*geen sponsor*.nl betrouwbaar????

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Ja dat krijg je...

Bericht door Gast »

Dat mensen al snel denken dat het mis is. Dit komt natuurlijk doordat er wel mensen zijn die oplichten via het internet.

Wat betreft V-com of V-racer, deze leverancier is zelf importeur en ook verkoop punt. Wij hebben bewust voor Sendai gekozen zodat wij zelf de prijzen kunnen bepalen. Beetje raar als je als importeur ook zelf verkoopt. Dan kan een shop namelijk nooit goedkoper zijn en dat is minder goed voor de concument. :-)

Wij beantwoorden altijd al onze mail. Soms duurt het een dagje langer maar antwoord krijg je altijd.

Greetz Hylke
p.s De postcode op onze site is inderdaad van onze postbus. Ook dit verandert binnen twee weken.
Gast

Bericht door Gast »

ja ik dacht dat het mis was omdat ik geen reactie kreeg
tis misschien wat snel van me om te gaan oordelen maar het ging om 300 euro en ja ik heb nog nooit eerder zoiets via internet besteld hihi

maar alsnog mijn :oops: exuses :oops:
Gast

Bericht door Gast »

hallo
heb je hem al
Gast

Bericht door Gast »

heyy mensennnnn
hijs net afgeleverd
hijs echt superrrrr
en ik schaam me dood
die 2 jongens zijn echt super netjes en aardig
we kregen er uitleg bij en hijs gewoon SUPER!!! hahaha
ik ben echt blij!!!
me pa gaat er waarschijnlijk ook een bestellen
de zelfde als ons.. :D
nou weten jullie dat ook weer haha kussiej
Gast

Bericht door Gast »

haha damn
hij trekt lekker..
gaat hard hoor:)
haha en iedereen kijkt je na he :D
Gast

Bericht door Gast »

hmmm
de minibike was gister al bijna in beslag genomen
woute achter ons aan :roll:
maar ja
voortaan maar iets voorzichtiger doen haha :wink:
Gast

Bericht door Gast »

stylic_chick schreef:hmmm
de minibike was gister al bijna in beslag genomen
woute achter ons aan :roll:
maar ja
voortaan maar iets voorzichtiger doen haha :wink:
Waar was dit? Waar je de politie achter je aanhad? Ik ga altijd naar een parkeerplaats bij de beredonck, heb ik tot nu toe geen last mee gehad.
Gast

Bericht door Gast »

welk model had je dan het eerst besteld? dat je de aikido in de plaats hebt gekregen??
Gast

Bericht door Gast »

Op de openbare weg rijden is natuurlijk niet echt verstandig. Je kunt beter een industrie terrein nemen, kartbaan, circuit of gewoon eigen terrein... veiliger voor jezelf en de politie zal stukken soepeler reageren. Dit is mijn visie hierop... doordat mensen op de openbare weg gaan rijden hebben andere minibikers het een stuk moeilijker....

maargoed, fijn dat je de mini hebt gekregen:D
Gast

Bericht door Gast »

Been waiting for my Tai Chi bike for a month now from *geen sponsor*.nl...
Gast

Bericht door Gast »

*geen sponsor*.nl is hartstikke betrouwbaar en het zit helemaal niet in leeuwarden of wat dan ook het zit in HARLINGEN ben er geweest keurige shop niks om over te zeike miss is dit wel overbodige post maar ik heb 4 pagina's gelezen had geen zin in 8 :P excuuses daarvoor als het ni klopt maar ik las dat een jonge die uit leeuwarden komt waar ik vlakbij woon (btw was je msn :wink: ) dat die zei dat minibikshop.nl in leeuwarden zit das ni zo :roll:

oh some1 english guy post befor my post hey that shop is in harlingen .. maby you can search on anwb routeplanner the nummer of tha shop :wink: where ya from (miss is die gast wel nl post ik me !CENSUUR! engels voor niks :P)
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

Hehe heb je nog wel zin om op je minibike te rijden? Ik had dat toen ook bij v-racer (toendertijd nog v-com) Had ik een rocket key besteld (da's dan niet zo veel geld, maar toch) en heb zeker een maand of zo gew8, toen bleek dat hij 2 e-mailtjes binnen had gekregen van 2 mensen die allebij een rocket key wouden. en dat hij de rocket key naar de verkeerde persoon had gestuurt :shock: Maar ik heb er toch nog eentje gekregen. na 1.5 maand.... Hehe die importeurs ook allemaal he ;)
Jah zo is het.
stevie-tai chi

Bericht door stevie-tai chi »

sorry hoor maar *geen sponsor* zit niet in harlingen
het is gevestigt op de amperelaan 3-10 in drachten ik kom hier regelmatig om onderdelen en dergelijke te halen.

*geen sponsor*
Niek

Bericht door Niek »

Kijk a.u.b ff naar de datum :wink:


*geen sponsor* is wel betrouwbaar ik kreeg mijn onderdelen ong. 3 dagen na betaling
Gast

Bericht door Gast »

MuRd3rX schreef:*geen sponsor*.nl is hartstikke betrouwbaar en het zit helemaal niet in leeuwarden of wat dan ook het zit in HARLINGEN ben er geweest keurige shop niks om over te zeike miss is dit wel overbodige post maar ik heb 4 pagina's gelezen had geen zin in 8 :P excuuses daarvoor als het ni klopt maar ik las dat een jonge die uit leeuwarden komt waar ik vlakbij woon (btw was je msn :wink: ) dat die zei dat minibikshop.nl in leeuwarden zit das ni zo :roll:

oh some1 english guy post befor my post hey that shop is in harlingen .. maby you can search on anwb routeplanner the nummer of tha shop :wink: where ya from (miss is die gast wel nl post ik me !CENSUUR! engels voor niks :P)
Hij zit inderdaad in drachten. Het is gewoon een pc winkel die ook een beetje minis erbij doet.
Gesloten