zou dit een goeie koop zijn ?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

Heb nog geen tijd gehad om foto's te maken.
Zodra ik er tijd voor heb zal ik er wel wat maken.
(maar er moet hier ook nog gewerkt worden :wink: )
Gast

Bericht door Gast »

ik heb de mijne normaal op 31 mei lben wel curieus,...

greetzzz

jonas
Gast

Bericht door Gast »

31mei? tegen mij zeiden ze dat ze maar tegen 01-06-05 zouden beschikbaar zijn.
De levering van de West's, Telefonica's en Camels was met een week uitgesteld. :?
Gast

Bericht door Gast »

ik ga er ook de woensdag om :D , deze week moeten ze er zeker zijn, heb je zon nieuw modelletje green tunder of is het nog de vorige versie?
die nieuwe zouden betere afwerking hebben maar ik denk dat alle chineesjes wel kleine foutjes hebben. Denk dat dit vooral aan het vervoer ligt. China is hiervoer gekend, ik heb meubelwinkel en zie dit ook altijd gebeuren.

greetz
green thunder schreef:31mei? tegen mij zeiden ze dat ze maar tegen 01-06-05 zouden beschikbaar zijn.
De levering van de West's, Telefonica's en Camels was met een week uitgesteld. :?
Gast

Bericht door Gast »

ik had een mail gekregen da ze die die morgen of overmorgen gingen binnenkrijgen en dat ze dan maandag die per ups zouden versturen
en dan zou ik de mijne tegen dinsdag middag moeten hebben volgens hun...

seg ik wacht er al bijna een maand op, het mag stilaan wel tijd worden dat ik hem krijg

mijnen nieuwen helm is bijna versleten en mijn knieen doen al pijn dan tegen de grond te schuren van te oefenen zonder pocketbike :-) :lol:
Gast

Bericht door Gast »

Ik heb nu bike's meegebracht die begin deze week zijn geleverd.
Vanaf maandag volgende week zou de nieuwe levering er zijn en dit zouden beter afgewerkte modellen zijn heb ik vandaag vernomen.
Heb ze daarstraks nog eens gebeld :wink:
Daarstraks nog eens een ritje gemaakt, en hij begint nu toch wel echt los te komen.
Alleen spijtig dat de garage hier maar 50 meter lang is :wink:
Gast

Bericht door Gast »

TTT geen tijd voor fotos maar wel voor een testritje :-)

heb je ervaring met andere pocketbikes, hoeveel geef je die je nu hebt op 10 ? kwaliteit, fun, ...
Gast

Bericht door Gast »

Vroeger op de indoorkarting nog gereden op Passini's, deze zijn natuurlijk wel kwalitatief beter, maar toch scoren de deze redelijk hoog op mijn fun-meter :lol: een 7/ 10 zijn ze wel waard vind ik.

Volgende week breng ik toch nog een West mee, gewoon om in mijn living te zetten 8)

Ps; 1 van de bike's die ik gisteren heb meegebracht heeft wat compressieverlies, derjuist gebeld met hun en zonder problemen mag ik hem volgende week meebrengen en omwisselen.
Dat noem ik pas goede service.
Gast

Bericht door Gast »

hoe heb je dat getest?

en zijn ze al bestickerd of moet/mag je alles zelf doen, welke verhouding benzine/tweetakt moet er in of is er een handleiding bij?

greetzzz
Gast

Bericht door Gast »

Ik heb het zelf nog niet getest, is van een collega uit een van onze andere garage's. Het is een mekanieker, dus die kennen er wel iets van veronderstel ik :wink:
De stickers moet je zelf plakken, er zitten 5 vellen bij met verschillende dus keuze genoeg :)
Zelf hang ik deze er niet op, ga ze gewoon zelf maken met de sponsors van mijn wedstrijdauto dan zijn die mensen ook weeral blij :wink:
Gast

Bericht door Gast »

goed gedacht en origineel, weet je soms of dat de west volledig zwart is en dat wit stuk aan de zijkant een sticker of is hij in 2 kleuren gespoten?
Gast

Bericht door Gast »

ik heb hem eindelijk aangekregen, ben nog ineen aant zetten en heb hierbij een vreegje : het probleem zit aan mijn stuur en de plaatsing van de remmen en de gas, op foto 2 zie je hoe dat ik men stuur zou moeten zetten zodat ik er nog mee kan draaien, op foto 1 zie je hoe ik het graag zou willen maar waar hij dan tegen komt

iemand enige sugesties ?

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

hou de foto's een beetje klein zo kun je zowat niet zien wat het is :roll:
Gast

Bericht door Gast »

Ik weet niet of je op jouw bike ook de remhendels kan draaien, dus dat je ze naar beneden zet? Dan heb je al een stuk meer ruimte.
Gast

Bericht door Gast »

kheb hem vandaag aangekrege
echt wel graaf, afwerking is ietsjes minder, randen van het spuiten van de plastiek, een krasje op de zijkant, maar voor de rest is hij echt wel in orde, beetje problemen gehad om hem te starten maar das waarschijnlijk normaal de eerste keer
voor de rest ben ik er tevreden over

dus de mensen van http://www.atcbelgium.com doen goed hun best
de service was bij mij wat traag maar zeer vriendelijk, correct en doen moeite voor hun klanten!!!!
Plaats reactie