Eindwerk.

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gast

Eindwerk.

Bericht door Gast »

Wie zou me kunnen helpen aan een gedetaileerde proefbeschrijving, ivm proeven van over gelijk wa. Als et maar met een klein motorke te maken eeft. Gelijk wa echt waar, maar tis tegen eind deze week.

Tis voor een eindwerk, ke zou een proef of metingen of gelijk wa moetn kunnen doen, et moe wa de moeite zijn.

Als ge vragen ebt ...
Gebruikersavatar
dave
forum gebruiker
Berichten: 623
Lid geworden op: do 26 feb 2004, 15:46
Locatie: apeldoorn

Bericht door dave »

Als je nou even de moeite neemt om je vraag beter te stellen, krijg je ook eerder antwoord! Kan er totaal nix van lezen, en zal vast niet de enige zijn :wink:
125cc 4 takt zelfbouw Proton style
Jopie

Re: Eindwerk.

Bericht door Jopie »

Mathias schreef:Wie zou me kunnen helpen aan een gedetaileerde proefbeschrijving, ivm proeven van over gelijk wa. Als et maar met een klein motorke te maken eeft. Gelijk wa echt waar, maar tis tegen eind deze week.

Tis voor een eindwerk, ke zou een proef of metingen of gelijk wa moetn kunnen doen, et moe wa de moeite zijn.

Als ge vragen ebt ...
Ja..

Ligt Geluwe in België ? :roll: .

Nee ff serieus: ik denk uit je vraag op te kunnen maken dat je op zoek bent naar
een gedetailleerd verslag van een proef of meting aan een klein motortje.
Het moet de moeite waard zijn om te meten en je moet het tegen het einde van de week hebben.
't Is voor een soort examen. Als het niet klopt moet je het zeggen, maar dit is wat ik er van kan maken...
Gast

Bericht door Gast »

Ja da ist ongeveer, de proef daar wa ge zegt klopt.
Geluwe ligt idd in België.

Tis een voorstel van een eindwerk dak moe indienen ten laatste tegen dinsdag.

En als ke nietske eb gaake ietske anders doen dan hé. Maar toch effe informeren of er wa te vinden zou zijn.
Neluhz

Bericht door Neluhz »

Mathias schreef:Ja da ist ongeveer, de proef daar wa ge zegt klopt.
Geluwe ligt idd in België.

Tis een voorstel van een eindwerk dak moe indienen ten laatste tegen dinsdag.

En als ke nietske eb gaake ietske anders doen dan hé. Maar toch effe informeren of er wa te vinden zou zijn.
zou je kunnen proberen normaal te praten?
ik begrijp er echt geen hol van..
maar ontopic:
je moet een eindwerk inlever voor dinsdag? en waar moet dat eindwerk uit bestaan?
waar zoek je precies naar? een tekening van een motor?
Plaats reactie