!@±´´"@!! Ding

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Randy
forum gebruiker
Berichten: 206
Lid geworden op: zo 02 jan 2005, 22:04
Locatie: Enschede

!@±´´"@!! Ding

Bericht door Randy »

Hoi,

Ik ben het zo langzamer hand helemaal zat met men minibike. Ik krijg hem gewoon niet fatsoenlijk aan het lopen. Heb et ding al helemaal los gehad en gekeken wat er misschien verkeerd zat. Niks aparts kunnen vinden. Stationeer schroef in alle standen geprobeerd maar geen verschil. Als ik hem start moet ik de choke hendel naar beneden drukken. Als ik hem omhoog haal kan ik het vergeten en doet hij niks als ik gas geef. Ik moet hem dus helemaal naar beneden drukken en als het ware gas geven met de choke hendel. Owjah het ligt ook niet aan het warm rijden want dat hebben we wel gedaan. Misschien weet iemand hier een oplossing voor :evil:
Gast

Bericht door Gast »

gebruik de zoekfunctie eens hier zijn onderhand al zoveel topics over geweest, gebruik eerst even de zoekfunctie voordat je een topic plaatst.

mzzls jeroen
Gast

Bericht door Gast »

Bij de chineze bikes moet je de choke eerst omhoog zetten en het benzinekraantje vertikaal zetten.
En daarna moet je hem starten en als hij dan uit wil slaan moet je de choke naar beneden doen.
Gast

Bericht door Gast »

jeroen gp2 schreef:gebruik de zoekfunctie eens hier zijn onderhand al zoveel topics over geweest, gebruik eerst even de zoekfunctie voordat je een topic plaatst.

mzzls jeroen


ja dat vind ik nou de hele tijd dom !CENCUUR! he :oops: je kunt het hem toch gewoon even uitleggen zoals die kerel hier boven het heefd gedaan 8) man even een paar regels typen kan toch geen kwaad :?:
Minibike-Racer

Bericht door Minibike-Racer »

Even de zoekfunctie gebruiken kan toch ook geen kwaad :roll:
Gast

Bericht door Gast »

Minibike-Racer schreef:Even de zoekfunctie gebruiken kan toch ook geen kwaad :roll:
Jup klopt maar tis natuurlijk niet leuk als iedereen dat zegt, ik was er ook wel benieuwt naar en dan lees ik verder en dan staat er "gebruik de zoekfunctie!" :-$ daar word ik zo moe van als het "bijna" overal staat 8)
Gast

Bericht door Gast »

Ik start hem nu zelfs zonder choke met dit weer.
Gewoon effe een goede ruk geven aan dat koordje en hij loopt als een zonnetje.
Randy
forum gebruiker
Berichten: 206
Lid geworden op: zo 02 jan 2005, 22:04
Locatie: Enschede

Bericht door Randy »

Het gaat hier niet over de choke. Ik kan gewoon niet fatsoenlijk rijden. Ik hoef de gashendel niet eens te gebruiken. Ik kan er gewoon bijna niks mee. En ik heb zon beetje alles al geprobeert. Ook de zoekfunctie
Gast

Bericht door Gast »

Wist je dat wat er op de shoke staat precies het omgekeerde is? Als op de shoke een pijltje naar boven staat met als omschrijving "open" dan is ie eigenlijk dicht :) Produktiefoutje zeg maar ;)
Gast

Bericht door Gast »

Wat bedoel je dan eigenlijk , slaat hij af als je gas geeft? loopt hij niet stationair?....enz, dus vermeld ff wat je bike dan doet voor rare dingen
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

... choke naar onder is choke uit, choke naar boven is choke aan, Logisch toch of niet dan? Dat krijg je als mensen de handleiding niet lezen... *zucht* choke naar boven, Starten, choke naar beneden, warm laten draaien en rijden maar (en dan noemen ze mij keutel....)
Jah zo is het.
Neluhz

Bericht door Neluhz »

als je hem alleen kan starten met de choke naar beneden doe je dat toch?
das toch niet zon probleem... :?:
maar de rest van je verhaal begrijp ik niet, je kunt niet normaal rijden en je hoeft geen gas te geven?
je bedoelt dat hij dus te hard stationait(=zonder gas te geven) rijdt?
in dat geval moet je de stationairschroef uitdraaien, en zitten er nog meer schroeven op?
Randy
forum gebruiker
Berichten: 206
Lid geworden op: zo 02 jan 2005, 22:04
Locatie: Enschede

Bericht door Randy »

Als ik de choke hendel omhoog heb dan loopt hij niet stationeer en kan ik geen gas geven. Als ik de choke hendel naar beneden druk dan loopt hij harder stationeer en kan ik een beetje gas geven om vooruit te gaan. Ook als hij warm is vertoont hij dit gedrag.
Gast

Bericht door Gast »

choke zorgt voor meer benzine, zodat ie ff makkelijker start, als jij die open laats tsaan dan krijg top een moment teveel en verzuipt,

en te hard stationaair , moet je de stationair schroef beetje draaien, eventueel de luchtschroef,
Gast

Bericht door Gast »

Volgens mij kan er echt niet meer benzine door de sproeier dan normaal hoor. De shoke zorgt voor meer lucht bij je mengsel. Tis toch echt een klepje die je luchtafvoer afsluit of opengooit.
Gesloten