Vraagje..

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gast

Vraagje..

Bericht door Gast »

Heey allemaal,

Ik ben ook van plan om minibike te kopen, maar had even een vraagje.
Als ik ga kijken op internet zie je bij de meeste 50-70 Kmph staan. Als je hem dan opvoert gaat hij dan naar de 100? of kan hij gewoon niet harder?
En dan nog een...ik heb stukje verder achter mijn huis een groot natuurgebied liggen...als ik daar ga rijden met me mini bike..en ik zou politie tegenkomen..ben ik hem dan gelijk kwijt?? Of...?

Alvast bedankt

Met vriendelijke groeten Michael ,
Thomas

Re: Vraagje..

Bericht door Thomas »

Michaelz schreef:Heey allemaal,

Ik ben ook van plan om minibike te kopen, maar had even een vraagje.
Als ik ga kijken op internet zie je bij de meeste 50-70 Kmph staan. Als je hem dan opvoert gaat hij dan naar de 100? of kan hij gewoon niet harder?
En dan nog een...ik heb stukje verder achter mijn huis een groot natuurgebied liggen...als ik daar ga rijden met me mini bike..en ik zou politie tegenkomen..ben ik hem dan gelijk kwijt?? Of...?

Alvast bedankt

Met vriendelijke groeten Michael ,
Een minibike kan je altijd opdrijven, het is wel te zien met welke stukken die je erop plaatst enal.
En dat stukje natuurgebied, is dat openbare weg of niet, en is dat daar goeie grond om te rijden (geen stenen ofzo)?
Gebruikersavatar
Rossifumi
forum gebruiker
Berichten: 1076
Lid geworden op: di 20 apr 2004, 19:22
Locatie: Ijsselstein (UT)

Bericht door Rossifumi »

Gaat over een chineesje neem ik aan.

Is zat spul voor te krijgen. 100 km/uur is flink wat, maar met geld kan alles... :roll:

En van dat stiltegebied, zoiets heb ik ook naast de deur liggen. Mag natuurlijk niet want het is openbare weg. Maar als de politie niet al te moeilijk doet, en jij je een beetje inhoud. Heb je kans dat ze er geen probleem van maken...

Grt.
Gast

Bericht door Gast »

Ja het is wel openbaren weg maar er komt geen hond...en de grond is asfalt afgewisselt met verharde grond. maar als je begrenzer van een bike van 50cc afhaal gaat hij dan 100? (geen nieuwe onderdelen etc.) of zit er geen begrenzer op?
Gr michael
Gast

Bericht door Gast »

Op die bikes zitten geen begrenzers
Thomas

Bericht door Thomas »

Er zit geen begrenzer op maar heb je al eens met een minibike gereden?
100 km/uur is al vrij snel hoor :wink: Ik ben al content met 70 km/ uur
Gast

Bericht door Gast »

Uiteraard pakken ze je minibike af als je in een stiltegebied daar gaat rondrijden. Waarom denk je dat het een stiltegebied is? En geloof mij, pakken doen ze je. Er lopen in dat soort gebieden veel mensen rond die er uitsluitend voor de stilte en de natuur komen en zijn helemaal niet de beroerdste om even de politie te bellen als iemand hun natuurgebiedje verknalt met herrie :)

Zeg niet dat ik je niet heb gewaarschuwd.
Gast

Bericht door Gast »

Ok bedankt allemaal!, het is nie echt stilte gebied... het is laat maar zeggen een weg langs een spoorweg waar geen hond komt...dus ook geen mensen die voor stilte komen wat dat is er niet :P oja nog laatste vraag...als ik 1 vn 50 cc koop kan ik dan altijd later over naar hoger? en wat moet ik dan vervangen..en wat is prijs daarvan :lol:

Gr michael
Gast

Bericht door Gast »

Er zijn verschillende cilinders voor minibikes, een bigbore-kit en een hogedruk kop met cilinder. Dus je kan hem altijd nog opvoeren.
Plaats reactie