. Maar uit een polini cilinder met 4 kleps membraam komt meer vermogen. (Fred had 8/9 pk en ik 10/11 pk)
Hij heeft het project aan de kant gelegd. Zijn werk is bromfiets monteur.. Dus kennis van zaken heeft hij wel...
Maar waarom een puchblok met scootercilinder?? Een scooterblok ala Hank Kok en mijzelf is veel makkelijk en beter naar mijn inzien..
kijk zij vinden het leuk om zo een cilinder op een puch blok te bouwen en anderen vinden het leuk om een scooter blok om te bouwen
ik zou zeggen laat ze het gewoon bouwen vind het altijd wel mooi die blokjes met die watgekoelde cilinder enu ik wens jullie veel succes om het te bouwen
We zijn nog niet ver gekomen met de nieuwe minibikes omdat we wat hebben zitten rommelen met het idee om een roterende of membraam Puch te maken. Puur om de verschillen te kunnen testen.
Hier alvast een paar foto's van het roterend blok onder onze proefpuch, en ons membraam blokje. Wat het zal gaan worden kunnen we nog niet zeggen, we zitten nog steeds in de testfase!!!
Die roterende inlaat ziet er erg goed uit
Ben benieuwd hoe dat zal lopen.
Al denk ik dat je op de mini beter een membraam kan hebben, als je een keer valt moet je natuurlijk niet hebben dat je carb of je spruitstuk afbreek bij de roterende versie..
Bij het membraam gestuurde blok zit het allemaal iets veiliger.
Marvin15 schreef:Die roterende inlaat ziet er erg goed uit
Ben benieuwd hoe dat zal lopen.
Al denk ik dat je op de mini beter een membraam kan hebben, als je een keer valt moet je natuurlijk niet hebben dat je carb of je spruitstuk afbreek bij de roterende versie..
Bij het membraam gestuurde blok zit het allemaal iets veiliger.
dat is toch wel op te lossen?
kan toch een beugeltje omheen ofzo...?
maar het ziet er mooi uit, ga zo door...