uitlaat (laten) berekenen?

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

uitlaat (laten) berekenen?

Bericht door Gast »

zijn er progjes om een uitlaat te berekenen of mensen die uitlaten berekenen en dan uitslagen geven??

sites en al dat soort info is welkom
tuindorper

Bericht door tuindorper »

vraag is aan rossi-nr.1
die heeft zijn uitlaat ook door iemand laten berekenen
mischien heeft hij wel een tel nummer van die man zodat jij hem kan bellen
Gebruikersavatar
rossi-nr.1
forum gebruiker
Berichten: 2483
Lid geworden op: di 07 okt 2003, 11:58
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door rossi-nr.1 »

tuindorper schreef:vraag is aan rossi-nr.1
die heeft zijn uitlaat ook door iemand laten berekenen
mischien heeft hij wel een tel nummer van die man zodat jij hem kan bellen
hier ben ik:P

er zijn zat bedrijven die uitlaten maken...hank heeft er 1 laten berekenen en maken....en ik laten berekenen en maak hem zelf...

denk dat hank aardig wat betaald heeft(zijn sponser) zo rond de 200+ ofzo

ikzelf heb het gesponserd gekregen voor ruil voor wat stickers...
luc foekema is degene die het berekend heeft...en je krijgt een proggie erbij die de uitslagen maakt...

zijn site is...

http://www.geocities.com/lucfoekema/NewsNL.html

dit lijkt me geen spam...
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)

EEN NIEUWE SITE!!!

http://raceteamvangeel.nl/
Gast

Bericht door Gast »

thnx, duurt nog ff voordat mini er is en de setup komt zo snel mogelijk, maar ff alle info vergaren die ik nodig heb :P

en wil toch top performance op me mini
Neluhz

Bericht door Neluhz »

als je het zelf wil bereken(is een hoop werk, maargoed..)

expasieuitlaten berekenen
dit artikel komt uit moto73.
Gebruikersavatar
rossi-nr.1
forum gebruiker
Berichten: 2483
Lid geworden op: di 07 okt 2003, 11:58
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door rossi-nr.1 »

Neluhz schreef:als je het zelf wil bereken(is een hoop werk, maargoed..)

expasieuitlaten berekenen
dit artikel komt uit moto73.
die berichten/documenten zijn al 8erhaald...veel klopt maar een meesterlijk goede uitlaat zal je er niet uit krijgen....

net als die programma's die over het internet zwerven waar je even 10 gegevens invult etc...
het verschilt soms nog per pc:S..

maar ok...
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)

EEN NIEUWE SITE!!!

http://raceteamvangeel.nl/
Neluhz

Bericht door Neluhz »

die programma's kloppen van geen kant, dat klopt, maar op een ander forum zeiden ze dat foekema ook met die formules werkt...
Gast

Bericht door Gast »

foekema werkt met eigen formules. op zijn site staat dat hij samen met een team van de TU/delft een programma ontwikkeld heeft, dat aan de hand van de gegevens die je hem opstuurt de maten van je uitlaat berekend. een berekening aanvragen kost 10 euro, dan krijg je een bouwhandleiding, tunings advies voor je setup, en een programma om conussen uit te kunnen printen, waardoor je ze dus ook onder een hoek aan elkaar kan maken. Lijkt mij een goeie deal voor 10 euro 8) en het is best leuk om naderhand te kunnen zeggen dat je je uitlaat zelf berekend hebt, zeker als ie dan ook nog eens best fatsoenlijk presteert :D
tuindorper

Bericht door tuindorper »

niet dat je hem zel berekenet hebt
maar dat je hem zelf gemaakt hebt

hoe meer je zelf hebt gedaan aan je mini hoe trotser je er op bent/ kan zijn
Gebruikersavatar
rossi-nr.1
forum gebruiker
Berichten: 2483
Lid geworden op: di 07 okt 2003, 11:58
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door rossi-nr.1 »

shoarmaschotel schreef:foekema werkt met eigen formules. op zijn site staat dat hij samen met een team van de TU/delft een programma ontwikkeld heeft, dat aan de hand van de gegevens die je hem opstuurt de maten van je uitlaat berekend. een berekening aanvragen kost 10 euro, dan krijg je een bouwhandleiding, tunings advies voor je setup, en een programma om conussen uit te kunnen printen, waardoor je ze dus ook onder een hoek aan elkaar kan maken. Lijkt mij een goeie deal voor 10 euro 8) en het is best leuk om naderhand te kunnen zeggen dat je je uitlaat zelf berekend hebt, zeker als ie dan ook nog eens best fatsoenlijk presteert :D
klopt...
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)

EEN NIEUWE SITE!!!

http://raceteamvangeel.nl/
Gast

Bericht door Gast »

zat net rond te neuzen op de site en zag dat je formuliertje moet invullen alleen formuliertje krijg ik niet te zien site werkt niet goed.
Gast

Bericht door Gast »

www.mh-aerotools.de/airfoils/javapipe_main_en.htm

is een java progje waar je je uitlaat kan berekenen maar ik heb er mn twijfels aan ik denk beter dat je het door Luc kan laten doem voor die 10 euro :D

Volgens mij kan je hem ook bij DPR en Koopmans laten berekenen maar 100% zeker weet ik dit niet.

p.s maar ik heb wel eens gehoord dat je bij Luc ook heel veel gegevens moet geven waar je eng van word.

:D correct me if im wrong :D
derbi master

Bericht door derbi master »

ik ben ook al enige tijd hier mee bezig, kijke of der nog wat extra uit me Gilardoni gehaalt kan worden.

als je http://www.geocities.com/racing50cc/FormUitlaat.doc hier klinkt dan vraagt ie of je het wil downloaden (tenminse bij mij)
Gebruikersavatar
rossi-nr.1
forum gebruiker
Berichten: 2483
Lid geworden op: di 07 okt 2003, 11:58
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door rossi-nr.1 »

Area schreef:www.mh-aerotools.de/airfoils/javapipe_main_en.htm

is een java progje waar je je uitlaat kan berekenen maar ik heb er mn twijfels aan ik denk beter dat je het door Luc kan laten doem voor die 10 euro :D

Volgens mij kan je hem ook bij DPR en Koopmans laten berekenen maar 100% zeker weet ik dit niet.

p.s maar ik heb wel eens gehoord dat je bij Luc ook heel veel gegevens moet geven waar je eng van word.

:D correct me if im wrong :D
download het formuliertje maar....
en soms wilt die nog wat extra's weten...was bij mij zo..maar wat het ook alweer was...no id.

wie zegt btw dat het 10 euro is??...heeft iemand dat gevraagd?
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)

EEN NIEUWE SITE!!!

http://raceteamvangeel.nl/
Gast

Bericht door Gast »

shoarmaschotel schreef:foekema werkt met eigen formules. op zijn site staat dat hij samen met een team van de TU/delft een programma ontwikkeld heeft, dat aan de hand van de gegevens die je hem opstuurt de maten van je uitlaat berekend. een berekening aanvragen kost 10 euro, dan krijg je een bouwhandleiding, tunings advies voor je setup, en een programma om conussen uit te kunnen printen, waardoor je ze dus ook onder een hoek aan elkaar kan maken. Lijkt mij een goeie deal voor 10 euro 8) en het is best leuk om naderhand te kunnen zeggen dat je je uitlaat zelf berekend hebt, zeker als ie dan ook nog eens best fatsoenlijk presteert :D
schoarmaschotel zegt dat. :D
Plaats reactie