kapotte uitlaat

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gast

kapotte uitlaat

Bericht door Gast »

hallo ik ben nieuw met minibiken nu heb ik pas het motertje ingereden knapte de uitlaat over midden kan het zijn dat ik hem te strak heb vastgezet? :roll:
Gast

Bericht door Gast »

Waar is hij gescheurd/gebroken?
Gast

kapotte uitlaat

Bericht door Gast »

waar de achterdemper over het voorstuk is gelast precies achter de lasnaad en de ophanging onder het zitje is ook kapot gesprongen
Gebruikersavatar
TnTnelis
forum gebruiker
Berichten: 2447
Lid geworden op: do 16 dec 2004, 21:44
Locatie: Leiden

Bericht door TnTnelis »

Zou gewoon naar de winkel terug gaan waar je hem gekocht heb. Dit hoort niet te gebeuren.

Niels
guzzi
forum gebruiker
Berichten: 66
Lid geworden op: di 09 nov 2004, 21:36
Locatie: Apeldoorn

afknappen laatste demper

Bericht door guzzi »

Dit bleef bij het bike-je van mijn zoon voortdurend gebeuren.
De oplossing hiervoor is: het laatste ophangpunt vervangen door een rubberpuffer. zodat trillingen beter geabsobeerd worden.

MvG Roger
Gast

Bericht door Gast »

bedankt voor de tip ik zal er een rubber tussen zetten tegen het trillen en kijken of ie blijft zitten
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

Zo`n rubber zou je eigenlijk altijd moeten gebruiken

Bij de cilinder draai je de uitlaat gewoon vast... maar bij het 2e bevestigingspunt (Ergens aan je frame), moet je er wel en rubber tussen doen

Een klein rubbertje is vaak al voldoende, en het scheelt een hoop stress, irritatie en laswerk :wink:
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Gast

Bericht door Gast »

ook iets te doen om te vorkommen dat het weer gebeurdt;

Het veertje die de demper in positie houd wat minder strak zetten.
Gast

Bericht door Gast »

gewoon 1 rubber in doen ja :D :)
Gast

Bericht door Gast »

hmz ik heb dat ook gehad komt gewoon omdat er geen eering onder de minibike zit enachter die demper heb ik ook is gewoon heel zwak spul en heel dun ik ga nu een snellere uitlaat kopen en die wat steviger is maarjah.. :)
rubenfransen

Bericht door rubenfransen »

ik heb een chinese uitlaat gewoon standaard en die was al stuk toen ik hem kocht (maarja geen garantie) nieuw in doos toen had ik een Big fat pipe + tank (betere en stillere uitlaat!) Q7 gekocht bij *geen sponsor* en valt ook tegen (dus toch ook chinees :( )
Gebruikersavatar
pasini-ernie
forum gebruiker
Berichten: 2323
Lid geworden op: ma 24 nov 2008, 16:35
Locatie: Den Haag-Scheveningen-070-
Contacteer:

Bericht door pasini-ernie »

rubenfransen schreef:ik heb een chinese uitlaat gewoon standaard en die was al stuk toen ik hem kocht (maarja geen garantie) nieuw in doos toen had ik een Big fat pipe + tank (betere en stillere uitlaat!) Q7 gekocht bij *geen sponsor* en valt ook tegen (dus toch ook chinees :( )
datum :idea:
Pasini MPR 4takt.
Ducati Corse.
Afbeelding
Plaats reactie